לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

צעדת נשים - על מה ולמה


 

נדרוש:

הפסקת הקיצוצים בתקציבי הרווחה והחינוך, תקצוב מלא של מעונות לנשים מוכות ומרכזי תמיכה לנפגעות תקיפה מינית. הקמת מרכזי שיקום לנשים שעוסקות בזנות, הקמת מרכזי הכשרה מקצועית עבור נשים מחוסרות השכלה.

 

נדרוש טיפול אפקטיבי ורגיש יותר של המשטרה בנפגעות תקיפה מינית, אונס ואלימות במשפחה.

 

נדרוש העלאת הקצבאות ותמיכה במשפחות חד-הוריות. תקצוב ממשלתי של פרויקטים קהילתיים עבור נשים (השמה מקצועית, קורסי העשרה בניהול כסף, חינוך מיני ותמיכה נפשית).

 

נדרוש הקמת מרכזי שיקום לגברים שהואשמו באינוס, תקיפה מינית והכאת נשים, כמו גם פדופילים – בטרם יחזרו לחברה והמשך פיקוח עליהם. 

 

 

בצעדה נשמיע את קולן של הנשים – אנו נעקוב לאחר הבחירות מי מהמפלגות אכן קידמה את תחום הנשים במדינת ישראל, מי הבטיחה סבסוד צהרונים, יום לימודים ארוך וקידום הטיפול בסוחרי נשים – ועמדה בהבטחותיה.

מי מהמפלגות הבטיחה לקדם שינוי בממסד הדתי וטיפול בנשים עגונות – ועמדה בהבטחותיה.

מי מהמפלגות קראה לאכיפה של חוקי עבודה, הפסקת האפליה של נשים במקומות עבודה, שכר הוגן ושוויון הזדמנויות לנשים – ועמדה בהבטחותיה.

מי מהמפלגות שחרתה על דגלה טיפול במצוקות הקיומיות היומיומיות של נשים באשר הן – נשואות, גרושות, גמלאיות, חד-הוריות, עגונות, מקבלות קצבאות רווחה וסעד – ועמדה בהבטחותיה.

 

 

אנו דורשות שינוי עמוק במשטרה, בפרקליטות המדינה ובמערכת השפיטה. יותר ויותר נשים מדווחות על מקרי תקיפה מינית, אונס ואלימות, ועוברות תופת שנייה בתחנות המשטרה. זה מצב בלתי נסבל. בגלל עומסים במערכת המשפט, נעשות עסקות טיעון רבות, גם זה בלתי נסבל. הענישה של אנסים, רוצחי נשים ובני זוג אלימים - לעתים קרובות - מגוחכת. גם זה בלתי נסבל.

 

 מתי? יום חמישי הקרוב ב-18:30 בערב בתל אביב (התכנסות החל מ-18:00), 23 במארס

 

מסלול הצעדה: התכנסות ב-18:00 ברחבת בית המשפט בתל אביב (ליד המוזיאון ובית אריאלה). משם נרד לרחוב אבן גבירול - מרמורק - שדרות בן ציון - דיזנגוף - פרישמן וסיום בכיכר רבין.

 

הצעדה תמשך כשעתיים, בסיומה נתכנס בכיכר רבין. שם נתחלק לקבוצות פעולה ונחליט על המשך פעילות כדי לעמוד בהבטחות שלנו – לא לשתוק עוד ולוודא שהמפלגות אכן יעמדו בהבטחותיהן.

 

 

נכתב על ידי , 20/3/2006 00:12   בקטגוריות תמיד אישה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת ב-21/3/2006 00:35



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)