לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

נשים דורשות צדק ב-9 במארס


צועדות יחד ב-9 במארס, למען כולנו.

 

למה? השיטה פוגעת בנו, הממסד פוגע בנו, הרבנות פוגעת בנו, משרד האוצר פוגע בנו, הקיצוצים בתקציבי רווחה, בריאות וחינוך פוגעים בנו, אי אכיפת חוקים פוגעת בנו, טיפול של המשטרה בנפגעות אלימות ותקיפה מינית פוגע בנו, עסקאות טיעון עם רוצחים, אנסים, פדופילים ובני זוג אלימים פוגעות בנו. מקומות עבודה פוגעות בזכויות שלנו.

 

אנחנו לא יכולות להרשות לעצמנו להמשיך לשתוק. הגיע הזמן לצאת מהאינטרנט ולתרגם את השיחה הפמיניסטית ברשת למעשים. ואנחנו נתחיל עם צעדת מחאה. אנחנו מפסיקות לדבר על הפגיעה בנו ולוקחות אחריות לסיים אותה.

 

אנחנו – נערות, בחורות, נשים. תלמידות תיכון, חיילות בצה"ל, שכירות, עצמאיות, פנסיונריות, אמהות, בנות, סבתות, נכדות, דודות, נשואות, גרושות, חד-הוריות, רווקות, לסביות, סטרייטיות – כולנו חייבות להשמיע את קולנו בעוצמה, בחדות ובבהירות.

 

בקרוב יתקיימו בחירות בישראל, ואנחנו אומרות מספיק עם סיסמאות הבחירות של נציגי העם, שכבר מזמן שכחו לייצג את העם. אנחנו 50 אחוז מהאוכלוסייה במדינת ישראל. אנחנו רוצות שיפסיקו להתעלם מהקול שלנו, מהצרכים שלנו ומהיכולות שלנו. אנחנו דורשות הגדלת המעורבות הנשית בקבלת החלטות במישור החברתי, הכלכלי, המדיני והתעסוקתי. אנחנו דורשות יישום ואכיפת חוקי העבודה, סבסוד מעונות יום לילדים, הכשרה תעסוקתית אמיתית לנשים מחוסרות השכלה, הפסקת הקיצוצים במערך הרווחה, שיפור תנאי ההעסקה של נשים, שכר שווה לעבודה שווה. אנחנו דורשות להפסיק עסקות טיעון עם רוצחי נשים, בני זוג מתעללים, אבות אונסים. אנחנו דורשות שיקום של בני זוג אלימים בטרם יחזרו לחברה. אנחנו דורשות שיקום של נשים נפגעות אלימות פיזית ומינית. אנחנו דורשות להכניס תכנים בנושא שוויון במערכת החינוך.

 

אנחנו נשים שלוקחות אחריות לעשות הבדל בחייהן, וכאן זה מתחיל. בסולידריות של נשים, בחיבור שלנו אחת עם רעותה. תביאו את האחיות שלכן, את האמהות והסבתות, את הבנות שלכן, את החברות ואת השכנות. תביאו את האחייניות והדודניות – בכל טווחי הגיל

 

כולכן מוזמנות

 

 

מתי? יום חמישי הבא ב-18:30 בערב בתל אביב (התכנסות החל מ-18:00), 9 במארס, שזה מספיק זמן להתארגן בהתאם (אישורים מהמשטרה, הכנת שלטים וכיוב').

 

מסלול הצעדה: המסלול ייקבע בהמשך, לפי סיכומים ואישורי המשטרה.

 

זו ההזדמנות של ארגונים לשינוי חברתי להצטרף ולהעביר עוד מידע לצועדות, אני רוצה לראות בצעדה ובמפגש שיתקיים אחר כך פעילות מטעם ארגונים לשינוי חברתי, שיבואו לדבר, להעביר מידע ולרתום פעילות חדשות לעשייה החברתית-נשית

 

מה להביא: (לצעדה) סירים ומצקות/כפות, שלטים (למפגש בסיום הצעדה) שמיכות, שתייה.

 

בקשה: הפיצו את ההודעה הזו ברשימות התפוצה של הדואר האלקטרוני, העתיקו את ההזמנה הזו ושילחו הזמנה לכל מי שאתן מכירות בפורומים ובבלוגים. אם אתן יכולות להדפיס, חלקו את ההזמנה במקומות העבודה שלכן. מי שמתכוונת להגיע, בבקשה להגיב כאן. אני צריכה לדעת כמה יגיעו בשביל האישורים של המשטרה. 

מי שרוצה לעזור בארגון, בבקשה לשלוח אליי דואר אלקטרוני.

  

חשוב לציין: זה לא אירוע מפלגתי. זה אירוע פוליטי. אל תביאו דגלים של מפלגות שרצות לכנסת הקרובה. יש לשמור על החוק. לא נצעק סיסמאות בניגוד לחוק, לא ננקוט באלימות, לא נפריע לתנועה בכבישים. צריך לזכור שאנחנו צריכות לקבל אישור מהמשטרה על הצעדה, אז חובה על כולנו להתחייב להישמע לחוקים ולא להפריע לסדר הציבורי.

 

אם יש לכן הערות/הארות, רעיונות וכו' - זה המקום.

נכתב על ידי , 27/2/2006 00:58   בקטגוריות תמיד אישה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רינת ב-4/3/2006 17:36



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)