לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

פריצה בטעם ספרדי


פריצה בטעם ספרדי
אני נדהם.
יש אלוהים.
אני מתחבק איתו.
גם עם פאקו.
אפילו עם שוטרים.

המשך סיפור הפריצה...
Paco, חברי הרופא האח היקר לי, הגיע והביא איתו 2 שוטרים מהגווארדיה סיביל.
הסתובבו, ריחרחו, שאלו ורשמו.
הו, כמה הרבה הם רשמו.
פוסטים רבים אפשר לעשות מהרשימות שלהם.

לאחר מכן הלכה הגווארדיה בהבטחה מפוקפקת שהם ישתדלו.
ישתדלו אמרו, רק משום בירת האלהמברה השמורה שיש לי בבית.
בטוח שיחזרו שוב.
לא כל אחד משיג את הבירה הזאת.
חייכתי וליוויתי אותם החוצה.

פאקו קפץ למאפייה להביא מיני דברים ואני נשארתי עם עצמי ועם 2 כלבים.

ואז, בדממה של אחרי, בלהט הבלבול והרשמים החריפים, נחלשתי.
מאוד.
כמה זה היה מרגיז להיווכח איך שאני לא עומד בזאת.
הלב הזה עדיין לא התחזק דיו.
מרגיז!

כמובן שלחצתי על כפתור המצוקה.

אני קשור לחברה שמספקת שירותי חירום באופן כללי.
תוך דקות הגיעו אמבולנס, מכבי אש ומשטרה.
גם פאקו חזר ומה זה ניבהל.
גם אני קצת.

איכשהו, הנוכחות של כל כוחותינו המזויינים הרגיעה אותי עוד לפני הזריקה.
לאחר זמן החליט התאג"ד בראשות הקצח"ר פאקו, כי אין צורך לקחת אותי לאישפוז.

לפתע הרגשתי איך כל כוחותיי שבים אליי.
החיוניות שוב זרמה בעורקיי.
הפחד השתחרר ממני בבלופ חרישי.
תחושת הבאסה והמיאוס התחלפה באמון בכוחי ובביתי.

אז מה אם היה כאן מנוול אחד.
הוא לא הצליח למוטט את הבית.
אף לא סדק אותו.
והנה אני עם חברי הטוב.
עם ההשקעה שלי לעת חירום.
והכל נראה שישוב למקומו.

כן, אלוהים ואני התחבקנו.

האמבולנס עזב.
מכבי האש עוד הרבה קודם לכן.
השוטרים נשארו כדי לרשום דיווח.
איך לא?
עוד כמה פוסטים ליומן המשטרתי.

הפעם זו לא הייתה הגווארדיה סיביל.
זו הייתה משטרת השכונות.
משטרה עם נשמה, יש הקוראים לה.

הם שמעו על האירוע שהקדים לאירוע.
הרימו גבה.
התלחשו ביניהם.
והסבירו לנו, שהבוקר היו עוד 2 תלונות דומות ברחוב שלנו.
פורץ סידרתי.

פאקו זרק שאולי מדובר בפועל מאתר בנייה סמוך.
הרבה פועלים מרוקאים ופרואנים יש כאן.
הם מרכיבים את רוב צבא הפשע הזעיר.
אולי?

יצאו 2 השוטרים ואמרו שיבררו.

עברו אולי 20 דקות והשוטרים חזרו עם 2 מועמדים לתואר הפורץ המבוקש.
הסתבר שמנהל העבודה ראה את שניהם משחקים עם אקדח יורה חיצים.
כך איפה נרדמו להם רוזן ואריה על מישמרתם.

רוזן, מדריכי ושומרי הנאמן לא היה זקוק לריחרוח וחקירה ושאלות.
מייד התנפל על אחד מהם, הקטן יותר.
מרוקאי מפוחד עד מוות.
רוזן לא מתנפל כדי לפגוע.
הוא רק תופס את הנעל או המיכנס התחתון ומביע את זעמו בטלטלות אדירות.
הכל היה מהיר מאוד.
בשניות, הצעיר המפוחד שכב מוטל ורוזן פשוט יושב עליו מגרגר בהנאה כעוסה.

טוב, ברור כי הצעיר הודה במעשיו.

