לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

ויש גם המלצה


 

 נותר לי עוד טיפול כימותרפיה אחד. אחרון אחרון. חביב? לא משנה. האחרון. הטיפול לפני שבוע ומשהו קרע אותי לגמרי. רק אתמול-שלשום חזרתי לעצמי. לקח לגוף לחזור לעצמו קצת יותר משבוע, ועדיין יש אדוות קטנות קטנות שממשיכות לטלטל טלטולים קטנים את הגוף. זה היה כאב פיזי נטו. כל הגוף כואב. איך אפשר להתחיל לתאר מה זה אומר שכל הגוף כואב. שכל העצמות כואבות, שהמחיצה באף כואבת. שאי אפשר ללכת. ואם כבר אני מכריחה את עצמי, אני הולכת בצעדים קטנים ומדודים. לאט לאט. על מדרגות אין בכלל מה לדבר. מדרגה מדרגה, ורק אם ממש ממש חייבים. בשביל להגיע הביתה, למשל.

 

חשבתי השבוע על כל מיני דברים. על כאב, בין השאר. כאב פיזי הוא הדבר הכי ממשי שיש לנו לחוות. כל השאר זה תפישה. אבל כאב פיזי, לא קשורה לחלק החושב של המוח שלנו. אלא בדיוק לחלק הפרמינטיבי בפיזיות שלנו. כשכואב לי, כואב לי. כשאנחנו מקבלים זפטה רצינית, אנחנו נצעק או נצרח, תלוי מה עוצמת הזפטה. וכשזה כאב חונק, עוטף את כל הגוף, נייבב בשקט לתוך הכרית. נבלע משככי כאבים, נקמץ אגרופים וניתן לגל הכאב הזה לעבור אותנו.

 

חשבתי גם על שיער. מלבד הגבות שהדלדלו עד מאוד אך לא נשרו באופן מוחלט, והריסים המעטים שנותרו ושעוד נחשבים לחלק בלתי נפרד מפעולת העפעוף שלי, אין לי כמעט שיער על הגוף. דולפין. זה מאוד כיף. עכשיו, בלי שיער, אני חווה חוויית שחרור. בלי שיער, אני מרגישה יותר משוחררת, כאישה. זה מוזר. חשבתי על זה שהשתחררתי לתוך חווית דיכוי. שבכך שאני מרגישה משוחררת עכשיו מעול מריטת השיער, עיצוב הגבות, מריחת השעווה על הרגליים וקיצוץ שערות אחרות, אני בעצם נופלת לידי תעשיית הקוסמטיקה שאומרת לנו כבר כמה עשורים שחלק זה יפה, ושום בית דין לא יעזור.

 

אני עושה דיקור סיני. פעם בשבוע. מבקשת מראש במה לטפל. בעייפות, בפחדים, בקושי להירדם. כבר שלושה שבועות אני ישנה נהדר. חזרתי לזכור את החלומות שלי. אני הרבה יותר רגועה. לא בכיתי כבר שלושה שבועות. לא כעסתי על העולם כבר שבועיים. מומלץ.

 

היו לי גם מחשבות אחרות. אני אשמור אותן לפוסט הבא.

 

כל כך בא לי לחבק בתגובה את כל התגובות לפוסט הקודם. זה משמח אותי לקרוא שאכפת. תודה.

 

 

נכתב על ידי , 20/1/2008 17:35   בקטגוריות יומן מחלה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשתו של ב-3/2/2008 11:13



108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)