לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

צרוב ברגש


הדברים שנצרבו בסי.די של הרגשות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

יום כיפור 2007


יש משהו חתרני בלכתוב פוסט ביום כיפור.

מהילדות היום הזה קצת מהלך עלי אימה.

בתור ילדה ממש קטנה הפחיד אותי מאוד השקט הזה. זה שפתאום לא היה רדיו, כל גלי האתר באשר הם שוקטים.

אולי זה התקשר אצלי למלחמת 73, ולטראומה האיומה ששברה בדיוק את אותו שקט.

אולי בגלל שאני אדם שזקוק מאוד לשגרה הסדורה, ובתור ילדה זה כלל את הציפצופים המוכרים והמרגיעים של מהדורת החדשות שעה בשעה, ואולי כי השקט הזה מביא מחשבות מטרידות, כי פתאום יש שקט גם למעלה, בראש.

גדלתי בשכונה שבה משפחתי הייתה חריגה. להורי היה מקצוע שהיה שונה משאר מקצועות ההורים, באנו אחרי תקופה שבה שהינו בארה"ב, ומידי פעם היינו נוסעים לשם, מה שהיה מנתק אותי מהחברים, מבית הספר, מהפרובינציאליות של עיר האם שלי.

ביום כיפור הענין הזה היה מתחדד. כמעט או כל ההורים של החברים שלי היו צמים. הורי כמובן לא. ואני תמיד הרגשתי אשמה ביום הזה, ובעוד כולם נוסעים על האופניים, והיום הזה נמתח לתוך אין סוף שלא תחום על ידי "תגיע הביתה לארוחת הצהריים" כי אין ארוחת צהריים, או שאפשר לאכול אותה מתי שבא, אני הייתי הולכת לאיבוד.

אחר כך כבר באה תקופת ה"להפגש בבית של מישהו ולראות קלטות ביחד" שהייתה קצת יותר טובה. היינו יותר בוגרים, עניין הצום המשפחתי כבר לא העיב כל כך, היו כבר אהבות, היה מתח באוויר של התבגרות אבל לא מתח של אשמה או חריגות.

מאז שהילדים נולדו זה יום אחר. ויותר מכך, כמו שכבר כתבתי היום הכי הכי יפה ומיוחד בתל אביב, העיר שאהובה עלי כמו בנאדם. צמתים גדולים מלאים בילדים רוכבי אופניים, השקט, שכבר לא מאיים אלא מייחד את היום הזה.

אתמול מצאנו את עצמנו עם ילד אחד במקום עם שלושה. הגדול הפליג למסעותיו ממש עד הלילה, מידי פעם מדווח לנו על מיקומו. המרכזי גם הוא שוחרר בפעם הראשונה, עם פלאפון והוראות מדוייקות על גבולות גזרה, והג'ינג'י נותר איתנו. זוג צעיר (?) עם ילד אחד. עוד שנתיים, שלוש, אנחנו חוזרים כנראה למוד זוגי. יש למה לחכות.

גמר חתימה טובה, או כמו שחברת הילדות הקרובה שלי הייתה אומרת "גמר חתימת שפם" מה שמאחל הרבה טוב גם לכל חתולי הבלוגרים (ויש הרי המון כאלה) באשר הם.

נכתב על ידי , 22/9/2007 11:39  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוריקו ב-26/9/2007 23:51
 



מה יש לכם?


מה יש לי כרגע באוטו? (תרגום: איזה דיסקים יש לי כרגע באוטו)

The Beatles - 1967-1970

Incognito - Tribes, Scribes & Vibes

Steely Dan - Can't Buy a Thrill

Steely Dan - Gaucho

לולה - ימים של שקט

באופן קבוע וחד פעמי - יוני רכטר ויהודית רביץ

Elton John - Greatest Hits

Hairspray - פסקול הסרט

Paul Weller - Hit prade

מחסן השטוזים של דתיה

ידים למעלה על הראש - משחקים עם ברני!

 

מה יש לי כרגע במקרר

מעדנים דיאט (אפס אחוז)

מעדנים לילדים

ביצים

ירקות

גבינת סימפוניה חמישה אחוז

חלב וניל 3%

חומוס

נקניק

חמאת בוטנים

קטשופ וחרדל

דיאט ספרייט

מים מינרליים

אוכל מבושל מהחג (חמותי שלחה לנו)

 

מה יש לי ליד המיטה

ספרים:

"אובססיה זה שם של בושם" אריאל להמן

"מה נשמע" דן בן אמוץ

Before I Die - Jenny Downham

היומן שלי משנה שעברה

טופס משכורת שלא תייקתי

שעון רדיו ישן שלא עובד

המון המון אבק

 

מה יש לנו כרגע על הוידאו (קלטות)

ילדים סורגים לאלוהים - עידן אלתרמן ואבי גרייניק

רחוב סומסום - פרקים ישנים מוקלטים

בנני ובנוני

 

מה יש לי כרגע על המתלה בחדר שינה

שמלת הקיץ שלי + חזייה עם כתפיות שקופות

מכנסיים קצרים וחולצת טי (מדי הבית)

תיק הגב שלי

מכנסיים וחולצה של בעלי

חזיית ספורט

גופיית ספורט

 

מה יש לי כרגע בגוף

כאב ברגל השמאלית

בחילה קלה

עייפות באזור העיניים

לק חדש ששמתי בצורה לא ממש יפה על אצבעות הרגליים (אתמול בלילה).

 

מה יש לי כרגע בראש

עבודה, עבודה עבודה

התסריט

הילדים שלי

לא רוצה חורף

עבודה

הבלוג

מיילים לכתוב

עבודה

פנטזיות

 

מה יש לכם?

 

 

נכתב על ידי , 18/9/2007 09:06  
97 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-25/9/2007 12:04
 



פוסט טרום ראש השנה


לפני פרוץ החג, ולפני ברכות הגוטה יום-טוף המקובלות, וטרם התכלהשנהוקללותיה, ועוד שניה ביפור אני כפי ארימה, יש לי בקשה אישית קטנה ממי שמארגן או מארגנת שם את השנה הבאה.

אני מאחלת לעצמי לשבור שיא.

לא משנה במה (כלומר, כן, זה מאוד משנה, אבל זה בכמה תחומים, ובאחד ספציפי, אבל כזה שאני לא רוצה עכשיו לכתוב עליו). זה שיא אישי, וזה לא עניין השיא, אלא עניין הלשבור. את הגבולות של עצמי, את מה שאני חושבת שאני מסוגלת, שהפנטזיה תהפוך למציאות, שהקושי יתרגם לאושר גדול, שהמאמץ יהיה משהו מוחשי וכך גם האושר שינבע מהמאמץ הזה, שהפחד יהפוך למשני, שבעוד שנה אגיד שזה זה, שזה היה שווה את זה.

ולכן הפוסט שלה מתאים לי כמו כפפה ליד, ולכן הסרטון הזה אומר לי כל כך הרבה (בעצם זה סרט, ולא סרטון, והוא מאוד מאוד ארוך, אבל לקראת הסוף שלו יש קטע מדהים מדהים שנקרא looking up ומי שיראה ירוויח גם מוזיקה מדהימה וגם התעלות נפשית שלא תאומן).

ואת שלל הברכות שאני מאחלת לכולם אני אמטיר בקרוב, מבטיחה!

ובלי שנות השמונים אי אפשר.

נכתב על ידי , 10/9/2007 12:33  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-16/9/2007 07:52
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 55




29,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)