יצאו השוטרים עם הצעיר שקיבל על עצמו את התואר המפוקפק של פורץ שהייתי מוכן שרוזן יחתוך מעט.
חזרו לאחר זמן עם כל השלל.
ארנק.
מחשב נישא של רוזנה.
הרבה מאוצרות המינרלים והגבישים שלי.
תכשיטים של אמא.

זהו.
זו סיפורה של פריצה ספרדית.

כן, אלוהים ואני התחבקנו.

 

 

נכתב על ידי , 30/6/2004 15:55  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/7/2004 11:51
 



פריצה


הלילה, מתישהו באשמורת אחרונה, פרצו לביתנו.
התעוררתי כרגיל מוקדם.
משהו היה שקט מידי.
הכלבים לא היו ליד המיטה.

מייד ראיתי שמכנסיי נעלמו (עם ארנק מכיל כל טוב הפלסטיק).
את רוזן מצאתי מונח מנמנם בסיבוב המדרגות.
את אריה במצב דומה, במרתף.
שניהם הורדמו איכשהו.
הם כבר ערים ושותים כל הזמן.
Paco בדרך עם משטרה.

רוזנה לא בבית.
עברה ניתוח מסובך בעיניה.
נסעה עם אחותה וחברתה הטובה.
כי אני קצת מנוטרל בימים האחרונים.
חי מאוד זריקות נגד כאבים.

אז הבוקר גם גזל בן הבליעל את שלוותי.

מרגיש כי הבית מזוהם.
מטונףףףף
ניפלש קודש הבית.
יותר ממטריד.
יותר ממרגיז.
יותר ממכעיס.

מרגיש כי אנסו את אהובתי הבית.
וגם אותי קצת

 ברררררררררר

כל השעה האחרונה אני מתלטף עם הכלבים.
מקנים לי שלווה החברים האלה.
גם המשהו השקט מבפנים מסייע.

אני מחייך
אני מחייך
אני מחייך

אוטוסוגסטיה

הכל בסדר
הכל בסדר
הכל בסדר

 

אך עדיין מרגיז

ועדיין עצוב

מתחיל להירגע...

נכתב על ידי , 30/6/2004 09:06  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/7/2004 19:10
 



בַּמִּטְבָּח עִם יָעֵל



אֲנִי אָכִין פַּנְקֵיְק
וְאַתְּ תָּשִׁירִי לִי
מַשֶּׁהוּ
אַחַר כָּךְ נִתְחַלֵּף


אַתְּ תִּמְזְגִי גְּלִידָה
וַאֲנִי אֲמַלְמֵל מִלִּים
שֶׁל הִתְפַּעֲלוּת
מַשֶּׁהוּ כְּמוֹ יָפִית לִי
נַעֲרָה


וְאָז

נֵשֵׁב

 

נִבְחַן מֶרְחַקִּים
נְדַמְיֵן שְׁתִיקוֹת
נִטְעַם דִּמְיוֹנוֹת
נְקַנֵּחַ בְּקָפֶה
נְנַגֵּב בִּנְשִׁיקָה

מוקדש ליעלת סלעים.
על סולחה לילית סביב פנקיק,
עטוף בגלידת וניל ופסיפלורה
ומטפטף מייפל וחיוכיה

 

 

נכתב על ידי , 29/6/2004 23:58   בקטגוריות חברים  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-30/10/2006 18:31
 



יוֹתֵר (וְגַם פָּחוֹת הוּא יוֹתֵר)



הִתְוַסְּפָה דְּמוּתִי מוּל הַיּוֹם
הִתְחַדְּשָׁה לַעֲרֵמַת חוֹל
פָּחוֹת יוֹמִי מֵאֲשֶׁר עוֹרֵג
בָּא לְבֵיתֵךְ כִּדְמוּתִי
שָׁם בַּעֲלוּמַי
שָׁם מַקְרִין אַהֲבָה

פָּחוֹת מִמַּה שֶׁרוֹצֶה הַלֵּב לְחַבֵּק
יוֹתֵר מִמַּה שֶׁלּוֹחֵשׁ הָרֹאשׁ הָעָיֵף
פָּחוֹת מֵעֶלֶם בַּמַּעְיָן
יוֹתֵר מֵרֶגֶל מִסְתַּכֶּלֶת בְּפָנַי מִשְׁתּוֹמֶמֶת
פָּחוֹת מֵהַלְמוּת הַדָּם הַמִּתְאַוֶּה
יוֹתֵר מִלַּחַץ הַטִּפּוֹת הַמְּבַכֶּה

