לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

התחיל כמו אגדה - נגמר כמו תמיד


[סוף סוף התיישבתי לכתוב מה לעזאזל עשיתי ביום האהבה]

 

שימו לב! אני אשתדל להימנע משמות [שעשיתי בהם שימוש יתרה בפוסטים קודמים] אז עימכם הסליחה [תרתי משמע].

 

הבחור שהכרתי במסיבת הגיוס של שושה [shusha], הוא בערך חבר טוב של בחור שאני דלוקה עליו. בכל אופן הוא הזמין אותי לבלות איתו ביום האהבה. הוא באותו יום חזר מהצבא והחלטנו שרואים אצלו סרט. בהתחלה זה לא היה בדיוק דייט אז איכשהו במהלך הערב הוא פשוט הפך את המפגש לאחד כזה.

סביבות 7 הוא הודיע שהוא יוצא על מנת לאסוף אותי [הוא גר בעיר אחרת כרבע שעה נסיעה]. כעבור כמה זמן הוא צילצל וביקש ממני לרדת [אחרי שהסברתי לו כמובן יפה איך מגיעים אליי] {{למה זה ממש ממש ממש לא נשמע טוב!? 0.ם}}.

ירדתי והוא חיכה לי ליד האוטו עם שתי ורדים. אמרנו היי אחד לשני וכשהוא עקף את האוטו למושב הנהג ראיתי שתלה על החלון שלט שכתוב בו 'הסוס הלבן שלך'. אני מוכרחה לציין שזה בהחלט ריגש אותי.

השיחה באוטו כמובן הייתה לחוצה [שונאת דייטים אה סליחה! מפגשים מהסוג המוזר הזה], ואם זה לא מספיק היה פקק שגרם לנו לשבת באותו חלל זמן כפול. הגענו אליו והלכנו לחדר שלו [?!] שם הוא סידר את מסך המחשב כטלויזיה [שלו נדדה לבסיס] ואת מערכת הסטריאו כרמקולים סראונד.

ראינו סרט נחמד, לא רומנטי! סתם קומדיה נחמדה... מחובקים [לעז' כשאני חושבת על זה עכשיו..] ובסוף הסרט הוא העיז לנשק אותי. אני שכל כך רציתי כבר לעבור את טל זרמתי איתו. הזמן הלא מוגדר אחרי זה פשוט היה... איך להגדיר את זה יפה..? WTF!?!?!?!

אומנם כבר יצא לי להיתנשק עם אנשים שלא יודעים להיתנשק אבל הוא!? [ונעזוב רגע בצד את הסוגייה האם אני יודעת להיתנשק וסוגיית מה זה בכלל הידע הזה] קודם כל אני חושבת שהוא עשה לי 'איקי' בשפה, משום מה הוא חשב שזה סקסי להיאנח לי בתוך האוזן וכשהוא היה למעלה!? הוא תרתי משמע עלה עליי! גאד!!!

 

ובכלל כל אותו הזמן חשבתי על ההוא [שאני דלוקה עליו]... לא יודעת אם הרגשתי שזאת סוג של בגידה הרי [וזה התברר לי יותר מאוחר] יוצא עם מישהי מהבסיס, ואם זה לא מספיק כל הזמן השוותי אותו לטל. חייבת להודות שהיה לי כייף עם טל וכנראה תמיד זוכרים איך ההוא נגע בך... טוב אז ה'בחור' הזה עשה הכל הפוך... מסכן...

 

מאחלת שאו שההידלקות שלי תעבור כבר או שאני אמצא בחור [!!!] שבאמת ארגיש איתו טוב והוא יגרום לי לשכוח מכל העולם כשאני איתו 3> [כמה רומנטי]

 

תגיבו!!!

נכתב על ידי , 27/2/2008 15:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-2/3/2008 07:52
 



ולמרות שהיא לא יכולה לדבר...


[אני יודעת שיכולתי עכשיולעדכן וכאלה אבל הנושא הבא פשוט לא סובל דיחוי]

 

היום יום שישי ואני בעבודה, בגלל השביתה חלק מהמבחנים עושים עכשיו בימי שישי על מנת להקל על הסטודנטים. אין לי כל כך בעיה עם זה, הבעיה שיש לי זה עם המורה שאמורה היום לענות על השאלות שלהם. עד עכשיו לא הכרתי אותה ממש טוב, היו חילופי דברים והנהונים מנומסים... אבל היום פשוט היה השיא.

