לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

צרוב ברגש


הדברים שנצרבו בסי.די של הרגשות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

מה יש לכם?


מה יש לי כרגע באוטו? (תרגום: איזה דיסקים יש לי כרגע באוטו)

The Beatles - 1967-1970

Incognito - Tribes, Scribes & Vibes

Steely Dan - Can't Buy a Thrill

Steely Dan - Gaucho

לולה - ימים של שקט

באופן קבוע וחד פעמי - יוני רכטר ויהודית רביץ

Elton John - Greatest Hits

Hairspray - פסקול הסרט

Paul Weller - Hit prade

מחסן השטוזים של דתיה

ידים למעלה על הראש - משחקים עם ברני!

 

מה יש לי כרגע במקרר

מעדנים דיאט (אפס אחוז)

מעדנים לילדים

ביצים

ירקות

גבינת סימפוניה חמישה אחוז

חלב וניל 3%

חומוס

נקניק

חמאת בוטנים

קטשופ וחרדל

דיאט ספרייט

מים מינרליים

אוכל מבושל מהחג (חמותי שלחה לנו)

 

מה יש לי ליד המיטה

ספרים:

"אובססיה זה שם של בושם" אריאל להמן

"מה נשמע" דן בן אמוץ

Before I Die - Jenny Downham

היומן שלי משנה שעברה

טופס משכורת שלא תייקתי

שעון רדיו ישן שלא עובד

המון המון אבק

 

מה יש לנו כרגע על הוידאו (קלטות)

ילדים סורגים לאלוהים - עידן אלתרמן ואבי גרייניק

רחוב סומסום - פרקים ישנים מוקלטים

בנני ובנוני

 

מה יש לי כרגע על המתלה בחדר שינה

שמלת הקיץ שלי + חזייה עם כתפיות שקופות

מכנסיים קצרים וחולצת טי (מדי הבית)

תיק הגב שלי

מכנסיים וחולצה של בעלי

חזיית ספורט

גופיית ספורט

 

מה יש לי כרגע בגוף

כאב ברגל השמאלית

בחילה קלה

עייפות באזור העיניים

לק חדש ששמתי בצורה לא ממש יפה על אצבעות הרגליים (אתמול בלילה).

 

מה יש לי כרגע בראש

עבודה, עבודה עבודה

התסריט

הילדים שלי

לא רוצה חורף

עבודה

הבלוג

מיילים לכתוב

עבודה

פנטזיות

 

מה יש לכם?

 

 

נכתב על ידי , 18/9/2007 09:06  
97 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-25/9/2007 12:04



כינוי: 

בת: 55




29,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)