לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

קטעי אושר קטנים


אז הפוסט שבבי אושר בבלוג בלוגהה שאני קורא בו גרם לי לחשוב קצת על עצמי ומה גורם לי לאושר.

קצת הפריע לי שלקח לי זמן להבין ולראות את הדברים שעושים לי טוב אז הינה כמה מהם:

-גשם, אני מאוד אוהב גשם, לרוץ בגשם ולהרטב בגשם, השמיים האפורים שבשביל הרבה אנשים הם מדכאים לי עושים טוב.

 

-מוזיקה. מוזיקה שאני יוצר או מוזיקה שאני סתם נהנה לשמוע בעיקר באוזניות ולהתנתק מהעולם.

 

-להתאמן באומנויות לחימה, עשיתי כמה וכמה אומנויות לחימה בחיי ואני אוהב את זה, תחושת ההישג כשאני מצליח וחיבור שיש כמעט תמיד בתוך הדוג'ו בין האנשים תמיד אבל תמיד גורמים לתחושה טובה.

 

-שיחות נפש טובות, שאני מרגיש מספיק פתוח עם מישהו/מישהי ולספר להם את הדברים והסודות שלי בלי שישפטו אותי.

 

-מילה טובה מאדם אהוב

 

-להזכר בימים טובים בתיכון או בצבא שפשוט היינו יושבים וצוחקים עם החברים.

 

-כשאחיינית שלי רואה אותי ופורצת בצחוק, רצה אלי ומושיטה ידיים שאני ארים אותה. העובדה שהיא נרגעת כשאני מלטף אותה וכשהיא נרדמת עלי כשאני מחזיק אותה.

 

-חיבוקים ארוכים

 

אלו דברים שעושים לי אושר ולהרגיש טוב וגם עשה לי טוב וגרם לי לחייך קצת כשכתבתי את הפוסט הזה.

אוהב את כולכם 3>

 



 

נכתב על ידי , 31/10/2014 03:58   בקטגוריות אומנויות לחימה, אומץ, אייקידו, אימונים, בלוג צילום, חלומות, יומן, חורף, מוסיקה, נעים, שקט נפשי, שמחה, שמח, סיפרותי, אופטימי, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)