לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

סלחתי


 

הוא קרא, ונחנק, ואמר "זה לא את זה אני" ו"אני מצטער", "ומעולם לא היתה לי אחת כמוך נפלאה", ו"אני יודע שאני לא בסדר", "וזה בגלל שאני יכול להיות חרא בנאדם, את יודעת שאני כזה עוד מאירופה", "ולמה את לא מחשיבה את הג'סטה הנפלאה של ט"ו באב?", ו"בואי לאילת, לאילת". לא רציתי אילת. רציתי סיני.

 

אז נסענו לאילת, לאילת. עברנו את הגבול, הסתלבטנו בנואיבה. חזרנו הבוקר. אין לי הרבה חדשות. הימים ימי אלול, אני סולחת על הכל גם בלי קשר. כזו אני, לא נוטרת טינה, לא מחרחרת ריבים, לא מאוננת בשבת. מתילדה חושבת לפעמים שאני פראיירית. אני חושבת שאני חזקה בזכות זה. בוחרת בעצמי את מאבקיי. יש דברים חשובים, יש פחות.

 

אני מהמרת ב-500 זוזים שהכותרת המפגרת בידיעות "אל תסעו לסיני" היא קונספירציה של איגוד המלונאים בארץ. יש התרעה אחת על סיני? יש למעלה מ-50 בגבולות הארץ. יש 100 אלף תאונות שמתרחשות בבית. עשרות הרוגים בחודש על הכבישים. 5 מקרי אונס ביום. 300 אלף מקרים של הטרדות/תקיפות מיניות בשנה. 2000 מתים מזיהום אוויר. עשרות אלפי חולי סרטן מתהלכים בינינו. למעלה מ-2000 אנטנות סלולריות של המפעילות הארציות. מתח גבוה של עמודי חשמל בשכונות שלכם. קרינה רדיואקטיבית מהקירות. למיכל זוארץ יש עונה חדשה. אז מסיני אתם מפחדים? נו, באמת.

נכתב על ידי , 10/9/2004 21:11   בקטגוריות In The Little  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Life of my own ב-12/9/2004 16:22



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)