לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

צרוב ברגש


הדברים שנצרבו בסי.די של הרגשות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

מפונקת


כשהייתי קטנה אחד הדברים הכי איומים שאמא שלי הייתה יכולה להגיד לי זה שאני מפונקת.

מצד שני, המחמאה הכי גדולה שהיא הייתה יכולה לתת למישהי זה "היא לא מפונקת, היא בחורה חרוצה".

גדלתי לתוך עולם שהמושג "פינוק" בו הוא שלילי בתכלית.

והיום, אני שמה לב, שאני מנסה ככל יכולתי בתור אדם בוגר לא להיות "מפונקת".

בחודש חודשיים האחרונים, אולי אפילו לזמן ארוך יותר, אני מבחינתי ממש, אבל ממש לא מפונקת.

כל פעם שקצת קשה לי (וקשה לי) הקול הזה, שעדיין קיים בתוכי צץ ואומר "די כבר להיות מפונקת. את חיה חיים טובים, את מאושרת, אסור להתלונן, יאללה, אודרוב, להמשיך לעבוד, לתפקד, ליצור, לעשות, לייצר, לא להשבר".

לצערי הרב, אפילו כתיבה בבלוג הפכה בזמן האחרון לפינוק. כנ"ל שחיה. כנ"ל סרטים. כנ"ל לשבת בבית קפה, להפגש עם חברות, לעשות קניות, לישון המון, להיות רק אני ואבא של הילדים שלי לבד, סתם לבהות.

אז הנה, פה, קבל עם ובלוג אני אומרת תנו להתפנק. תנו.

לפחות לזמן הקרוב, בגלל נסיבות כאלה ואחרות אני אמשיך כנראה "לא להתפנק". מקווה שהחוסר הזה לא יאשפז אותי בגהה או במקום אחר, ושמתישהו, אני אחזור לפה בצורה יותר מלאה.

 

השנה החדשה מתקרבת. לפני שנה בדיוק הבלוג שלי עוד לא היה, אוטוטו יש לו יומהולדת שנה. זה נראה לי משמעותי, ולא משמעותי בו זמנית. מצד אחד נראה כאילו הוא תמיד היה בחיי, הכתיבה, האנשים שהכתיבה הביאה לחיים שלי, כל המדיום הזה. מצד שני, אני מרגישה חדשה, אין לי את הפז"מ שיש פה לאנשים אחרים, זה עדיין טרי.

היום בבוקר כשפתחתי את החלונות בסלון, אשכרה נכנסה פנימה רוח סתיו, ובדרך לעבודה, התפנקתי לגמרי <אייקוןאירוני> ושמעתי את השיר הזה, מסרט שראיתי לא מזמן והוא הכי feelgood שיש. אז פינוקים אין, אבל אהבה יש בשפע.

 

נכתב על ידי , 6/9/2007 14:47  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss kitty fantastico ב-10/9/2007 13:25



כינוי: 

בת: 55




29,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)