לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

פרקי אהבה


זהו, היום אני נוסע.
ההתרגשות רבה לקראת המפגש הכלכך מקווה שלי עם בניי ועם בנבני.

כמו תמיד, גם הבוקר פתחתי את מדריך יעקב בסר לחיים הלו הוא 'שירים בהליכה הזאת'.
כך אני לפני נסיעה עם שני שירים, לא יותר.
כי את הספר הזה אני יכול לבלוע כולו ומי יארוז ומי יכין את כל המסמכים לדרך?

עונת הגעגועים –

אֲנִי הוֹלֵךְ וּמְנַגֵּן
מְנַגֵּן. וְעוֹנַת הַגַּעְגּוּעִים מַכָּה גַּלִּים
אֲנִי רוֹצֶה
זֶה מִקָּרוֹב לָגֶשֶׁת, לָשֶׁבֶת בְּסָמוּךְ-סָמוּךְ. וְלִנְשֹׁם.
יַקִּירָה, לַקֶּשֶב וְלַנֶּשֶׁם חֲשִׁיבוּת מַכְרַעַת. וְגַם הַמִּשּׁוּשׁ;
בִּקְצוֹת אֶצְבְּעוֹתַי מֵיתָרִים טָמַנְתִּי-


רוצה לקחת איתי געגועים, שאוכל ללמוד עוד
משלושת פרקי המדריך לאהבה - קֶשֶב וְנֶשֶׁם וּמִשּׁוּשׁ
**

וילדיי היקרים, הנה פרק אהבה שאני מתחבק אליו אליכם,
מתוך שורות לבֵּן

[ה]
וַאֲנִי מַעֲבִירְךָ מֵעַל הַיָּם
וְאַתָּה לָאִיִּים צוֹפֶה.

כָּזֶה הוּא הָאָדָם. מְדַדֶּה מְדַדֶּה
מֵאֶבֶן לְאֶבֶן לִרְשֹׁם שְמוֹתָיו,
וְהַגַּלִּים – יֶלֶד,
אוֹ שֶׁשּׁוֹטְפִים אֶת עֵינָיו, אוֹ

שֶׁנּוֹשְׁקִים קַרְסֻלֵּי הָרַגְלַיִם –

**

בהתרגשות רבה אני נפרד מכם.
אשוב בעוד כחודש.


חיבוק פינגוויני
נכתב על ידי , 16/8/2009 09:40   בקטגוריות חברים  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/9/2009 12:24
 



בִּרְכַּת שָׁלוֹם


בְּעֵינַיִם עֲצוּמוֹת
תִּגְּעִי בִּי אוֹמֵר וָואוּוו!!!

נכתב על ידי , 15/8/2009 20:35  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-14/9/2009 14:23
 



דְּמָעוֹת


לֹא תָמִיד יָדַעְתִּי
כִּי הַדְּמָעוֹת מְעַנְּגוֹת -
עַל לְחָיֵי שָׁדַיִךְ
הִנַּחְתְּ אֶת עֵינַי
שֶׁאַשְׁקֵךְ

שֶׁאֶשָּׁקֵךְ

נכתב על ידי , 14/8/2009 20:31   בקטגוריות רקימת הלב  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-16/8/2009 11:24
 



עֶרְגָּה


בְּגֵיא הָעֶרְגָּה
כְּגֶחָלִים לוֹחֲשׁוֹת
פְּנֵי הַלְּבָנָה

נכתב על ידי , 13/8/2009 22:03   בקטגוריות עור הלב  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-14/9/2009 14:20
 



זְמַן אַהֲבָה


אֲנִי מִתְכּוֹנֵן
לִזְמַן אַהֲבָה -

אַחֲרֵי תְּשׁוּקָה
כְּשֶׁהַיָּרֵחַ יַעֲלֶה
מֵאָדֹם לִבֵּךְ

- הָאוֹר שֶׁבְּעֵינַיִךְ
יַפְצִיעַ אֶת מֵיטָבִי

נכתב על ידי , 12/8/2009 21:08   בקטגוריות רקימת הלב  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-15/8/2009 23:59
 



חתימות


לפני יותר משנה נולדה בי חתימה.
תמיד הרגשתי מזייף אותה בְּתָו.
במשהו שרק אני חשתי.

אתמול שוב רעד בי מיתר הזהב.
שמחתי ברעידה.

מַרְעִיד בִּי מֵיתָר
מִקֶּשֶׁת מִתְמַתַּחַת
נָכוֹן


**
יש בשנה כמה מועדים שהבנקים ושלטונות מס הכנסה משוועים לחתימתי.
החודש אני חוגג עם הבנקאים שלי את תחילת המחצית השניה של השנה הפיסקאלית.
אומנם יש זמן עד סוף החודש, אך ביומראשון אני יוצא לדרכים עם בני משפחתי ולא אהיה כאן כמה שבועות. לכן את ליטראות הכסף שלי הם מקבלים השבוע.

חתימות חתימות חתימות, כלכך הרבה חתימות. אתמול, היום ומחר.
היום הייתי בשלושה בנקים בשלוש שעות ועשרות חתימות.

