לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

הנה מה טוב ומה נעים, מלחמת אחים גם יחד


 

הנה, יש פה הזדמנות נהדרת, בטטות שמאל מיובשות ואימפוטנטיות שכמוכם. הגיע הזמן להוציא את האצבע מהתחת ולהתארגן. האחים שלכם מהימין מתארגנים: "ראש הממשלה משחק באש, ואנחנו לא נשב בשקט. אנחנו רוצים להזהיר את שרון ואת כל מי שצריך ממה שעלול להתפתח כאן. יש כבר התבטאויות על סרבנות ואלימות". אבל לא - אתם תמשיכו לשבת מול הטלוויזיה והעיתונים היומיים ולצקצק בכל פעם שאיזה מתנחל ימני מסביר שכיכר רבין תשנה את שמה לכיכר שרון, אם אתם יודעים למה הוא מתכוון. יודעים, בטח יודעים. כולם יודעים. ההנהגה הפלגמטית של הגוש השמאלני נמוך הקומה מתעקש לאחוז במונופול שלו על רצח רבין, ואומר שיש להיזהר ממראות 95'. וואלה. איזו הארה. אותה קבוצת מתנחלים אלימים, שמנהלים התכתבות עניפה מול דעת הקהל באמצעות המדיות השונות כבר אמרו את דבריהם בעשר השנים האחרונות, אבל אף אחד לא לקח אותם ברצינות גמורה. על כל "בקש שלום ורדפהו", הם הביאו את "עין תחת עין" ו"ארץ ישראל לעם ישראל". והשמאלנים מה? פעם בכמה חודשים מתכנסים בכיכר רבין, אונסים את מדרכותיה בשיר לשלום הטחון, מביאים את אביב "חיבקתי אותו רגע לפני שרצחו אותו" גפן, משלמים כמה ג'ובות למירי אלוני, מקרינים את הנאום של רבין מהדשא של הבית הלבן, ועושים עוד וי בצ'ק ליסט האימפוטנטי. מפעם לפעם אפשר לראות כמה צעירים מסתובבים בין המחסומים, מתווכחים עם המפקדים, ורבים עם נשים בירוק.

 

המתנחלים עושים לכולכם בית ספר. מה בית ספר. פוסט דוקטורט. הקבוצה היחידה בעם הזה שיש בה סולידריות היא אותם מתנחלים. הרי אין באמת חברה ישראלית. אין חברה. זו פיקציה מה שמוכרים לכם בערוץ 2 מיום היווסדה. אין דבר כזה "חברה ישראלית". חברה נמדדת בעיקר בסולידריות (ועוד כמה פרמטרים, אבל סולידריות היא הפרמטר העיקרי). וסולידריות אין. כל ישראל ערבים זה לזה מיי אס. והנה, עוד פעם אני אגיד את זה: אין סולידריות.

 

יש קבוצות, שמסורת ארוכת שנים יצרה בינהם, בתוכם, סולידריות מקומית. פרטית. קודים פנימיים, נורמות. כמו בחברות החרדיות. כמו שיש בש"ס, כמו שיש בישוב בית"ר, כמו שיש בשכונות החרדיות בירושלים. יש להם עולם משלהם, עם מיליציה פרטית. וחוקים. וסנקציות. כמו שיש אצל כל מיני חברות עדתיות. הגרוזינים, הבוכרים, הקווקזים, ואצל עוד כל מיני. שומרים על החברה שלהם, מתחתנים בינם לבין עצמם וממשיכים להנציח את הסגירוּת שלהם. התנהלות של חאמולות. של מאפיה. אחד דואג לשני, חלקם שולחים נציגים לשלטון המקומי או הלאומי. סולידריות אישית, פרטית. אבל ברמה הלאומית - אין סולידריות. אדם לאדם זאב. והנה, המתנחלים, איזה יופי של שיעור. ככה נראית סולידריות. מהסוג האנרכיסטי שלוקח את עצמו ברצינות ולוקח את החוק לידיים. מהסוג שמצפצף על החוקים באותה מידה שאותם חברי כנסת ושרים שאמונים על שלטון החוק מצפצפים עליהם. כלום יש מורים טובים יותר מהפוליטיקאים הזחוחים שלכם? מצפצפים פה כולם על החוק. נוהגים בכביש כמו בהמות, משתינים בקשת על המשטרה, שזה שעמד בראשה עד לפני כמה ימים נאשם בפלילים.

 

מדינת עולם שלישי הפכה כאן מדינה אוכלת יושביה, שטרם שבעה האדמה מדם ניגר. כמו באפריקה, כמו בדרום אמריקה, כמו במזרח אסיה. פערים חברתיים מטורפים, קבוצה קטנה שולטת על 80 אחוזים מההון הלאומי. הממשלה מחלקת מתנות לאותם בעלי הון כבר משנות השמונים. אנשים עובדים בשביל כלום כסף, ראש השנה בפתח וחצי מיליון רעבים מתדפקים בדלתות עמותות, שחלק ניכר מהן מגלגלות מיליוני כספים היישר לראשיה. ואם אתם לא מאמינים לי, תבדקו בעצמכם. תבדקו כמה כסף שחור מתגלגל בעמותות האלה. תעברו יום אחד ליד עזריאלי, לדוגמה, ותראו כמה אנשים יצבאו עליכם ויבקשו תרומה לעוד ילד חולה, לעוד ילדה שצריכה השתלה.

