לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

כתיבה על כשל


(מעט הרהורים על הכתיבה של אתמול)

כלכך קל לכתוב.
מהנה מאוד אפילו.
בעיקר במוצאי שבת.
כמו תפילה לשבוע החדש.
אני כותב כמעט כל יום מגיל 17.
הרבה זמן.

ועל מה שכתבתי אתמול כמעט לא כתבתי.
אירוע שהיה לפני יותר מ-28 שנים.
כך שהיו לי הרבה ימים לכתוב על.
לחטט ולהבין.
אך אני לא.
באלגנטיות ובמגושמות דילגתי ועקפתי את הנושא.
רק פעמיים לפני כתבתי על זה.
במכתב.

ברור לי שלא יכולתי להישיר מבט לאותה נקודת כשל.
בנקודה זו זנחתי ושכחתי את ההתחייבות שלי כאדם צעיר.
נולד לי בן וכבר כשהיה בן כמה חודשים אני הפרתי את החוזה.

נכון שכביכול היו לי סיבות מקילות.
פצוע קשה ממלחמת יום כיפור עם סיכויי שיקום קלושים.
מחלה גנטית לא קלה ששיבשה את חיי.
נו אז מה?
בתנאים כאלה מביאים ילד לעולם?

הייתה לי תקווה שאם אתנרמל כמו כולם, אתחתן ואביא ילדים לעולם, אז גם אתרפא.
אחשף לשמש החיים המבריאה.
לא לקחתי בחשבון מה עלול לקרות אם ההתנרמלות לא תועיל.

מעשה הנטישה לי.
הרצון לקבל את סיום חיי היה כמכת חשמל.
התעוררתי מהמקום המסכן הזה של סובל וכואב.
זו הנקודה ששמה אותי במקום שני בחיי.
אחרי בני.

מאז, אני במסלול לימוד.
בבית ספר של להיות אבא.
של להיות איש.

היום אני יודע, שאלוהים הטוב ידע מדוע נטע בי את הרצון לילדים.
הרי אחרת כנראה שלא הייתי כותב כאן עתה.

28 שנים שהתחמקתי מהאירוע, אך הוא לא וויתר לי.
ידע שיבוא היום ואבין ואקבל.
עתה, לאחר השבוע הזה.
הצלחתי סופסוף לכתוב על האירוע.
להישיר מבט.
זה לא היה קל, כמו עוד כתיבה.
זה היה דומה יותר לעקירת מילים, אחת לאחת מרקמות עמוקות.

האם הכתיבה הזו מסמנת כי האירוע שהתרחש בצלילה, אכן מסמן השלמה וקבלה?
ימים יגידו.
אני לא משלה את עצמי.

למרות זאת, ואולי משום זאת, אני חש שאני ממוקם נכון בחיי.
גם נכון לקבל את ההמשך.
נכתב על ידי , 3/5/2005 09:38   בקטגוריות בירכת כוהנים  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-6/5/2005 21:41



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)