לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

כזה עוד לא היה


 

אוטובוס בעיר תל אביב.

עולה, הנהג מהמם. לא הורס במראה, אך כאריזמה נשפכת מעיניו המטריפות. בן 45 לפחות. עיניים אש, כבר אמרתי?

חביב ואדיב, חייכן. אומרת לו "תודה" כשהוא מחזיר לי עודף. אומר "בבקשה גברת". ל"גברצ" כבר התרגלתי. הגיל, נו.

התחנה הבאה עולה בחורה צעירה, כזו שלא תדפדפו בכל ז'ורנאל, וקשקשנית גם כן. שיחה בסלולר, כמו רוצה שכל העולם יישמע. צעירה וצעקנית, מתיישבת עם כל הפאתוס שלה מאחורי הנהג. הוא, בלי למצמץ, שולף את המקרופון שלו ואומר "שיחות בסלולר בסוף האוטובוס, בבקשה". היא אומרת "רגע, קוראים לי פה" ואומרת לנהג "אתה רציני?!". הוא עונה לה - עדיין במקרופון - "כן. יש גם שלט שמבקש את זה". היא עונה: "ברצינות אתה אומר לי את זה?". "הוא, שוב במקרופון: "כן, תעברי לסוף האוטובוס עם השיחה שלך". הלא ז'ורנאלית מעווה פרצופה, מצקצקת בלשונה, מתריסה על החוצפה של הנהג. "מה פתאום", היא אומרת, "הנהג הזה נפל על כל הראש", מוסיפה בפנותה לשאר יושבי ועומדי האוטובוס. כולנו באוטובוס חייכנו. אני כמעט ומחאתי כפיים, אבל בדיוק קראתי בספר ולא היה לי איפה להניח אותו (על הירכיים ישב התיק). אז חייכתי שוב, קורצת לנהג דרך הראי. הוא קורץ בחזרה. כיף גדול. עיניים הורסות פלוס קריצה בכלל סידרו לי את היום. האיש שלי כבר לא קורץ בזמן האחרון. אני צריכה להזכיר לו לחזור להרגל הסקסי הזה.

 

 

<מתוך: "דברים שלא יכולים לקרות ברכבת, וחבל" הוצאה עצמאית, 2005>

 

נכתב על ידי , 21/12/2005 01:28   בקטגוריות In The Little  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמוס, נביא זעם מינורי ב-29/12/2005 18:47



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)