לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צ'יק צ'יק צ'ק


 

ככה זה עובד, מסתבר. מחכים שייגרמו כמה תאונות קטלניות, עוד עשרות תאונות ללא נפגעים ועוד מאות כמעט-תאונה, בשביל שירום הודו, שר התחבורה, ::יחליט לעשות משהו בעניין ויצהיר::, כמו בכל מערכת בחירות, על שינויים מבניים בקווי הרכבת, כמו בניית מפלסים.

כמה מילים כבר נכתבו על הטמטום והסיאוב ברכבת ישראל ובתכנון הלוקה בחסר של מתווה הרכבת. מליארדים של שקלים נשפכים על פרוייקט הרכבת. אנשים קיפחו חייהם, אבל צריך היה בחירות בשביל לקבל החלטות. אבל רק בהחלטות מדובר. כי בישראל, כמו בישראל, הבעיה היא עם היישום והאכיפה.

פעם דיברתי עם האיש שלי, שיחיה, שבכל פעם ששמענו על עוד נהג מניאק שעקף מימין, לא עצר בעצור, או גנב רמזור אדום, והאיש החכם שלי אמר שהגיע הזמן לשנות את הענישה. תעזבו שלילת רשיון במקום או קנסות של מאות/אלפי שקלים. עברת ברמזור אדום? 50 אלף שקל. לא עצרת בעצור? שלם קנס של 50 אלף שקל. לא שילמת קנס? תיכנס לכלא עד שתשלם. במקביל ייקחו לך את האוטו. מה שמזכיר לי, שכל הנושא של חילוט רכבים כבר עבר קריאות בכנסת, יש חוק, אבל לא מיישמים אותו, כי טרם הכשירו מגרש מתאים לקליטת הרכבים החלוטים.

 

ובשולי החדשות: עלייה של 17 אחוז במספר הנסיעות ברכבת (בעיתונות היה כתוב 27 מיליון נוסעים, אבל זה נתון קצת מטופש.  כי מדובר בנוסעים קבועים בדרך כלל, שנוסעים קבוע על קו מסויים, ועכשיו יש פשוט יותר אנשים שנוסעים, למרות הקו הקטלני בין תל אביב לירושלים. למרות שאין מספיק חמצן בקרונות, למרות שאין מספיק קרונות). אם יש עלייה של 17%, מן הראוי שגם יגדילו את מספר הנסיעות בקווים, יגדילו את מספר הקרונות, ויפתחו יותר חלונות במהלך הנסיעה, כי קשה לנשום כשצריך להיות חנוטים בקרון במהלך נסיעה של שעה).

 

 

 

נכתב על ידי , 16/1/2006 22:28   בקטגוריות ברכבת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר ב-8/7/2006 10:22
 



אל, אל, רכבת ישראל (14)


 

דברים שמצחיקים אותי ברכבת:

 

1. אנשים שמשיבים לכריזות האוטומטיות ואומרים "תודה רבה" כשלאוויר נשלחת הודעה כמו "רכבת ישראל מאחלת לכם נסיעה טובה".

2. פקחי נסיעה שמוסרים הודעות על עיכובים, מפגשי רכבות - ועושים זאת בלהט כאילו מינימום הם במבחני קבלה לרדיו אזורי. אמש פקח דיג'יי חממי פשוט קרע מצחוק את כל מי שישב בקרון שלי. בקרוב הסימפולים.

 

 

דברים שלא מצחיקים אותי ברכבת:

 

1. אנשים ברציף שלא ממתינים שנוסעי הרכבת ירדו מהקרון. אתמול כמעט איבדתי כפכף בגלל חייל טיפש שכמעט דרס אותי עם הקיטבג שלו.

2. הקור המקפיא חזר לקרונות. שמישהו ירגע שם עם הטמפרטורות. קפוא ומחניק. לא כיף.

3. מה יהיה עם מפגשי הרכבות? בחודש האחרון ביליתי בערך 3 שעות מצטברות בהמתנה בתחנות שונות בגלל מפגשי רכבות.

4. אנשים שמנהלים בטלפון הנייד שיחות פרטיות, ארוכות וקולניות במיוחד ליד האוזן שלך.

5. שני צעירים רעשנים שבחנו זה את זה על מילים לקראת הפסיכומטרי. שמישהו בהכנות לפסיכומטרי לפחות ינקד להם את המילים הקשות. זה היה נורא ואיום.

 

נכתב על ידי , 4/7/2005 12:56   בקטגוריות ברכבת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-4/7/2005 13:35
 



אל, אל, רכבת ישראל (13)


 

הבחורה עם הפרצוף הכי חמוץ שראיתי בחיי: "את יודעת למה אני הכי רוצה להתחפש בפורים?"

החברה שלה, יושבת לידי, עם פרצוף אטום: "למה?"

החמוצה: "לרואה ואינה נראית"

האטומה: "וואלה"

החמוצה: "כל סוף השבוע שברתי את הראש איך מתחפשים לזה"

האטומה: "אולי תחפשי באינטרנט. שמעתי שיש שם הרבה דברים"

 

 

נכתב על ידי , 20/3/2005 12:40   בקטגוריות ברכבת  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשתו ב-20/3/2005 15:06
 




דפים:  
108,778
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)