לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

שבת שלום קריית שמונה


 

שלוש בנות 18 לא נעתרו לחיזורים של גבר בן 42. הוא קרא לאחיינו בן ה-18, שבתגובה דקר שתיים מהן.

 

נכתב על ידי , 30/7/2005 17:46   בקטגוריות רצח, אלימות, נשים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עכברה ב-7/8/2005 12:47
 



לקוראת שירה פליקס


 

בחיאת אמא שלך, מספיק עם הערות הביניים כשאת מראיינת אנשים. די, מספיק, נמאס.

 

יושבת אישה נאה ומקסימה, שמספרת איך השילה ממשקלה 132 ק"ג (כל הכבוד!), ובמהלך הסיפור מספרת על רופא שפגשה שהביט בה תוך כדי שהוא מסתובב סביבה. "חג סביב מעגלי השומן", מעירה שירה פליקס ואני התרגזתי מההערה המטופשת וחסרת הטאקט הזו. שירה פליקס, לא משנה כמה מעניינים המרואיינים שלה, חייבת להביא הערות כאילו אמפטיות או מה-שזה-לא-יהיה, ויוצאת לוזרית שלא יודעת לראיין. או אם אהיה ספציפית יותר: הופכת להיות חלק מהסיפור שמסופר בראיון (בתפקיד השופטת-בוררת, תפקיד שהיא לפעמים מגניבה לקידמת המצלמה) .

 

להקשיב. להקשיב למרואיינים, לא להעיר הערות מיותרות. להתאפק, אם אפשר, בלהראות כמה את כביכול שנונה/מצחיקה ו/או מבינה עניין. זה לא עושה לך יותר מדי כבוד, ואני, תבינו, אוהבת את התוכנית הזו, אבל רק את החלקים בהם המרואיינים מדברים. לא את הרפליקות הלא מועילות בעליל של גיברת פליקס הנכבדה.

נכתב על ידי , 28/7/2005 01:37   בקטגוריות מדיה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירה פליקס היא מראיינת מצויינת ומשרה אוירה נינוחהד ב-28/12/2005 12:22
 



המהפיכה הסלולרית?


 

באתר של המשרד הממשלתי לאיכות הסביבה, אפשר למצוא מפה די מעודכנת של מיקום האנטנות הסלולריות ברחבי מדינת ישראל. אני ממליצה לכל אחד ואחת להיכנס ללינק הזה ולראות כמה אנטנות מפוזרות ברחבי המדינה. אולי, כמוני, גם אתם תופתעו לגלות שעל גג המכולת ביישוב שלכם עומדת אנטנה, ותמורת הצבתה מקבל בעל המכולת כמה מאות דולרים תמורת שכירת המטר וחצי המרובע על הגג (בתחתית העמוד בלינק תוכלו לראות מפה של אתרים עתידיים בהם יוצבו אנטנות).

לפני 7 שנים בערך, לפלאפון היו כ-700 אנטנות ברחבי הארץ. לסלקום הייתה את אותה הכמות, אחר-כך אורנג' נכנסה לתמונה, וגם מירס. אם תרצו את הטבלה בפורמט אקסל, אפשר להוריד אותה בלינק הזה (קובץ זיפ), ולעשות חיפוש באיזור מגוריכם ואולי להיות מופתעים מהמספר הרב של האנטנות שמוצבות בפתח ביתכם.

 

**

*

 

כיום יש למעלה מ-6,000 אנטנות. הכיסוי טוב מאוד, שלא יספרו לכם משהו אחר. זה הכל קשור לדור השלישי. רוצים להוסיף עוד אלפי אנטנות רק בגלל הדור השלישי של הסלולר, על מנת להגדיל מהירויות שליחות קבצים כבדים של תמונות, וידאו וכו'.

 

ואז אני קוראת את הכתבה בויינט, על כך ששלוש אנטנות הוצתו בימים האחרונים, עדיין לא ברור על ידי מי. ואז אני קוראת את התגובות שממש בעד האקט הלא חוקי והאלים הזה. מצד שני, השבוע ברמת גן, אחרי הפגנות והחתמה על עצומות - ממש אקט חברתי מעורר השראה - ביטלו רוע גזרה של הצבת אנטנה אחת בעיר.

 

ואני תוהה, לא ממש בשקט, האם המהפיכה החברתית תבוא דווקא מכיוון המאבק בחסרות הסלולריות, שרוצות להמשיך ולסרטן לנו את הצורה ובכוח להכניס לנו עוד אנטנות לשכונות על מנת שנוכל לשלוח לסבתא בכפר סבא קליפ של הילד עושה יומולדת בגן. אי אפשר לדעת מאיפה זה יגיע, מהפכות ומאבקים חברתיים הם לא דבר שאפשר לתכנן. אקטים כאלה הם ספונטניים ברוב המקרים, ורק כמה מנהיגים בעלי כאריזמה יכולים להוביל מאבקים מסוג זה. אולי, דווקא המהפכה החברתית תבוא כקונטרה למהפכה הסלולרית. נותר רק להמתין לתוצאות.

 

נכתב על ידי , 27/7/2005 13:16   בקטגוריות קצ’ינג!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)