לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

ש-א-נ-ה נה נה


 

איכילוב הוא בית חולים מהסוג שאם כבר להיות חולים, נראה לי שזה מקום טוב לשהות בו. יופי של צוות רפואי יש שם.

 

אז חליתי ונותחתי. קיבלתי את התוצאות המשמחות שהבלוטה בבית השחי (זו שהוציאו לפני שבועיים) נקייה, וגם השוליים הנוספים שהוציאו מסביב למקום שבו היה הגידול - נקיים. אלה בשורות משמחות, מאחר שזה אומר שסרטן השד שלי היה במצב 1, כלומר, קטן מ-2 ס"מ, בלי מעורבות של בלוטות הלימפה. זאת אומרת שאין גרורות, לפחות עד כמה שמכשירים רפואיים יכולים למצוא. זה אומר שהיה גידול סרטני ואינו עוד. או כמו ידיד שלי שאמר "הלכת לרופא, חתכו אותך, הוציאו, סגרו, נגמר. והכל תוך חודשיים".

 

אבל זה לא נגמר. הסרטן אמנם כבר לא שכן קרוב (ובמקרה כזה הייתי בהחלט מעדיפה אח רחוק), אבל בגלל גילי הצעיר, בוא תבוא כימותרפיה ולאחריה סדרת הקרנות מתישה. בשבוע הבא יש לי פגישה עם האונקולוגית. בד בבד התחלתי פרוצדורה של שאיבת ביציות והקפאתן To Be On The Safe Side אם חלילה השחלות שלי יפגעו מהכימו ויכולתי הנשית לייצר ביציות חדשות תיפגע. פגשתי הבוקר את הרופאים שיטפלו בי בחודש הקרוב בתחום הזה, ואחרי השאיבה וההקפאה וכל הג'אז הזה אני אתחיל בטיפולים האונקולוגיים.

 

וגם: היום יומולדת. וכמו שאומרים אצלנו בעדה: השמחה רבה. בערב אפגוש חברות וחברים לחגוג קצת, ובחג אבלה עם המשפחה וחברותא. השנה שלי הולכת להיות נהדרת. קצת יותר מהשנה הקודמת שסגרתי אתמול, כי למעט החודשיים האחרונים שהיו - איך לומר - קצת מלחיצים ומדאיגים, הייתה לי שנה נפלאה.

 

שנה טובה, נשיקות וחג שמח!

 

נכתב על ידי , 11/9/2007 16:56   בקטגוריות יומן מחלה, In The Little  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tooti ב-10/10/2007 12:24



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)