בין חתימה לחתימה, ישבתי מהרהר ברעדת המיתר מאתמול. שרטטתי אותו עם קוים דקים. נרעד.
המנהל שממולי הציץ מעל דפיו והיה ברור שהוא מתרכז בתנועות ידי ותמה ביקש רשות לשאול.
מאיפה לך הלוגו הזה הוא שאל.
עוד אני תמה על שאלתו, והוא פתח מגירה והוציא ממנה דף ישן עם שוליים מפורצי זמן. שם משפחתו התנוסס על הדף, שזור בתוך לוגו מוזהב שדומה כלכך אל המיתר שמידי פעם רועד אצלי בחזה.

הצגתי לו את תמונת המיתר אצל שדות, והוא שמח כלכך שיש מישהו שמפיץ עדיין בעולם את דמות משפחתו שמפעם.
ארוכות ישבנו ושאלנו וסיפרנו והבטחנו שעוד יהיו לנו ימים של ביחד.

גם כך מוצאים ידידי נפש.
**
נכתב על ידי , 11/8/2009 20:38   בקטגוריות רקימת הלב  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/5/2012 21:07
 



לְדַיֵּק בְּבַקָּשׁוֹת


אֵין – אֶת כָּל אֲשֶׁר חָלַמְתִּי
אֵין-כָּזוֹ – אֶת שֶׁבַּתְּמוּנָה פִנְטַזְתִּי
אֵין-כָּזוֹ-שֶׁיֶּשְׁנָהּ – בְּדִיּוּק אֲשֶׁר בִּקַּשְׁתִּי



לפני כמה ימים קראתי אצל לי את 'אין כזה' היפה והמעורר, של רמי סערי.
עברו ימים וה'אין-כזה' פינה מקום בי ל'אין-כזו-שישנה'.
תודה לך לי שחשפת לפני את השיר.
נכתב על ידי , 10/8/2009 20:35   בקטגוריות רקימת הלב  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-14/9/2009 14:15
 



טַלְטֵלָה


לִפְעָמִים מִשְׁפָּט
בְּטַלְטֵלַת גּוּף יוֹצֵא -
לְשַׁבֵּר אוֹתִי
לָרַךְ שֶׁהָיִיתִי אָז
לָאִשָּׁה שֶׁחָשַׁקְתִּי

נכתב על ידי , 9/8/2009 21:58   בקטגוריות עור הלב  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-11/8/2009 17:57
 



1 עד תשע


ידיעה קטנה ששבתה את תשומת ליבי אתמול.
בשעה 12:34:56 בתאריך 7.8.09
חצה הזמן רצף ספרות נדיר מ- 1 ועד 9.

9 8 7 6 5 4 3 2 1

אוקטבה.
קשת.

יד הדמיון יכולה לצייר את היום הזה.

אני הייתי עסוק בלהיכתב במקום חדש בחיים.
יכולתי לחוש.

ומה אתם עשיתם בשעה הזו של יום אתמול?

נכתב על ידי , 8/8/2009 19:13  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-8/10/2009 20:21
 



צלילי פתיחה*


את החדר הזה בחרתי משום הידית האדומה שבדלת. יש לי שיחה עם ידיות ואני אוהב בבתי מלון את אלה הישנות העגולות עם לשונית קטנה. אני מסובב רבע סיבוב שמשחרר את המנעול, ומקשיב לצלילי הפתיחה, כמו פורץ כספות. בוחר בחריקה השקטה בשפה מוכרת. את המלון הזה לא אני בחרתי. היה זה המקום הקטן שהובלת אותי אליו. לי נותר לבחור את הידית החורקת שבדלת. להקשיב למנגינת הפתיחה של המנעול מבעד לצלילי ההורמונים הלא שקטים שלנו. ידעתי שהיה זיוף במנגינה, או ניסיון להסתיר. כמו שימוש מופרז באליולי, שלא להרגיש את טעם הבשר הערום. נסחפתי בטעמי לשונך נותן לבשרי לעלוז ולבעור. עד שהצלחנו נהיה שקט, דבר לא היה בינינו עוד. נחנו ואת נשפת טבעות לתקרה ואני ציירתי אותן נאגרות סביב פטמותייך. סביב צווארך הנחתי בעברית, כוכבי לילה קָטָלָנִי קר. קפוא לשון הבנתי, אני לא מצליח לשיר באנגלית בברצלונה. שִׁירָה חַיֶּבֶת לְבַקֵּר בְּבַּרְצֶלוֹנָה וּלְדַבֵּר שָׁם אַנְגְּלִית, משורר חֶזִי לֶסְקְלִי. ניסיתי, לי יצא רק צליל חריקות ורוטב שום עליו.

* קטע מִקטע מִפּעם.

- אליולי (alioli), שום במיונז
- בברצלונה מדברים קָטָלָנִית.

**
אתמול שכחתי להקשיב לצלילי הפתיחה,
ופתחתי דלת ברגל גסה.

כליום אני לומד.

נכתב על ידי , 7/8/2009 18:51   בקטגוריות ברצלונה  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-10/8/2009 17:26
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)