שִׁירִים לָחַשְׁתִּי מִתּוֹךְ רוּחִי
פָּחוֹת מֵהַזְּמַן הָרָאוּי
נְשִׁיקוֹת הִרְוֵיתִי לְשׁוֹנֵךְ

פָּחוֹת מִמַּאֲמָץ יְכָלְתִּי
בְּחִבּוּקִים הִשְׂתָּרַגְתִּי אֶל גּוּפֵךְ הַמִּתְפַּתֵּל
פָּחוֹת מִשֶּׁטֶף הָאַהֲבָה בְּעַצְמוֹתַי

יוֹתֵר נָתַתְּ מֵאֲשֶׁר הַמֶּרְחָק בָּלַם
מִכָּל יְכוֹלוֹתַי
לְוַאי וְיָכוֹל אֲנִי קֶצֶב אַהֲבָתֵךְ

יוֹתֵר נָתַתְּ מֵאֲשֶׁר עָמַדְתִּי בַּפֶּתַח
בְּכָל דִּמְיוֹנוֹתַי
לְוַאי וְיָכוֹל אֲנִי אֶת חַיַּיִךְ.

יוֹתֵר נָתַתְּ מֵאֲשֶׁר יְכוֹלָה עֲקוּמָתִי לְהִזְדַּקֵּף
מִכָּל חִבּוּקַי
לְוַאי וְיָכוֹל סִחְרוּר אַהֲבָתֵךְ

יוֹתֵר נָתַתְּ מֵהַרְרֵי בֵּיתִי
מִכָּל נְשִׁיקוֹת עֲנָפַי
לְוַאי וְיָכוֹל אֲנִי רַכּוּת גּוּפֵךְ

יוֹתֵר נָתַתְּ מֵאֲשֶׁר קַדַּחַת דָּמִי הֵכִילָה
מִכָּל מִלּוֹתַי
לְוַאי וְיָכוֹל אֲנִי אֶת רִפְיוֹנֵךְ

יוֹתֵר נָתַתְּ מֵאֲשֶׁר מֵעַי יָדְעוּ
מִכָּל עֶרְגוֹתַי
לְוַאי וְיָכוֹל אֲנִי אַהֲבַת רוּחֵךְ

אַהֲבָתֵךְ הִיא הַלֵּב
נְשִׁיקוֹתַיִךְ מַשְׁאֵבוֹתָיו
חִבּוּקַיִךְ כְּנָפָיו
מִלּוֹתַיִךְ הַבְטָחוֹתָיו
בִּטְחוֹן רוּחֵךְ עַצְמוֹתָיו
רִגּוּשַׁיִךְ יְדִיעוֹתָיו

נכתב על ידי , 29/6/2004 17:38  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/7/2004 11:45
 



על דא ועל הא ועל דימיון



היום מהול עם עצב ההרוגים.
יהי זיכם עימנו.






אני רוצה ראשית להתנצל על אתמול.
חוסר רגישות מרגיזה שלי.

לא חשבתי כי כתיבת פוסט על לידתו של לב חדש יביא לחבריי דפיקות לב מואצות, גובלות בהתקף לב.
תבינו, מצבי הגופני מהווה חלק מעולמי ולעיתים אני משתמש בו בכדי להביע דבר כזה או אחר.
בעיקר אחר.
כי אחרת איזה שימוש יש לחוסר היכולת שלי?
שימוש בחוסר יכולתי הגופנית מקנה לי אפשרות לנטרל את התסכול שעולה לעיתים.

עם כל ההבנה, אני מתנצל לפניכם ידידיי וחבריי.
מרכין ראש.

מבטיח להתנהג בהתחשבות להבא.





 

הבוקר אני ממש רגוע.
סוף סוף הגיע הרגע שידעתי שיגיע.
נחשפתי.
טוב, עדיין לא עד הסוף.
אך בכל זאת יש תיקווה.

מישהי התייחסה ברצינות אליי.
עקבה אחריי מתגובה לתגובה, מבלוג אל בלוג, וחשפה את מעמקיי נפשי.
את הזיוף שלי, המכער כל פוסט שאני שם פעמיי אליו.

