לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009

ממשק מחוץ לממשק


כמו שסיפרתי בפוסט הקודם, אני קצת behind בכל מה שקשור לגאדג'טים, כך שחווית הממשק של הסמסונג אומניה היא חדשה לי. דפדוף באמצעות תנועת אצבע זה מגניב. עצירת הדפדוף היא קצת פחות מגניבה, אני עוד צריך ללמוד את זה.

התכונה הכי מגניבה מבחינתי בממשק של האומניה היא דווקא פשוטה במיוחד: כדי להשתיק את המכשיר, אפשר להפוך אותו על פניו. הוא לא יצלצל במצב הזה. כמה אינטואיטיבי, כמה בסיסי, ובכל זאת טלפונים לא ידעו לעשות דברים כאלה פעם.

ממשק אדם מכונה מכוון, לפחות בעיניי, למה שרואים על המסך ולמה שקורה כשלוחצים פה וכשלוחצים שם. אבל התכונה הזו של הפיכת האומניה על פניו מראה שיש הרבה ממשק מחוץ לממשק. זה לא דבר חדש. הדלתות בקניון יודעות להיפתח לפנינו ולהיסגר אחרינו. מחשבים ניידים יודעים להיכנס לתרדמת כשאנחנו סוגרים את המסך על המקלדת. אבל אני בטוח שאפשר ללמד מכונות עוד הרבה דברים לגבי הכוונות האנושיות. מה למשל? אני לא יודע. בשביל זה אתם וחלון התגובות פה.
נכתב על ידי , 6/1/2009 12:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)