לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

צרוב ברגש


הדברים שנצרבו בסי.די של הרגשות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

Potpourri*


"נכה ועיוור נפגשים ברחוב. העיוור שואל את הנכה: 'איך הולך?' אז הנכה עונה לו: 'כמו שאתה רואה""

(המרכזי, חודשיים לתשע, מספר לי בדיחה אתמול לפני שהוא הולך לישון).

 

לפני כמה ימים חיפשתי משהו בנבכי הבלוג. נפלתי על הפוסט הזה שלי, מדצמבר 2006. די ספוקי ששני אנשים שנזכרים שם, אחד במפורש ואחד לא, מתו מאז. (רבאק, לא עבר המון זמן...)

 

"תשמע, היה פרק ממש מרהיב!"

(המרכזי, לאחיו הבכור, שחגג יומהולדת 12 לפני שבוע, אחרי הצפיה בפרק השבועי של "הישרדות").

 

ראיתי סרט חמוד. כלומר, ראיתי סרט שטיפונת קשה לי לדעת מה אני חושבת עליו. מצד אחד הוא מתוק, ומצחיק, והתסריט שלו מעורר קנאה, והכוכבת הראשית מצטיינת, והמוזיקה נעימה לאוזן ומקורית. מצד שני יש בו משהו טיפונת אובר-מתחכם, והוא אולי  כתוב מושלם מידי... אבל כן, בשורה התחתונה אני ממליצה על "ג'ונו".

 

"אמא, מה זה סקס?"

(הג'ינג'י, בן כולה ארבע וחודש, מתקיל אותי בשאלת מיליון הדולר, לפני שבוע).

 

יש תוכנית מערכונים יחסית חדשה שאני מאוד אוהבת. "לא לפני הילדים" ערוץ 10, מוצ"ש. לא כל קטע מפיל, וקורע והורס, אבל יש שם סיטואציות מהחיים שלפעמים מעלות מחשבות שהן מעבר להא-הא הרגיל. (ובאתר שלהם יש בעצם את כל התוכניות אוןליין).

 

"כשאני אהיה גדול, גם אני אנגן ככה".

 (המרכזי, היום בבוקר, שומע את הדיסק של מישל פטרוצ'יאני, נגן ג'אז שאני מתה עליו, ועושה לי חם בלב.)

 

לפני שבועיים גיליתי שאני מהמהמת איזה שיר. זה בא לי די בהפתעה אם חושבים על זה שלא שמעתי את השיר הזה בערך 10 שנים לפחות, ולא ראיתי את הסרט שמתוכו השיר בערך 15 שנה. ככה הלכתי וקניתי את דיסק הפסקול של "שיער". לא יאומן, בורגנית מזדקנת, באמצע החורף הגועלי הזה ומרגישה כמו היפית בסרט של מילוש פורמן. ועכשיו כשאני ספונג'ה אני רוקדת לצלילי המחזמר הזה ואושר גדול מציף אותי, ככה באמת.

 

"ואי אפשר בלי יוטיוב אחד לרפואה".

(אני. פה. עכשיו)

 

 

 

*Potpourri is a mixture of dried, naturally fragrant plant material, used to provide a gentle natural scent in houses. It is usually placed in a decorative wooden bowl, or tied in small bags made from sheer fabric.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/1/2008 13:52  
95 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרורית ב-3/2/2008 22:47
 



אי-איד-אידיאום מאומן!


לפני כמעט שנה פגשתי מישהי מדהימה. לא כל יום פוגשים אחת כזו, ולכן

אידיאום יקרה, אני מקדישה לך פוסט!

ועכשיו נראה אותך לא מגיבה לי לפחות איזה מאה תגובות, כולל אייקונים, שמייקונים וסגידוניות!

 

 

נכתב על ידי , 21/1/2008 09:47  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנטי אנה ב-28/1/2008 13:58
 



עצור! גבול לפניך. (וגם תודה).


נסעתי אתמול לפגישה שהלב שלי דופק.

יחסית, הייתי רגועה, למרות שקרו לי כל מיני דברים מוזרים בדרך (ראיתי שתי נשים שדומות שתי טיפות מים לחברות שלי, הכל היה נראה חשוך יותר מהרגיל, וברקע, כאילו, הייתה מוזיקה מאיימת כזו. כנראה שאני רואה יותר מידי סרטים...)

איכשהו הזדמזם לי בראש משפט (גם הוא כמובן מסרטים אמריקאיים, או סדרות בית משפט): 

I swear to say the truth and only truth so help me God

רק מה לעשות, שאמת, היא איכשהו, לא אחידה תמיד.

אמרתי את מה שרציתי, הרגשתי בשליטה, ראיתי אותה מולי והעולם לא התהפך.

אבל - אנחנו מדברות בשתי שפות שונות. אני לא יכולה ממש לפרט, כי אלו עניינים כל כך אישים, וקשים, אבל אחרי אתמול אין לי צל של ספק שאני לא רוצה אותה בחיים שלי יותר, אחרי שבע עשרה שנה (!!!!) הגיע הזמן שאוריד את המשא הזה מהכתפיים שלי. הנה, אמרתי את זה, הנה, כתבתי את זה. עצור! גבול לפניך.

ועכשיו נראה אם אתמול הוא הסוף הסופי בהחלט (לא נראה לי) או שיבוא עוד פינאלה. נראה. אבל אני מוכנה לזה.

אני לא מצטערת על הפגישה, אבל נותרה מועקה. יקחו עוד כמה ימים טובים עד שתתפוגג.

המון תודה לכל מי שקרא והגיב, חיזקתם אותי מאוד מאוד!

נכתב על ידי , 14/1/2008 16:40  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Opium Tea ב-17/1/2008 07:55
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 55




29,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)