לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

שפיפות


בעיתוי הכי לא נכון עבורי אני מגיע לישורת (ישורת?) האחרונה.
בעוד יומיים אניוצא שוב לדרך, בפעם האחרונה בפרוייקט הנוכחי. כשבועיים אהיה בדרכים, חוצה הרים ומדבריות, להקשיב לאנשים, ללמוד מה עשינו והיכן עדיין נדרשת עשייה.
אניודע שבבין לבין אביט לטבע בעיניים ואקווה שימצאני ראוי לשכון בי גם.
זו התרופה שלי בדרכים, הטבע.
כי הלבן שבעיני האדם מביאים אותי בימים האלה לשפיפות ועצבות.
ועתה נוספה לה גם מלחמה קשה בעזה.

אהיה תקוע איפשהו בין עזה לזימבבואה.
אני והפנטום, אני והזכרונות.
אניודע שבכל יום מצטרפים עוד למעגל הבלתי נגמר הזה של זכרונות.
של אובדן.
אני איתם, ומקווה שמעט יהיה מספרם.
אהיה תקוע, ללא אפשרות להתעדכן במה שקורה באמת שם או שם. כי במקומות בהם אהיה הקידמה האינטרנטית עדיין בוששת.

האינטרנט שחסר מוביל אותי לדרך תקשורת עתיקה. להתפלל.
אנמאמין שתפילה כן מסייעת.
אנאתפלל בדרכים, למען סיומה המהיר של המלחמה הזו.
שישובו החיים למסלול השקט שלהם.
שימעט מספר הנפגעים.

גמלמען הזימבבואים אנמתפלל.
אניודע שמה שמתרחש שם פחות מעניין, אם בכלל (עצוב).
אני קרוב לאנשים האלה.
קרוב לאותה סטטיסטיקה שיוצאת מועדות ואנשי מקצוע.
סטטיסטיקה שמתגשמת כאן.
את המספרים במלחמה בעזה אתם מכירים. פחות מוכרים המספרים מזימבבואה.
עד עתה חלו בכולרה כ- 40,000 איש וכ- 2,000 איש מתו מן המחלה.
עד לסוף תקופת הגשמים במרץ, צפוי מספר החולים להגיע לכ- 60,000 ומספר המתים לכ- 3,000. קשה, כלכך קשה. מוּגָבֶּה, אור העמים, מבלה את חופשתו השנתית עם בני משפחתו במלזיה, כאשר מחצית מעמו (עמו?) מעבר לסף רעב ומיני מחלות.

בלי להרחיב, ההשוואה בין עזה לזימבבואה עולה בי כל יום.
אנמקווה כי תקופת היובש תגיע לזימבבואה במהרה והמגיפה תיבלם.
מקווה שגם בעזה יבינו שלא עוד, וכי הגיעה העת לנצור את האש ולהביט קדימה.

אשוב בעוד כשבועיים.


שומרי השקט
נכתב על ידי , 13/1/2009 18:06   בקטגוריות זימבבואה, גלויות מאפריקה  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-3/2/2009 10:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)