לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

6/2006

סוכנות בלוגרים


וולווט כותבת בסוף פוסט החשיפה שלה:

כמו שכתבתי לא פעם בחודשיים האחרונים, כבר הרבה יותר מדי מזמן אני במו"מ מורט עצבים על חוזה בשלב מתקדם לכאורה, אבל תנועת טיוטות עורכי הדין ביני לבין המעוניינים אטית מאוד לטעמי (שונאת סחבת).

בעקבות הדברים האלה ובעקבות פוסטים כמו זה וזה (ועוד מעט קבוצת תיאטרון תחפש פה כותבי מונולוגים, סטיי טיונד), חשבתי לעצמי שאולי כדאי שמישהו יפתח סוכנות לבלוגרים. כמו שיש סוכנים של שחקנים וסופרים, צריך שיהיו סוכנים לבלוגרים. אתם צריכים בלוגר צעיר עם כישורי איור? תרימו טלפון. אתם רוצים דווקא בלוגרית רווקה מעל גיל 30 נטולת תסביכים? תפנו ותקבלו.

בשני סופי השבוע האחרונים קניתי יותר עיתונים מאשר בכל השנתיים האחרונות. בדפדוף מהיר הבוקר מצאתי את המילה "בלוג" בשלושארבע כתבות שונות. יש עכשיו טרנד כזה, אולי הוא יגמר עוד מעט, אז תזדרזו. לא איכפת לי לחתום על בלעדיות עם הסוכנות הראשונה שתקום תמורת אחוזים! איך 66% נשמע לכם? סוף סוף אני גם ארוויח משהו מהאתר הזה...
נכתב על ידי , 30/6/2006 10:16  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וולווט אוברגראונד


וולווט חשפה את עצמה והחגיגה גדולה. כולם כתבו על זה. נענע, NRG, YNET. אפילו גלובס ודה מרקר התפנו לעסוק בזה:




כמו שטענתי כבר בעבר, הסיפור הזה רק מוכיח כמה התקשורת מתעסקת בעצמה. חלפו רק כמה שעות מהפוסט שלה וכבר הידיעה מופיעה בכל אתר אפשרי.

ניר אופיר מצוטט בגלובס כאומר: "קיומו של הבלוג של דבורית מסמן עבורי נקודת ציון משמעותית בדרך בה התקשורת שינתה את יחסה לבלוגים ולבלוגרים." משמח אותי לראות את המושג "בלוג" בכל מקום* ומשמח אותי עוד יותר שהכיסוי הוא חיובי לעומת ההקשרים השליליים שהיו לבלוגים לאחרונה, אבל אני לא מוצא מהפכה בבלוג של וולווט. אני חושב שהעיסוק של התקשורת בבלוג נבע מהעיסוק של הבלוג בתקשורת. אני לא רואה קשר לפורמט הפרסום, לקהילה של הבלוגים או לפלטפורמה. אם וולווט הייתה כותבת במרץ דומה על נושאים אחרים, החשיפה שלה היום הייתה מתקבלת בתקשורת באדישות כזו, שהאדישות הטבעית שלי הייתה נראית לידה כסערה.


* והנה עוד מקום בו נדחפה המילה "בלוג":


צולם במשרדי "רשת".
נכתב על ידי , 29/6/2006 14:46  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 














בגללו ובגללה.
נכתב על ידי , 24/6/2006 21:04  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)