לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סקס, סמים ומשהו שנון

כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

המקל הרוסי הענק הזה עם הקצה שדומה לעוגיה


נהיה פה כבר אבק מאז הפעם האחרונה שעדכנתי. אבל עכשיו שלוף-אשלוף לי את המקל הרוסי הענקי הזה עם הקצה בצורת עוגיית עבאדי (ולא, לא בולבול, יחבורה של אנשים סוטים!)

נו, הזה שעולים חדשים דופקים איתו על שטיחים בחוץ, ואנער קצת את האבק והשערות הקטנות האלה שנדבקות וכל מיני שאריות אוכל מעל הבלוג. 

ועכשיו, לאחר האקספוזיציה המרגשת הזאת, הבה נתחילה:

 


 

אנחנו שובתים כבר בערך שנתיים, ומה שטוב זה שנורא כיף. מה שרע זה שהמורות הנאציות שלנו שולחות לנו כמויות של חומר באימייל. אימא שלי כמובן טורחת להזכיר לי כל 23 דקות בערך להכין שיעורים, אבל הבעיה היא שהיא עושה את זה טלפונית. ואני, למקרה שלא ידעתם, שקרן. מבחינת אמא שלי הכנתי כבר 50 עמודים באלגברה, קראתי ספר וחצי באנגלית, למדתי בשיעור פרטי עם רבי שמעון בר יוחאי תושב"ע, ושגלתי באופן אישי נמייה, כחלק מהשיעורים בחינוך מיני. בפועל, לא עשיתי כלום (חוץ מהאחרון, הייתם צריכים לראות את הפרווה שלה....). אז נכון שבסוף אני אדפק (הערה: מצחיק לכתוב "אדפק", בלי ניקוד זה נראה כמו סמחוטה בפולנית), ואמא שלי צודקת ב100%, אבל מה לעשות שפשוט... אין לי כוח! תודו שיותר כיף לשבת מול הטלוויזיה, לצאת עם חברים ולשגול נמיות, מאשר להכיר מקרוב את מר X וחברה שלו אקסיומה (מר X המוזר הזה... אני בחיים לא הייתי יוצא עם מישהי שקוראים לה אקסיומה! באיזה שפה זה בכלל? פלמית?).

 


 

ש': מה עושה פריק שתקוע בלי כרטיסייה באמצע העיר?

ת': לוקח מו-ניט!

 

 

ש': מה צועק פריק שהרגל שלו נכנסה בתוך מלוכדת זאבים?

ת': "איה! ניט-קעתי!"

 

 

ש': מה הכי חשוב בשביל פריק שקופץ לגובה?

ת': הניט-ור!

 

 

ש': מה אומר פריק שמאיימים עליו עם פמוט?

ת': בבקשה, רק לא עם הפמוט!

 

 


 מילים שנשמעות כמו משהו אחר:

 

מזגן- כף בפולנית. דוגמא:

תארו לעצמכם מלא אנשים עם שיניים שחורות יושבים מסביב לשולחן. אזי אומר אחד מהם "צ'ימבן, תעביר לי בבקשה את המזגן." 

 

טאקי- קקי ביפנית. 

דוגמא:

"פיוו וואנג! אתה לא תאמין!"

"מה, מורישיגו? דבר."

"אני בהלם, יצא לי טאקי ירוק!"

 

אנציקלופדיה- דלקת במרפק.

דוגמא:

רופא יוצא באיטיות מחדר הניתוח. מוזיקה דרמטית ברקע. עיני המשפחה נשואות אל הרופא.

"דוקטור, הוא שרד?"

"אני מצטער..."

"מה?!"

"עשינו כל מה שיכולנו..."

"אבל אמרתם שאנציקלופדיה זה לא קטלני!"

"נכון, אבל לצערנו נתקלנו בזן נדיר, הייתה לו אנציקלופדיה בריטניקה."

"הו לא!"

דמעות ויגון.

 

גורמט- לחם צרפתי.

צפון תל אביב. משפחה מצופה בזהב יושבת לה במסעדת יוקרה. המלצר ההומו ניגש.

"שלום קוראים לי צדף, ואני אהיה המלצר שלכם להערב."

"שלום, על מה אתה יכול להמליץ לנו?"

"אני מאוד ממליץ לנסות את הגורמט הקלוי. ממש תענוג לפי הטבעת, אממ זאת אומרת לפה."

 


 

עד כאן להפעם, אני אערוך בהזדמנות.

 

שתזכו לנצח את שף סטפן,

                                      טל (שאף אחד כבר לא קורא לו ככה, אבל שיהיה).

 

נכתב על ידי , 12/11/2007 16:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,828
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקותותי טבע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קותותי טבע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)