לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2005

אלפיים ושש


חיפשתי את הפוסט הזה בדצמבר אלפיים וארבע. משום מה, חשבתי שכתבתי אותו אז ולא באלפיים ושלוש.

אלפיים וארבע באמת הייתה מעניינת. ביוני נראה היה שבאמת הכל הולך לקרות, שכל הדברים מסתדרים כמו שתמיד רציתי.

אלפיים וחמש התחילה רע וברבעון השלישי היו תהפוכות לכל הכיוונים. השנה נגמרת בזה שאני בערך במקום שאני רוצה: אני עצמאי, אבל אני עדיין לא עושה את הדברים שאני רוצה לעשות.

אלפיים ושש מתחילה עם סימני שאלה גדולים. אני מאמין שהשקט הנפשי יגיע באלפיים ושש. זו ההזדמנות האחרונה שלו, אחרי זה אני כבר לא ארצה אותו.
נכתב על ידי , 29/12/2005 17:22  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Tag me


תצמידי לי tags. כמה שבא לך.

וזה לא יספיק, כי צריך רפרנס בדברים כאלה, אז אחרי זה תצמידי tags לאחרים, אני אגיד לך למי.

אחרי זה תשלחי ping ל-Technorati ואני כבר אעבור על כולם, אקרא את הכל ואבין לבד. ואבין שלבד.
נכתב על ידי , 28/12/2005 23:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פליקר


אחת לכמה זמן - ולמזלי, זה לא קורה הרבה - אני נגרר לתוך פליקר. אני עובר ב-contacts שלי ואז מתחיל להתפזר משם לתוך ה-contacts שלהם. אני נכנס לדף הראשון ואם יש שם תמונות יפות, אני אדפדף לדפים הבאים.

הרבה הפתעות מסתתרות בתמונות של פליקר. סלבס, למשל. לשרון רוטר יש כנראה הרבה חברים מצלמים. וסתם אנשים שאני מכיר. או מקומות שאני מזהה. יש גם צירופי מקרים משעשעים לפעמים, למשל כששתי חגיתות חגיות שבטח לא מכירות מצלמות את אותה תמונה.

אתמול נכנסתי לבלוג (בהיעדר מילה מתאימה אחרת) של מישהי והתמונות בדף הראשון היו נעימות לעין, אז דפדפתי. הייתה בחורה אחת שהלכה והופיעה שוב ושוב בתמונות. בהתחלה לא חשבתי שזו בעלת הבלוג, כי לא נראה היה שמדובר בצילום דרך מראות או osh maneuver. אבל הצצה ב-buddy icon הבהירה לי שזו אכן בעלת הבלוג. יש לה עיניים יפות ואני, מה אני אגיד לכם, אוהב עיניים יפות.

בחלק מהתמונות העיניים שלה עוטות משקפיים וזה לקח לי שלושה-ארבעה דפים לקלוט שאני בכלל מכיר את הבחורה. הגלגלים עבדו לי בראש שעות נוספות. אני מכיר את העיניים האלה, אבל מאיפה?

עוד שני דפים ונופל לי האסימון: מהצבא. יכול להיות? הפרופיל שלה לא מסגיר גיל, אבל הוא כן מגלה שם פרטי ואז הכל מתחבר. זו אכן היא.

אז הוספתי אותה ל-contacts שלי. העכבר שלי ריחף לרגע מעל הקישור שמאפשר לשלוח לה הודעה. אבל אז חשבתי לעצמי שאין טעם, היא לא תזכור אותי ממילא. אני, אין לי עיניים יפות.
נכתב על ידי , 28/12/2005 10:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)