ולמה זה משעשע אותי כל כך ?
כי לא כל יום אני זוכה להכרה אמיתית כל כך.

אז הנה.
אמש, באחד הבלוגים החביבים עלי מצאתי תגובה מיוחדת.
לא אכחש, נעמה לי התגובה עד מאוד!

איילה , 22:56 27/6/2004:
שדות, תשמע, אני עוקבת אחריך מבלוג לבלוג, אני עוקבת בהתמדה וחשפתי עובדה מרעישה. אתה סתם מתחנף לכולם.
די כבר, אתה לא רואה שהן לא מאמינות לך?
אתה לא מבין שאם אתה כותב לכולן שהן נפלאות והן כולן רואות את זה אצל כולן זה מפסיק לעבוד?
אין לך עוד דיסקים באמתחתך? ת-ח-ל-י-ף כ-ב-ררר.

לא נגעתי, רק צבעתי מעט.
אין הפניה לבלוג.
אין גם כתובת אימייל.
רק איילה.
אך האם זה באמת חשוב, כשמישהו באמת מחמיא לי כך?

ובכן ידידיי, מישהי שמה לב לאחת מתכונותיי הנלוזות יותר.
אני חנפן!!
מייד הבנתי כי אני גם תמים-טיפש או טיפש-תמים.
כי אחרת איך זה שאני כותב לכולן שהן נפלאות.
מה, אני לא מבין שאצל כולן זה מפסיק לעבוד?

באמת היה קצת עצב מהול בשימחתי.
איך לא שמה לב האיילה רבת החן כי גם גברים אני מחבק ומנשק?
וגם אח ואחות לי שאני מתחבק איתם כל הזמן?
טוב, כנראה לא עקבה אחריי בכל הבלוגים, שאני מכתים בהם תגובות מבוייצות.

אבל מה, מרוב שימחה וגיל התחלתי להרהר.
אולי אני באמת זייפן.
אולי אף אחד לא לוקח ברצינות את חיבוקיי ואהבתי.

מהר מאוד הבנתי שזה באמת לא חשוב.
חיבוקים ואהבה, הם כזרעים שהאיכר ההולך בשדה מפזר עם הרוח.
הוא הרי יודע שלא כל הזרעים ינבטו.
כבעל ניסיון, הוא למד שלא כל הצמחים שינבטו, יניבו פרי וזרע.
ובכל זאת הוא מפזר זרעיו בביטחון מהול בהיסוס ופחד.

כן, כאותו האיכר אני.
ודי לי בפירות ספורים.
כי רק לצרכיי ולצורכי ביתי אני עושה.

טוב, ולמישהו יש רעיון לדיסק חדש כמו שמציעה לי איילה?
כי אני עובד רק על דיסק אחד מונוטוני של אהבה, חיבוק, כאב ופחד.




 

מגיעים אלינו הבייתה אנשים.
כדי לבקש עצה.
כדי לבקש סיוע.
סתם כדי לשבת ולהירגע.
סתם, כי הקפה כאן חם וטעים.

דמיינו שהם נדבקים כאן בוירוס מיסתורי.
דמיינו שהם מתחילים לחייך.
דמיינו אותי מחבק אותם.
דמיינו את האהבה שאני שם בכל חיבוק.
דמיינו כמה הם ניפלאים בעיניי.
דמיינו שהם רואים שאני אוהב את כולם.
דמיינו כי הם חוזרים הנה שוב ושוב ושוב.

דמיינו אהבה.





 

היום אישה יקרה חוגגת את יום נישואיה עם בחיר ליבה.
אישה יקרה לי עד מאוד!!

ברכות לך גמאמא יקירה יקרה.
ברכות גם לאישך.

מאחל לכם עוד הרבה שנים של ביחד ניפלא.
גם בעליות המתישות.
גם מול נופים מדהימים.

ברכות וזרים מלב.
נשיקות וחיבוק אחד חם ואמיץ.

מזל טוב אישה מופלאה.
  


נכתב על ידי , 28/6/2004 10:53  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-15/9/2009 05:51
 



דימיונות: לב?


 

אזהרה:

אלה דימיונות של תחושות פיזיות.

לא להיבהל.

בעלי לב חלש לצאת מייד







בהתחלה לא שמתי לב.
בבוקר הייתי בים.
ובים היה רועש להפתעתי.
הייתה לי הרגשה מוזרה.
לא ייחסתי לזה חשיבות.
כנראה הרגשה של אחרי שבת.

