לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

לגולש עמי אילון


 

באתר של אילון פורסם סקר. קצת מצחיק, הייתי אומרת.

 

114 אנשים הספיקו להצביע, וככה נראות התוצאות:

 



 

הכי עצוב זה שאי אפשר היה לבחור בהכל. זה כמו לשאול אם אתה אוהב יותר את אמא או את אבא.

כאילו, זה שיש 46% שחושבים ששחיתות זה הכי חשוב, שזה יוצא בערך 50 אנשים שהגיעו לסקר באתר, זה לא אומר דבר. כי אי אפשר שלא לכרוך את השחיתות בכרסום מתמך וחסר תקדים במשאבים פיננסיים של תקציבי רווחה וחינוך. שהשחיתות הזו מחלחלת לתוך העם ופוגמת בביטחון האישי, ע"ע תאונות דרכים שנגרמות על ידי אנשים שלא עוצרים באור אדום בכניסה לצומת, או עושים עבירות תנועה קשות. השחיתות זה חלק מתחושת ה"אם לו מותר, אז גם אני יכול".

 

ולי חבל שלא היתה אפשרות אחת שבה כתוב - "הכל. ביטחון אישי, וכלכלה, וחינוך, ושחיתות". מעניין לדעת על מה חשבו 7% שבחרו ב"אחר".

 

 

ונמשיך:

 

אילון החליט לתמוך במועמדות של פרס לנשיאות. בעעעעע. נו, באמת. זה שעזב את המפלגה אחרי שרמס אותה? האם לנשיא כזה אנו מפללים? ומה רע בקולט אביטל? האם באמת אפשר להחליט לבחור בזה שכבר לא במפלגה, על פני חברת מפלגה, רק כי "אין לה מספיק סיכוי לזכות בכס הנשיאות"? איך הוא יכול להחליט דבר כזה? רק בשביל שרובי ריבלין לא יקבל את הכסא? נו, באמת. אבל באמת.

 

 

אילון גם מתפאר בכך שחולדאי, ראש עיריית תל אביב, תומך בו לראשות מפלגת העבודה. וגם כאן, כולם יחד: נו, באמת.

חולדאי? בזה אפשר באמת להשוויץ? הסתובבת פעם בדרום העיר, אבל לא רק עם המכונית החדשה לבית מפלגת העבודה בשכונת התקווה, אלא באמת. שיבוא לנווה שאנן ויראה כיצד הילדים בגן של פליסיה חיים. באיזו דירה קטנה, בלי תקציבים שיכולים לקיים את כל עשרות הילדים שנמצאים שם כל היום. באיזו זוהמה התושבים של נווה שאנן חיים. ובפלורנטין, עם תוכנית הפינוי-בינוי החדשה שמאיימת על התושבים המוחלשים. ראו איזו הזנחה נפשעת יש בנווה עופר, בפלורנטין, בנווה שאנן, בשכונת התקווה. תראו מה קורה ביפו. חולדאי טוב רק לתושבי הצפון. העומד בראשה מנציח פערים חבריים ואף מעמיק אותם מיום ליום. להתפאר דווקא בתמיכה של חולדאי? זה שמעיף את מכון מופ"ת מקריית החינוך כדי לבנות שם עוד קאנטרי קלאב לתושבים הצפוניים? זה שחושב שרק אבן גבירול ראוי לשיפוץ, הרחבת הנתיבים ותיקון המדרכות? זה שגובה כל כך הרבה כסף מהעסקים הקטנים והבינוניים? זה ששותל פרחים ועצים רק בצפון העיר, אבל לא הסכים לתרום שתילים לנטיעות ט"ו בשבט שנעשו בפלורנטין? זה האיש שאילון רוצה ביקרו?

 

שבוע טוב.

 

נכתב על ידי , 31/3/2007 23:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MaritA ב-2/4/2007 02:45



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)