לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

השידור הופסק


הכל התחיל ביום שבת בלילה.
לפנות בוקר.
רוזנה ואני ישנים.
לאחר לילה סוער ב- Feria.
דיווח יגיע בהמשך השבוע.

לפתע, רוזנה מתוך שינה.
ממשיכה ריקוד סוער.
מצליפה בי את ידה.
אגרופה פגע בדהפיברילטור שלי.
המכשיר החשוב לי כנשימה.
כאוויר הטוב.

אותה קופסא בת 20 גרם מצופה סיליקון.
אשר מעניקה לי שלווה והגנה.

הכאב היה צורב.
מהמם.
בעיטה של סוס פגעה בביטני.
הוולטים זרמו והרעידו וטלטלו את גופי.

לבסוף נרגעה הסערה.

נשארתי שוכב המום והלום.
אריה ורוזן ליקקו ויבבו.
רוזנה מרגיעה את כולם.

אני נשארתי מחוייך.
האריה הכחול הופיע והרגיע.
סיפר לי במבט שהכל בסדר.

נרדמנו לאחר זמן.

בבוקר הלכתי למיון.
חודש אוגוסט בספרד.
חייל אחד משועמם כובש את ספרד בלי שהספרדים בכלל ישימו לב.
כולם בחופשה.
נא למות בשקט.

המומחה לדפיברילטורים בחופשה עד ליום שני הבא.
קשרים קשרים.
כמה טלפונים של ידידי הטוב הרופא Paco והגיע רופא מומחה מביה"ח שכן.
בדקו את המכשיר והוא לא מגיב לעולם החיצון.
אין תקשורת בינו לבין המחשב.
הביאו מחשב חדש.
כלום.
נאדה.

אז אולי המכשיר עובד, אך לא מספר לנו.
ייוודע ביום שני כשיפתחו אותי בכדי לוודא.
אולי ישימו אחר.
אולי יתקנו.

בינתיים אני תלוש ותלוי בחוסר וודאות.
מתעורר בבהלה.
גלי זיעה של פעם שוטפים אותי.
פחדים.
גלי פחדים.

אחותו של Paco עברה לגור איתנו.
היא גם רופאה ונהנית מהחופשה שלה איתנו.
רופאה צמודה.
חלומו הרטוב של כל היפוכונדר

מנסה להיאחז במשפחתי.
באהוביי.
חבריי.
בישרא הטוב.

והנה, עוד אני כותב וישרא לא מגיב לבקשותיי להיכנס.
שוב התקפה מחו"ל?
כמו שאמרתי.
השידור הופסק.
ניפסק.
פסק.

מקווה טוב...

ישרא חזר.
אולי מבשר טובות.
נכתב על ידי , 25/8/2004 02:21  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלת סלעים ב-29/8/2004 11:43



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)