פטפטתי קצת עם הים.
שתיתי קצת שמש.
וחזרתי הבייתה.

בדרך הבייתה ההרגשה הלכה והכבידה.
הרגשתי כאילו משהו בי מרים אותי.
כל צעד היה דומה לצעד וחצי.
ואני לא רגיל לקצב מוגבר.
הצב שבי לא הרגיש בנוח.

עברתי בפארק וראיתי ילדים בחופשה.
נערות בהריון.
נשים בוחנות אותי.
אני לא אוהב מבטים מהדהדים.

בכניסה ליטפתי את הבוגנוויליה.
היטבתי את צמות הפיקוס.
בדקתי שהכל נאה לי.
ונכנסתי.

בתנועות מאומנות הכנתי ארוחת בוקר.
רוזנה הגיעה מחבקת מאחור.
הבוקר חייך אליי.
הסתובבתי אל תוך חיבוקה ודקירה.
משהו בתוכי צעק אליי.
איי! פלטתי כמופתע.

רוזנה שלפה אותי מחיבוקה.
עיניה דואגות.
מכירה את חוכמת הפרטים.
מייד נרגעה וחייכה.
חזרה לעטוף אותי.

רוזנה ירדה לחדר עבודתה.
אני נשארתי לשבת בוהה.
נזכר בדקירה הצורבת.

נזכרתי בקימה הבוקר.
הכול היה קשה יותר.
מעיק.
כאבי הבוקר היו חזקים מהרגיל.
מאוד רציתי לחזור לישון.

רוזן ואריה היו חסרי סבלנות.
אז קמתי ויצאנו להסתובב.
לגלות שכנים חדשים.

התנערתי מסרעפי הבוקר וקמתי.
בוף! שוב הדקירה.
הפעם קצרה יותר.
חריפה הרבה יותר.
הפעם היא התיישבה לה בתוך לחץ.
משהו מוזר.
לא, זה לא הלב מיהרתי להרגיע את עצמי.
אני הרי קשוב ללב תמיד.
הקצב שלו המשיך כרגיל.
לא, זה משהו אחר.

בכל זאת מדדתי לחץ דם.
מכשיר קטן שמודד לחץ דם ואת קצב פעימות הלב.
מוזר מאוד.
הלחץ היה תקין לחלוטין.
אך קצב הלב היה פראי.
מה שהיה מוזר עוד יותר שכאשר מדדתי את קצב הלב בפרק היד הכל היה תקין.

הורדתי חולצה והיבטתי במראה.
להפתעתי, סמוך ללב, במרכז החזה, אני רואה פעימה שקטה.
משהו שם בתוכי פועם סמוך ללב.
די מבוהל שלפתי את הסטטוסקופ.
הצמדתי אותו לנקודה הפועמת והקשבתי.

פעימות של לב.
קשה היה לטעות.
הצמדתי גם ללב הישן והטוב.
כן, גם הוא פועם כרגיל.

חשתי מופתע.
בהנאה נרגעתי.

מנגינה חדשה יש בי.
לב חדש נולד ומפעים אותי.

משלי, פרק כז, פסוק יט:
כַּמַּיִם הַפָּנִים לַפָּנִים כֵּן לֵב הָאָדָם לָאָדָם

נכתב על ידי , 27/6/2004 11:02  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-28/6/2004 18:07
 



שבת


בניי האהובים,
שבת חדשה נפרשה עלינו ומקומי נפקד מביניכם.
אני איתכם כל שבת וכל הזמן.
אתם איתי כאן ממלאים את ליבי בנוכחותכם הבונה, המאשרת אותי ואת קיומי.

שבת כאן לבד, היא חוויה בונה, ייחודית, אשר ברכה בצד העמל שהיא מביאה.
כל כך מוזר היום לפני השבת, כל כך אחר מימים רגילים וכל כך שונה מימי שישי האחרים, של שנים שעברו.

השקט שממלא אותי כאן חושף את פינותיי הרועשות, את השלווה המופרת של יומיום.
במקומו של השקט, תופס לו מקום ביום זה, חוסר השקט, הכבדות של היומיום.
פעם הם באו מחוץ לביתי.
כאן הם מתנחלים בי, ללא המראה והמגע שלכם.
מגע המקנה ביטחון.
מעניק שלווה כל כך נחוצה.

