לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

בעיות קריאה


לאחרונה שוב איני קורא את כל הפוסטים שלכם.
יש לי בעיה.

קריאה. תמיד קיבלתי אותה כמובן מאליו.
כעוד מתת של הבריאה ליכולת המופלאה שנקראת חיים.

עתה אני מזיע בעת הקריאה.
קריאה היא מאמץ בשבילי.
מעשה יזום.

יש תקופות בהן אני נראה לעצמי טיפש ביכולת הקריאה שלי.
איני מצליח לקרוא יותר מפיסקה או שתיים עד שהמאמץ מכריעני.

עתה אני שוב בתקופה כזו.
אני מתאר לעצמי שהמלחמה מעוררת את חולשתי.

אני מצליח לקרוא גם עתה טקסט.
לא הפכתי לחסר יכולת לחלוטין.
אך המאמץ הוא גדול מאוד בימים אלה.
ולאחר זמן קצר יחסית אני חסר נשימה.
לא יכול לקרוא יותר.

במצב הזה, אני בספק אם אני מבין את כל שאני קורא.
משום כך, עדיף שלא אגיב.
עדיין אני ממשיך להגיב אצלי בבלוג.

מקווה שהמילים שלי הן בעלות משמעות.
מקווה שאתם מבינים.
וסבלניים.

הקיץ הזה אני בנסיעות רבות.
מחר בבוקר אני שוב יוצא לנסיעה בת שבוע.

שימרו על עצמכם חברי היקרים.
בעיקר אתם שנמצאים בקווי החזית.

המון אהבה ו- care


פאולו, בנו של פיקסו בדמות ארלקינו (1924)
נכתב על ידי , 19/7/2006 13:43  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ziggy40 ב-5/8/2006 14:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)