לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

איך לפעמים בא לי להקיא מטוקבקים


 

 

ועוד יותר בא לי להקיא מאלה שיושבים ומאשרים את העלאתם של הטוקבקים. יש שיגידו, הטוקבקים לא עוברים על החוק, זו פרצופה של המדינה. אז יש מישהו שכתב ש"לא להתפלא, נערות מזדיינות עם כל מה שזז". כן, יש כאלה שגם חושבים ככה, מה אני כבר יכולה לעשות. אי אפשר לתקן את כל העולם כל כך מהר. מילא, לברוא אותו, לקח לאיש שלי שבוע, אבל לתקן? זה ייקח הרבה הרבה זמן. ועל כל חרא אחד שחושב שזה בסדר ש::מישהו מתעד את עצמו עושה סקס עם בחורה::, או חושב שזה בסדר לצלם נשים בביתן, נמצא עוד חמישה שעושים את זה בלי שום בעיות מצפון.

 

הקלות הבלתי נסבלת של אישור הטוקבקים פשוט מחליאה אותי. יש כאלו שחושבות שכל תגובה ראויה, העיקר שיש דיון. יש כאלה שחושבים שטוקבקים זה מאוד חשוב, כדי לראות בברור עם מה אנחנו מתמודדים. בורות, עילגות, דעות קדומות, שנאת האחר, שוביניזם, סקסיזם, תפישות פרמיטיביות ועוד ועוד.

 

אני לא שייכת לאסכולה שחושבת שכל תגובה ראויה למקרא. ואני כן חושבת שיש לא מעט טוקבקים שעוברים על החוק בכך שהם מסיתים נגד אוכלוסיות מוחלשות שלמות, כמו נשים, אתיופים, ערבים, מהגרי עבודה, עניים וכו'. יש צורך בלתי מתפשר לשנות מדיניות אישור העלאת טוקבקים באתרים המסחריים שמדווחים חדשות. מן הראוי שלא כל טוקבק יעלה, כי ההסתה הפרועה הזו שקיימת בטוקבקים החשוכים לא תורמת לשום דיון ציבורי, אלא רק מגבירה את האלימות, הבורות והדעות הקדומות.

נכתב על ידי , 18/5/2006 11:55   בקטגוריות רצח, אלימות, נשים, מדיה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת ב-20/5/2006 22:10



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)