בעמל רב, הבנתי כי שבת כאן דורשת עבודה מיוחדת.
מאמץ מכוון, בכדי להביא מעט מקדושת השבת אל גופי, אל רוחי.
כגנרל מאומן אני יוצא למשימה.
להתכונן לקראת המלכה הקרבה והרוח הטובה שתחבר אותי איתכם.
אתם כאן עמי שלי.

מפנה את יום השישי.
מקרצף את כל הבית, ארונות, תמונות, מטבח, אמבטיה, רצפות, בגדים.
הכול.
כל דבר ודבר מקבל תשומת לב בכדי לחדשו לקראת השבת.
בכדי להביאה אל תוכי.
להיות כלי עזר לקריאה הפרטית שלי לשבת.
להביא מעט מקדושתה, מיופיה אל מעוני.

תמיד מזמין חברים לסעודת שבת.
מסורת שלי שיצרתי אותה כאן, בימים שכאלה.
מרים כוס יין עם ברכה של שבת.
לאחר מכן, מתיישבים לארוחה, כמו זו של אתמול.
דגים ממולאים, סלט כבד, צלי בשר בזיתים, וקומפוט שזיפים ותפוחים.
ארוחה יהודית כהלכתה, פרי יצירתי.
ארוחה שמזמינה גם את אמא ואבא אשר זיכרונם שמור עימי.

שמח על החברותא, על השלווה שנסוכה בכל.
על השבת שמגיעה כמו מזון טוב לשכון עמי.
השמחה מתוקה והלב כל כך נרגע מכבדות הימים ומדאגות היומיום.
תמיד אני נהנה מביצוע התכנית של לפני, מהשבת המגיעה ומהתוצאות.
מנוכחותכם.
מנוכחות אמא ואבא.

מגיעה השבת למעוני ואני חש שהיא כאן לתמיד.
אם אהיה פה או לא, הבאתי את השבת לכאן.
לכבודם של חבריי, בניי, זוגתי, עמי.
תחושת קירבה כזו לעמי.
למורשתי שהיתה פה ומחפשת הכרה וקצת תשובה.

בניי שלי, אני מאחל לכם שבת טובה ושלמה ושמחה.

שבת ממני אליכם, אהובי המופלאים, שבת של התחברות והתחזקות.

ממני, החסר אתכם כאוויר הטוב.
נכתב על ידי , 26/6/2004 11:29  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-27/1/2008 21:31
 



חשמל ספרדי


עברו יומיים.
עדיין מעכל.
שרירי הלב נחים מרוצים לאחר העיסוי.
אנסה לתאר מהו לילו של סן חואן Noche de San Juan.
לתאר, לא להסביר.
כי למדתי שזו חוויה אישית מאוד.

זו לי הפעם הרביעית שאני משתתף בחגיגה משכרת זו.
שלוש הפעמים הקודמות היו מעין מסעות אתרופולוגיים.
למחוזות פגאניים שלא הבנתי.
כנראה שגם די חששתי, משום שראיתי מה קורה שם לאנשים.
הופכים למעין מריונטות המופעלות בידי כוחות לא ברורים.

השנה זה היה שונה.
השנה הייתי במקום אחר.
רק שלא הבנתי את זה.
חשבתי ששוב אלך למסע עיתונאי כזה.
אדווח לעצמי ששוב אני לא מבין.
ארים גבה, אשתה הרבה טינטו ואחזור הבייתה מערב נעים.

השנה, מקומי הביאני לחוויה שונה לגמרי.

כבר בתחילת השבוע, אפשר היה לחוש את החשמל באוויר.
אנשים ובני נוער אוספים עצים למדורות.
הרחובות מלאים בערמות עצים.
המרתפים מתמלאים בחומרי בעירה.
הברים מלאים מהרגיל.
הים לובש שקט טורקיזי כזה.
תמיד בשבוע זה, שבוע אחרון של האביב, הים מקבל עומק נוסף.
שולף את ביגדי הקיץ שלו.

בשבוע זה האנשים נהיים שקטים.
אין צעקות בשוק.
אין צפירות מכוניות עצבניות.
כולם מחייכים.
שולפים מארונות ליבם את מחצלות חיבוקיהם.