היא אמרה שיום שישי היא מתפנקת בדרך כלל בבית ופתאום היא הייתה צריכה לבוא... ניחא... היא אמרה שכואב לה הגרון ושהיא לא יכולה ממש לדבר וכמה חבל כי בערב יש מפגש חברים והיא לא יכולה לשבת במשך כמה שעות ולשתוק, היא לא מבינה איך יש אנשים שיושבים שעות על גבי שעות ופשוט מקשיבים לדיבורים של אנשים אחרים. היא שאלה כמה שאלות אישיות וישר סיפרה שיש לה בן קטן מפונק, ושאתמול היא כמעט צעקה עליו, כמה שהוא חושב שמגיע לו להנות. אם הוא צריך לעשות משהו לא מהנה הוא פשוט לא עושה את זה. והבת שלה התקבלה ללמוד עיצוב במכללה בחולון, היא רצתה ללכת לשנקר אבל היא לא התקבלה. היה לה תיק עבודות יפה מאוד אל הראיון דפק אותה, היא כל כך מעופפת שלא ידעה אפילו מה הסמל של 'פז'. היא גם לא סיפרה שבצבא היא עסקה בעיצוב. היא גם לא הביאה את הפרוייקטים שלה מהצבא להראות להם, ולמרות שבגלל שהיא הייתה במודיעין היא לא יכלה להוציא משם פרוייקטים היא הביאה שלושה למבחני הקבלה לשה בחולון. והצבא ממש גילה אותה בנושא, היא עיצבה להם לוגויים וסמלים וכפתורים וחתימות עד אז היא רצתה להיות וטרינרית. היא קראה המון ספרים וממש נכנסה לזה, אבל היא לא הבינה שוטרינרים לא רק מלטפים כלבים כל היום. הם גם עובדים עם פרות, חמורים, סוסים... והיא אמרה לבת שלה שהיא קטנה וצנומה, שהפרה תעשה לה 'מו' והיא תעוף. הבת שלה הלכה עם זה ממש חזק אבל מה ששבר אותה היו הניתוחים שהיא תיהיה חייבת לעשות והיא לא יכולה לעבצע ניצוחים היא לא בנוייה לזה. לעומתה הבן הבכור שלה לומד רפואה ועוד שנה מסיים. אבל לא נראה לה שהוא יהיה רופא ממוצע, לא נראה לה הטיפוס של לשבת במפראה. היא שנתיים לחמה בו שלא יילך והוא בסוף בכל זאת הלך ללמוד רפואה...

 

זה לא נגמר פה, היא סיפרה לי על קמפוסים, על אנשים, על לימודים, על פקיד הבנק שלה, על בעלה... ניסתה להראות לי כמה היא יודעת דברים שהיא לא, סיפרה על ילדים של מורים אחרים... אני חושבת שאם היא לא הייתה צריכה להיכנס לכיתה לענות על שאלות הייתה זורקת עליה משהו חד ושהבת שלה שלה תעצב לה את הצורה מחדש!

 

זה מה שהרגשתי שהיא עושה

 

בנוסף, בגללה התקרר לי התה והייתי צריכה להכין חדש =[

 

נכתב על ידי , 22/2/2008 09:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-27/2/2008 15:46
 



רגע לפני העידכונים


טוב עבר המון זמן מאז שעידכנתי פעם אחרונה ויש לי כל כך הרבה דברים לחפור עליהם...

- יום האהבה

- יום שישי

- יום שבת

- היא

- סופ"ש ראשון בלעדיה

 

קרו כל כך הרבה דברים ואני חושבת שאני התקרבתי כמה צעדים אל עבר הפיתרון של הבעיה שלי.

אני צריכה את הגיליוטינה שלי... דחוף!! [רק גליה תבין אותי =/]

 

כיוון שמעמיסים עליי בעבודה [בהמון זבל שהיא לא יכלה לעשות לבד ונתנה לי.. ארר!!] אין לי זמן לכתוב, וזה מעלה לי את הסעיף...

בכל מקרה אני אשתדל לגנוב את הכמה דקות לעידכון ממש בקרוב.

 

שיהיה לכולם המשך שבוע נהדר!

ואני לא שוכחת אף אחד =]

נכתב על ידי , 18/2/2008 15:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוזרה =] ב-18/2/2008 16:35
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)