לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

ונגיד שזו היתה ידידה שלך


 

דיון מעניין מתפתח בבלוג של ::חנן כהן::, ובבלוגים נוספים שהפוסטים שלהם עוסקים בפרשת האונס החמור של הקטינה בבסיס חיל האוויר. זה מעניין לאן המגיבים-גברים לוקחים את הסיפור הזה, ואילו דעות הם משמיעים בעניין. כמו התגוננות שכזו. היא שיקרה לגילה. היא רצתה את זה. היא לא אמרה לא. היא התנהגה בחופשיות. היא פיתתה אותם. היא נתנה להם לעשות איתה סקס. היא אמרה שהיא לא נאנסה. היא אמרה שזה היה בהסכמה.

 

וכו' וכו'.

 

מעניין לקרוא שלא מעט מגיבים-גברים התייחסו לזה שהיא הונתה אותם בגילה. כאילו אם היתה בת 20, זה היה בסדר שבמשך שנה היא שכבה עם כ-35 גברים. ולא מדברים על זה שהיו רק 35 מקרים של סקס. יכול מאוד להיות שמדובר באקטים מיניים מתמשכים, כמה פעמים עם כל חייל/אזרח עובד צה"ל. הם רצו לזיין, היא היתה שם בשביל לספק את רצונם. כאילו אם היתה בת 20, זה לא היה נחשב לפשע מחריד, חוסר אחריות משווע.  ואני תוהה מה לגבי תפישות מוסריות. כמה זה בסדר לנצל אישה/נערה/בחורה - האם זה נראה לכם הגיוני שבחורה, גם אם היא בת 20, תשכב עם כל כך הרבה בחורים. יש נשים שבמשך כל חייהן לא שכבו עם 35 גברים. אז אחת, צעירה כזו, תספיק לעשות את זה עם 35 במשך שנה?

 

לפעמים אני קוראת דיונים בפורומים שעוסקים בבחירתן של נשים לעסוק בזנות, לפעמים אני צד בוויכוח בעניין עם גברים שאני מכירה בחיי. "אבל היא בחרה בזה", אומרים הגברים, וגם לא מעט נשים. יש נשים שישר מעלות את טיעון המחץ: "ואם זו היתה הבת שלך או אחותך? גם אז היית נינוח כל כך עם הבחירה שלה?". אז אני לא אשתמש בטיעון הזה, אלא אקח אותו למקום טיפה יותר מרוחק. בואו נדבר על הידידות שלכם.

 

נגיד ואחת הידידות שלכם מספרת לכם שבשנה האחרונה היא שכבה עם 35 גברים, כמה פעמים עם כל אחד. האם זה נראה לכם טבעי? נורמלי? אני לא יודעת מה אתכם, אבל אם אחת מהחברות שלי היתה מספרת לי שבשנה האחרונה היא שכבה עם 35 גברים, הייתי מתחילה - קודם כל - לבכות. כי זה נשמע לי רע ומזעזע. פשוט ככה. אחר כך הייתי מדברת איתה ומנסה לבדוק למה היא עשתה את זה. אני יוצאת מתוך נקודת הנחה שזה לא היה יכול לקרות לאף אחת מהחברות שללי, כי אני מכירה אותן היטב ויודעת שאם אחת מהן היתה סובלת ממצוקה נפשית כלשהי, הייתי עוזרת לה כמה שיכולתי. כי זה פשוט נראה לי דפוק מיסודו שבחורה צעירה, גם אם היא בת 20 או 18 תרצה לשכב עם 35 גברים במשך שנה. אתם יודעים מה, גם אם היתה שוכבת "רק" עם 10 גברים זה עדיין היה מדליק לי נורה אדומה. וזה לא קשור לשמרנות, כי אני לא שמרנית. וזה לא קשור לרצון לדכא יצר מיני, כי זה ממש לא הקטע שלי. אבל כשבחורה צעירה שוכבת עם 35 גברים במשך שנה - לא משנה איך תסובבו את זה - זה פשוט דפוק.

 

ואם זו היתה ידידה שלכם, או חברה טובה, או חברה מהעבודה - הייתם רוצים לעזור לה. כי עמוק בפנים אתם יודעים שמשהו פה מסריח, ברמה הכי בסיסית שיש. ואם הייתם נדלקים על מישהי ומתחילים לצאת איתה, והיא היתה מספרת לכם שעד לא מזמן, במשך שנה אחת בלבד, היא שכבה עם 35 גברים, הייתם מסתכלים עליה עקום. ומי שלא מוכן להודות בזה, משקר לעצמו.

נכתב על ידי , 5/5/2006 09:41   בקטגוריות רצח, אלימות, נשים, תמיד אישה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכל ב-20/5/2006 04:41



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)