לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

מילים של אחרי


תודה למי שנמצא שם.
מהצד השני של המסך.
קורא אותי.
אתמול ושלשום ותמיד.
אך בעיקר אתמול.

לשים כאן את הקטע של אתמול לא היה קל לי.
זה מסוג האירועים שמעצבים את הדרך.
משום כך, טוב ששמתי.
כדי שאוכל גם לכתוב את הקטע הבא ואת אלה שיבואו אחריו.
אי אפשר היה מבחינתי, לדלג עליו.
למרות שניסיתי למי ששם לב.

אני שמח ששמתי אותו.
כי זכיתי בהרבה תוספות מעמיקות.
מכם.
קיבלתי גם הרבה הבנה ותמיכה וחיבוקים ואהבה.
וזכיתי גם בגערות אוהבות.

הצלחתי מעבר לענני הערפל לחשוף עוד מעט מעצמי.
אֵת החפירה שלי זעיר ואינו מצליח לגלות הרבה.
אך כשאני מביט לאחור אני מגלה חפירות רבות.
ערמות חיי פזורות כאן על חודשים ארוכים.
ואתמול הוספתי עוד תחילתה של גבעונת.

לא תמיד אני מסוגל לספר לכם על בעיותיי הרפואיות.
לסרוק ולהביא לכם את העובדות מול עיניכם הבוחנות.
כשאדם מתעסק עם שינויי התנהגות ודרך.
בעיקר כאלה הקשורים בבעיותיו הרפואיות.
יש והוא שוכח.
שוכח את חבריו ואוהביו המודאגים.
ואני חוטא בחטא הזה לא פעם.
מדאיג ולא מפרש.
רק אומֵר: הכל בסדר חברה, אל תדאגו.

כל שאני יכול עתה הוא להתנצל.
וגם לומר, כי הבלוג, עם כמה שיהא חשוב לי, אינו תחליף לחיים.
גבולות הכתוב כאן הם גבולות יכולותיי.
לשימחתי אני רואה את יכולותיי מתפתחות.
מקווה שאצליח גם פחות להדאיג אתכם חבריי אוהביי ואהוביי.

סליחה והרבה הרבה תודה.



שדות
נכתב על ידי , 25/2/2005 12:38   בקטגוריות חברים  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-1/3/2005 09:42



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)