לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

בן 25


הבוקר חתרתי בעוז, בזעם במים.
מנסה לייצר את הכוח שלא הצלחתי להתחבר אליו, מוקדם יותר כאשר הלכתי בתוך הטיפות.
הרוח ניחמה אותי ואני לא קיבלתי.
בזעם, שכך החליק המיתר שחיבר אותי לבן ה-25.
נכנסתי למים בכדי לנסות שוב.
האצות המרובות שהביאה הסערה הסתירו הכל.
והן ידעו מדוע.
אני עדיין לא.
רק המלח הזכיר לי את הים.
לא היה סיכוי למצוא את החוט שאבד.
יצאתי עטור חוטי עצות.
מותש. ושבתי הביתה.
מותש מאוד.
כאשר ירדתי לכלות את זעמי בשאריות הסופה שנערמה לה לפתח המרתף חייך בי משהו.
מוכר אבל קטן.

כל חיי ויתרתי על בן 25.
שלא זכיתי להיות.
הוא הרי הלך לבלי שוב לפני שנים רבות.
ואני אפילו לא חיפשתי אחריו.
הוא נקבר היכנשהו תחת האודים העשנים של המלחמה ההיא.
המשכתי בחיי כפרח בלי עלי כותרת.
רק עלי הגביע שרדו לספר את מה שהיה.
בן 25 כבר לא אהיה.
גם לא בן 26 או כל גיל שבו העלומים מצחקים.
אך הוא הנער הזה בן 25 חיכה להזדמנות שלו.
להבקיע את הקרקע המבויצת והעשנה שהוא נשם הרבה שנים.
ההזדמנות הופיעה.
אותה משקולת כבדה שמחצה אותי לפני חודשים, הבקיעה את הדרך אליו.
ואני לא ידעתי.
גם לא חשתי.
בוקר אחד הוא היה שם וזהו.
רך ועדין ומלבלב.
אותו לקחתי גם למסעי האחרון.
איתו אני מקווה להגיע למונגוליה שלי.

בלי שהרגשתי הוא הוליד ענף חדש.
ענף של חודש יולי.
לא ממני בא.
הוא בא ממקום מאוד שמור ופנימי.
מהמקום שאף אני איני מכיר עדיין.
לכן איני יודע לכנותו בשם.
לכן אני גם לא ידעתי לשמור את קיומו.
הוא נגדע באיבו.
וזה כאב.
אפילו שעדיין יולי לא הגיע.
אך אין כאן תבוסה.
משום כך יכולתי לחייך.
אז למה חייכתי כאשר ירדתי למרתף?
כי עשרות שנים לא ידעתי כי בן ה- 25 חי וקיים בי.
שהוא רק מחכה להזדמנות הנכונה.
לעיתוי הראוי.

עתה -

אני יודע
אני רוצה

לכן הוא ישוב וישלח אליי ענף לאחוז ולהתחזק ממנו.
לא בזעם
לא בצרחה
בסבלנות
באהבה
ב- care

כי אלה הביאו לי חיים
ואיתם אני ממשיך.
נכתב על ידי , 18/6/2006 18:45  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-2/7/2006 11:08



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)