 

ותראו איך המדינה הזו הולכת לאיבוד. תיכף קופצת מהגג. 4 אנשים בכל יום עוזבים את המדינה הזו בכרטיס לכיוון אחד (ואני לא מדברת על טיול-אחרי-צבא). זה לא משהו שאני המצאתי. זה הכל עובדות. המנהיגים השבעים מחרחרים ריבים, מלחמה ומה לא. משקרים במצח נחושה, ממלאים אתכם בשקרים, ואתם אומרים "נו, המצב, מה לעשות, יש מלחמה, אינתיפאדה, מיתון בכל העולם". תסתכלו מה קורה מעבר לים, תראו בעצמם. אל תסכימו לקבל את מה שמספרים לכם כאיו זו תורה מסיני. תבדקו בעוד ערוצי מידע, בעוד כלי תקשורת, עצמאיים, למשלף.. יש לא מעט כלי תקשורת עצמאיים. לא שהם צודקים, אבל האמת נמצאת איפה שהוא באמצע. וזה אומר, שאחוז גבוה ממה שהמנהיגים והתקשורת מספרים לכם, זה שקר אחד גדול. אבל גדול במידה שאפשר לבלוע ואפילו לעכל. ואולי לכמה רגעים זה מנחם, ומשביע את הבטן הרעבה לעוד כמה שעות.

 

תסתכלו, תסתכלו! תראו מה עושים לכם כאן, יא בטטות. תראו כמה משקרים לכם, והורגים בכם ומצפצפים עליכם. כן, כן. המנהיגים שלכם. עלק נציגים. לא מייצגים. שקרנים אחד אחד. חארות. פוליטקאים מכוערים ושבעים, שלא משלמים משכורות, שלא מזיז להם מה הילד שלכם לומד בבית הספר וכמה מהילדים שלכם נהרגים בשטחים. כי ככה אתם, קורבנות מושלמים של שיטה דורסנית ומדכאה. ועוד לא אמרתי חצי מילה על הנשים במדינה הזו. פראייריות אחת אחת.

 

ואחר-כך, אחרי המלחמה שתהיה כאן, תגידו וואלה. צדקה זאתי. וחלקם אולי לא יגיד, כי הוא כבר ימות. אם לא מרעב, אז ממלחמה. ואם לא ממלחמה, אז מקרינה סלולרית. ואם לא מקרינה, אז בגלל שסל התרופות הצטמק. ואם לא בגלל מערכת הבריאות, אז בגלל בהמה שנוסעת בטרקטורון על כביש מהיר ליד הבית שלכם. ואם לא מזה, אז יש עוד רשימה ארוכה של סיבות למוות שלכם. שיבה טובה כבר לא תהיה. תזכרו.

 

ובכל יום קמה לה עוד קבוצה של פעילים אזרחיים שנשבר לה, אבל האגו? אוהו, עדיין מתפקד. ביג טיים מתפקד. והאגו הזה יכניס גם אותם לרשימת הלוזרים. עוד עצומה, אה? הנה, איילון ונוסייבה החתימו כבר 350 אלף ישראלים ו-50 אלף פלסטינאים. מה יצא להם מזה? עוד כמה פראיירים שעושים קורס מנהיגות אזרחית, שירצו בסופה בחוגי בית בכפר שמריהו ובצפון תל-אביב. ישכנעו את המשוכנעים. לנוסייבה ואיילון יש פחות כאריזמה מיואב קריים. ואנחנו זוכרים מה קרה עם שביתת הנכים שלו לפני שלוש שנים, נכון? או אז התחילה מדיניות החיסולים. זוכרים? בכל פעם שאיזה צוות של חדשות בא לראיין את יואב קריים, נשלחה פקודה לחסל איזה פת"חניק. וככה שביתת הנכים לא הגיעה לתודעה של הקהל הישראלי. קונספירציות אתם רוצים? יש בשפע! רק תבקשו.

 

ועכשיו המתנחלים מלמדים אתכם שיעור ארוך ואלים בסולידריות. תראו איך הם מגנים בחירוף נפשם עם הבית שלהם. לא רק מתנחלים, גם אנים פשוטים, מן הישוב, שגרים בפתח תקווה ובתל אביב וברחובות ובהרצליה. יש כל כך הרבה אנשים, שחיים בינינו, שמבינים שרצח רבין היה בלתי נמנע, שאין מה לעשות, אבל הוא באמת התכוון להרוס את המדינה. שיגאל עמיר מצפצף פה על כולם, מתחתן, וישבות רעב אם לא יתנו לו לעשות סקס עם אישה אחת, קצת מוזרה. והוא יצליח, אתם תראו. הוא כבר הצליח. ויש כל כך הרבה אנשים שמבינים שהוא בעצם עשה כאן טובה לעם שלם. שהוא משלם מחיר אישי. שהוא בסדר הוא. הוא ספג בשביל כולם. הוא שילם מחיר כל כך כבד, אז עכשיו גם למנוע ממנו צאצאים? באמת הגזמתם.

 

סולידריות. איזו מילה נפלאה. ותראו לאן לוקחים את המושג הנפלא הזה. לאלימות, למלחמת אחים ואחיות. לתוהו ובוהו. לחורבן בית. להרג, לפשע. מגיע לכם. מגיע לכם, על הבטטיותיזם הזה שלכם. מצקצקים. מגלגלים עיניים. תורמים עשרה שקלים במשרד. פעם בכמה חודישם עושים עלייה לרגל לכיכר להפגין. מידי פעם מנהלים ויכוח עם איזה ליכודניק, שיודע, הוא פשוט יודע, שלא משנה כמה תקשקשו, האחים הגדולים שלו יצליחו הרבה יותר. הם כבר מצליחים הרבה יותר. כמה נורא.

נכתב על ידי , 12/9/2004 00:48   בקטגוריות דת ומדינה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשתו של ב-13/9/2004 22:34



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)