לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מיגרנת מלחמה


אז היו שתי סופות ברקים עצומות השבוע.
אך כל אחת הביא איתה ארבע טיפות גשם. ספרתי.
הגשם המיוחל שישבור את העונה היבשה לא מגיע.
אף פעם לא ייחלתי כך לגשם.
האוויר יבש להחריד.
מכמויות האבק אפשר להקים מדינה.
והראש בוער ושורף ממבחר מיגרנות שלא הכרתי.

אתמול היה שיא לכאב הראש והוא חדר את ישותי דרך כל נקביי.
נעזר בכל טיפת אבק שנקרתה בדרכי.
כן, זכרתי שזה קשור ליומכיפורים ולמלחמה,
אך לא זכרתי את הבדיוק של כאב הראש מאז.

לקראת ערב האבק החל לשקוע והמצב נהיה עודיותר גרוע.
יותר מאוחר קראתי את הפוסט של טליק מלפני ארבע שנים ונזכרתי.

מיגרנה של מילחמה אני קורא לכאב הראש בעת מלחמה.
חטפתי אותה ביום השלישי ולא עזבה אותי עד היום החמישי.

היתרון שבמיגרנה הזו שלא היה לי זמן לפחד.
פשוט זה לא היה בסדרי העדיפות של מה שנקרא אני.
לאחר ההפצצה הראשונה נשארנו 7 לוחמים מתוך תשעה. הכי לבד שיכול להיות.
לקח כיומיים עד שהגיעו אלינו. ביומיים האלה בגרנו באש.
למדנו מלחמת ציפורניים מהי.
ואז אחרי שחברו אלינו הכוחות באה המיגרנה עם הפחד.
ולא היה זמן לישון או לנוח או לשאול או לדעת. הסורים כבר היו בתוכנו.

שלא נדע יותר מראות ותחושות ופחדים שכאלה...

תודה טליק שהזכרת לי.
כי הזיכרון הזה הצליח לחדור ולשחרר את מה שהצטבר ולחץ לי בחזה כבר כמה ימים.

נכתב על ידי , 8/10/2008 09:05  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-13/10/2008 22:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)