לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

בנחמש


תַּמָּה עוֹד שָׁנָה
שֶׁחוֹלֶמֶת אוֹתִי שׁוּב
פּוֹסֵעַ בֶּהָרִים

הנה הגיע יום בו אני מציין לידה.
חוגג חמש שנים מאז.
באמת, באמת לא חשבתי שאשרוד את השנים האלה.
האור היה רחוק.
האפילה הייתה בכל.
אך לאט לאט למדתי את אומנות ציור החלומות.
בציפורניים שרטתי אותם.
משרטט חלומות כמתווה חיים.
גם מהמקומות הכי בלתי אפשריים למימוש.

הוֹתַרְתִּי סִימָן
לְאִישׁ, עַל הַר שֶׁנִּשְׁאַר
כְּהֵד שֶׁנּוֹתַר

היום אני כבר עולה להרים משאיר סימנים.
לאיש אשר נותר.
לאיש אשר יבוא.
לאיש אשר שם.
לחיים אשר עוטפים הכל.

צְלִיל הַמֵּיתָר
פּוֹעֵם בָּהָר, בֵּינֵינוּ
צְלִיל קוֹל אֶחָד

למדתי להכיל צלילי הרים.
למדתי לשתף אותי עם אחרים.
למדתי שוב לאהוב.

הוֹתַרְתִּי סִימָן
מֵאִישׁ עַל הַר, שֶׁנִּשְׁאַר
כְּהֵד שֶׁנּוֹתַר

וגם ההוא אשר היה ואיננו עוד.
עדיין חיים הטוב שהיה בו, בי.
עדיין הוא מצייר את ציורי הימים שהיו.
לחיים שבי היום.

תמיד היום אני קורא את 'אתה האיש' של המשוררת עין טור-מלכא.
כתפילה אל העצמי העתיק שחי בי ופרץ מחדש.

הִנֵּה כִּי פּוֹרִיּוּת הָאָדָם
הַמִּשְׁתַּבֶּרֶת בְּשִׁפְעַת הַנֶּפֶשׁ
עֲתִירָה מִפּוֹרִיּוּת הַגֶּפֶן,
אַף שֶׁהִיא אֱלֹהִית...
לִבִּי כְּאֶשְׁכּוֹל הַגֶּפֶן לְפָנֶיךָ- -

בן חמש שנים חדשות אני היום ומודה אני.
מודה שאני חי וקיים.
ניפתח ופורח.
טועם את עצמי ואיני שבע.

עַתָּה יָכוֹל לִהְיוֹת
שָׁלֵם לֹא מֻשְׁלָם
שֶׁאַף פַּעַם לֹא הָיִיתִי

אני מוכן למנה הבאה...

של אהבה ו- care

שָׁלֵם לֹא מֻשְׁלָם
נכתב על ידי , 15/12/2005 10:29  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-28/10/2009 13:12



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)