ומגיע היום שלפני הלילה.
23 ביוני.
תנועה ערה של אנשים לים.
התנחלויות של מישפחות וחבורות.
150,000 אנשים חיים כאן.
כחצי מיליון איש מסתובבים היום ברחובות.
הרבה ריגוש וציפייה באוויר.
ניתן למשש את ההתרגשות.

מגיע הערב.
תשע בערב.
עדיין אור מלא ליותר משעה.
החוף מלא.
ואני רק בפינה אחת.
מתוך כ-30 ק"מ חוף.

שקט ואין מהומה.
כולם מתכוננים לאותה אנרגיה בלתי ניראית עדיין.
השמש מתנשקת עם פיסגת ההר היפה שמעל המיפרץ.




הלילה יורד.
החוף מלא.
האווירה מתחילה לחשמל.
אנשים מתחילים לרקוד.
לאט.
בתנועות נמשכות.
תנועה מתוך תנועה.
זוגות זרים מתחברים לעכשיו.
המוסיקה הולמת בלב.
בעצמות.
התנועות הולכות ומעמיקות.
אנשים נמשכים לזוגות דבוקים.
עתה יש חבורות מחוללות.
גוף אחד מרובה ידיים.
לב אחד רוקד ונענה.
מדהים.

מתקרבת שעת חצות.
השעה בה השדים מגיעים.
השעה בה התאנים פורחות.
עת הבתולות.
זמן העקרות.
אין אוויר.
רק חשמל.
כולם פתוחים.
מצפים.




עתה אנשים באקסטזה.
הריח והאש.
גופות ואנרגיה.
כל הזרויות נעלמות.
התמזגות עם אנרגיה חודרת.
רבים נישבים.
אחרים משייטים ומרחפים.

הרגע של לפני.
כך נראית מדורה אופיינית.
כ-3 מטר גובה.
הרבה עמל ואהבה.
רק שיבואו השדים הטובים.
רק שהאש תהיה נכונה.




מגיע הרגע.
חצות.
מדורות נידלקות.
כל החוף עולה באש.




זיקוקים משלהבים.
פרחי אש.




ואני שם גם.
מטושטש כי כך הרגשתי.
אני והאש שלי.
רגע לפני חצות.
רגע לפני שנכנסתי למים.
רגע לפני שהשדים חגגו.



 

נכתב על ידי , 25/6/2004 11:41  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלת סלעים ב-29/6/2004 10:56
 



רֵיק



מוּל הַמָּלֵא
נִבְקַע
בְּרֹךְ.

רֵיק

אֵשׁ בִּגְרוֹנִי
עָשָׁן בְּמֵעַי
מֵכִיל אוֹתִי .

רֵיק

מָלֵא

רֵיק
נכתב על ידי , 24/6/2004 22:57  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/3/2005 13:34
 



זיקוקים פגאניים


אתמול בלילה ירדתי לים.

לילו של סאן חואן – Noche de San Juan .

חגיגת חושים שמקורה בתקופה פאגנית קדומה.
באתי כאנתרפולוג.
לבשתי מסיכה פגאנית מתאימה.
דמותי משכבר הימים.

בלילה זה, באים השדים עתיקי הימים.
רכובים על זנבו של השטן.
בלילה זה מתמוססות הבתולות מול השדים.
בלילה זה זוכות העקרות בפרי בטן.
בלילה זה פורחת התאנה.

השימחה משחררת כל שד קדמון.
מי הים.
חול.
אש.
אנשים.
מזילים דמעות כאב של שימחה פורצת מכלא עתיק.

לאיטי נישביתי.
נלקחתי שבוי.
אסור בשלשלאות עתיקות.
פרצו ממני דמויות קדומות.
רקדו בגיל ופזיזות עם אחיותיהן המשולהבות.
חשמל וזיקוקים.
אהבות וכאבים.
עשן חיבוקים.

אש, אדמה, אוויר ומים הישקוני.
נקטר עתיק.

הבוקר התעוררתי.
כואב ומדמם.
נינוח ורך.

ניחוחותיי שבים אליי לאיטם.

סיפור לילה מפורט יבוא כאשר כוחותיי ימלאו את שריריי הרפויים.


נכתב על ידי , 24/6/2004 13:24  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-25/6/2007 11:49
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)