לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

סיפור לב


שוב למדתי היום כמה הכל תלוי בלב.
כבר היו לי שיעורי לב פיזיים ורגשיים למכביר בחיי.
הלב הזה נצרב והוכה ונמעך.
הוא התרחב וגדל והתיפה.
צולק והוחלק.
גם פסק לעבוד לכמה רגעים.

אני יודע כי הכל תלוי בלב,
איך וכיצד והאם אני עובר את ההתקפות האלה על הקיום שלי.
הפעם, הרי היה מדובר בהתקפה פשוטה.
הכבד נפל מאוד בתפקודו.

ארבע לפנות בוקר.
אני הייתי מול המקרר הפתוח.
המקרר לא הצליח לסייע לי והתישבתי המום וחסר אפשרות לעשות מעשה.
רק הנפילה שלי והסיר שנשמט מידי העירו את בני הבית.
משם הכל כבר התגלגל לטיפולי חירום ולחוסר אונים.
ההתאוששות הייתה מהירה יחסית.
אחרי יומיים.

היום בבית חולים, הסתבר שהכבד מתפקד לא רע.
מערכות הדם והכליות די נקיות.
והכל בזכות אותו לב שלי שעמד במעמסה הפתאומית שצנחה עליו.
הוא תיפקד כמו גדול הבייבי הקטן הזה בחזה.
הא.ק.ג היה מושלם.
לחץ הדם 105 על 60 (מדהים!)
רמות האנזימים נכונות.
כאילו לא עברתי כל טראומה.

ובבית החולים, בין בדיקה לחיכיון, חשבתי שאולי המנטרה הזו עובדת לאיטה.
הפזמון שאני לא מפסיק לפזם כבר למעלה מארבע שנים:
אהבה ו- care

זה כל הסיפור.

מומלץ!

ועכשיו הגיעה עת אפיית עוגת השבת.

שבת שלמה ושלווה
נכתב על ידי , 28/10/2005 19:37  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-31/10/2005 23:36



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)