לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

הציר היומי


אני כותב כאן כל יום (כמעט), על חיי.
אנו קוראים לזה בלוג.
אני קורא לזה כתיבה לשם תגובות.
מילים ועוד מילים.
אני מנסה לתפוס במילים את הציור של היום.
מחפש את הציר שעליו מסתובב יומי.
דרכו זורם הערך המוסף אשר יישאר למחר.
השיכבה הבלתי ניראית כמעט של חיי המתווספים.
יש וציר היום הוא בצחצוח השיניים.
יש שהוא בארוחת הערב.
לעיתים הוא ברגע שהאיר תמונה מזמנים אחרים.

ולעיתים אני מוצא את עצמי במיטה זרה.
מתחת לשמיכה לא לי.
עם כאבי אישה שהם לא כאביי.
עם אישה שאינה אישתי.
אף אהובתי היא לא.
כך נוצר לו ציר של יום, המייצר את משמעות היום.
גליו נעים ממקור ילדות נישכח.
והשפעותיו עוטפות אישה זרה בניסיון להתיר את יצועי כאביה.

זו תחילתו של היום.
זהו הסדן עליו נירקע יומי.
מכאן נגזר כל יומי עד לאותו הרגע ואחריו.
כך האישה שמתחת לשמיכה.
אשר סייעה לרקוע את תבליט יומי.
הזרימה היא טבעית.
מעשה הגורר מעשה.
למרות שזה נקרא כעלילה סתומה ולא בהירה.

כך נראים ימיי.
כך היא הכתיבה שלי גם.

זו רק הבהרה, לי בעיקר, מדוע הימים שלי נכתבים גם כך:

טליק:
מזל טוב לויוי
צריך להיות סבלני שקוראים אותך..
זה כמו ספר שמתחיל מיסתורי
מתבהר בהמשך ומסתיים בהפי אנד...


תודה טליק, שעצרת אותי לרגע להסתכל פנימה.
נכתב על ידי , 11/6/2005 00:33  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-14/6/2005 02:22



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)