לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בדרך לזברה ההררית


לאותם שתוהים.
כן, אני עדיין באפריקה.
הילדים שלי באו לחזק את רוחי כאן באפריקה.
כתבתי, אפילו אם לא בצעקה.
במסגרת שליחות שביצעתי, כמעט ולא שבתי ממנה.
בדרך, ועדיין לא ברור מה ולמה, חלק ממערכות הגוף שלי הפסיקו לתפקד.
למזלי שלח אליי אלוהים את הרופא בזמן הנכון.
לא פשוט לשוב ממוזמביק לפרטוריה בדרום אפריקה, במצב שהייתי נתון בו ולהישאר בצד הנכון של החיים.
אין עליו, על אלוהים והרופא שליחו.
תודה לו וגם לו.

בדרך לשובי לצד הזה של החיים אני זוכר תוך כדי שחייה בים של צללים,
את המעבר לים האורות.

אחר כך חשתי שביל לוהט מתגלגלג לאורך זוית עיניי.

דִּמְעָה לוֹהֶטֶת
בְּתוֹכָהּ יָם דְּמוּתִי
מִצְטַלֵּל לְאַט

עתה אני מלא שימחה ואור שדבקו אליי בים האורות.
אני הולך לנוח בשמורת הזברה ההררית.
מקורות רפואיים וגם חברים טוענים שהמקום הזה מחזק את הרוצים להתחזק.
ואני מהרוצים אני.

להתראות בעוד כשבוע או מעט יותר.

נכתב על ידי , 7/8/2007 00:36  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-12/9/2007 00:13



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)