לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

יש לי כנפיים


 

זה היה יום מגעיל במיוחד. היה איזה סידור ארוך בתל אביב, אז נסעתי בצהריים (שרב מגעיל). גם לאיש שלי היתה איזו פגישה ("רק חותם על כמה מסמכים בשביל המר"ן וכבר חוזר"), אז קבענו שבחמש הוא אוסף אותי באיזה צומת ראשי. הגענו, האוטו היה חם מדי, בלגן שלם של מים רותחים ברדיאטור, לא נעים. שפכנו שישייה של מים מינרלים לרדיאטור ומסביבנו התקהלו נחילים של ברחשים. בהתחלה חשבתי שזה בגלל השרב ואולי זה משהו מקומי בצומת, זה קורה לפעמים. אבל נכנסו לאבן גבירול ומשם לפרישמן. וגם בפרישמן, איפה שהוא הותיר אותי עם חלונות פתוחים (כי המיזוג לא עבד) וערימות של ברחשים התיישבו לי על הגוף והבגדים. אחרי 20 דקות הוא חזר, גם אליו נדבקו כמה איברים חיצוניים של ברחשים על כל הבגדים והגוף. נסענו חזרה הביתה, רטנתי ("בשביל מה היית צריך לברוא אותם?!) כל הדרך חזרה, הוא נבח קצת עם חרון אפו ("גם להם יש יעוד!" אפשר לחשוב שאת מכירה אותי מאתמול!"). אני התעצבנתי ("אבל זה לא לעניין! גם שרב וגם ברחשים? אני לא חטאתי!"), הוא התעצבן בחזרה ("לא הכל קשור אלייך!"). בבית מקלחת, קילפתי כל מיני חתיכות כנפיים מעצמי. זה מוזר. אחר כך מרחנו כל מיני קרמים. עכשיו אנחנו יושבים עם הקפה (הוא בסלון עם הכרובים החדשים שהגיעו השבוע, אני מול המחשב, בדיוק קוראת באינטרנט ונזכרת במכה השלישית). סתם, שתדעו. שלא תחשבו שזה בכוונה. גם אני שאפתי ברחשים.

נכתב על ידי , 18/4/2005 20:24   בקטגוריות In The Little  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיפלנצת ב-2/5/2005 11:41



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)