לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

דיסאינפורמציה


 

יש אחת, נגיד קוראים לה רוז. היא יפה ובלונדינית וגברים מסובבים אחריה את הראש ברחוב. היא נוצרייה מאמינה, מהסוג הזה, שאומר "אני מאמינה באלוהים, כי אלוהים זה אהבה". לפעמים בא לי להקיא מהבחורות האלה, שמדביקות לאיש שלי כל מיני כתרים לא לו. בימים האחרונים האיש שלי הוא לא אהבה. האיש שלי עצבני, מיוסר, כואב ונרגן. הוא גומר נורא מהר, ולפעמים אין לו סבלנות אפילו בשבילי. הוא גוער בכרובים שלנו, מבריז מהנחת אבני פינה לבתי כנסת, וחרון אפו לפעמים עולה לי על העצבים, אבל ממש.

 

רוז, שאני סגורה לגמרי על זה שהיא מעולם לא פגשה אותו, ולא יודעת איך הוא באמת, היא דוגמא לא רעה בכלל לבחורות האלה, שיום יבוא והן יתחתנו עם נוצרי טוב ומאמין, שלא שותה, לא מפלרטט ולא מקלל. והוא והיא, עם שני ילדיהם (בן ובת, האם לרגע חשבתם אחרת?), ילכו כל יום ראשון לכנסייה, למיסת יום ראשון, ויגידו א-מן! וישירו מזמורים דתיים ויתרמו צדקה ויעשו כל מה שנוצרים מאמינים עושים. יאמינו.

 

והאיש שלי, שבגלל שהיו לו אחלה יח"צ לאורך השנים, ימשיך להתנהג כמו חור תחת כל עוד יש אולימפיאדה. אוף, שתיגמר כבר. דה ג'ואיש פיפל הז סאפרד אינאף. גאד דמאט. 

 

נכתב על ידי , 26/8/2004 12:20   בקטגוריות In The Little  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלעד ב-26/9/2004 03:12
 



תנו לה בכבוד!


 

יש מצב לתביעת דיבה. 

זה באמת לא משנה אם הבלוג הזה מצוץ מהאצבע, אבל מה שבטוח, שתוכלו לקבל שם יופי של רעיונות לרענון נהלי סקס.

נכתב על ידי , 26/8/2004 09:07   בקטגוריות In The Little  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מגדלנה ב-26/8/2004 15:08
 



והאמאמאמאמא שלך, מאיפה?


 

כבר כתבתי כאן בעבר, על העניין הזה, שנשים מקבלות את שם המשפחה של אביהן, ולכשהן מתחתנות, הן מקבלות את שמו של הבנזוג החדש. היום שוחחתי עם אשה אחת על העניין, ושאלתי אותה מהו שם נעוריה. והיא אמרה. ושאלתי מה שם נעוריה של אמה, והיא ידעה. ואז התחלנו לחקור - יחד- עד כמה אחורנית היא מכירה את שמות המשפחה של האמאמאמאמא שלה. הגענו חמישה דורות אחורה. שבכלל, אגב, חמישה דורות אחורה לדעת מה שם המשפחה של הסופר-סבתא-רבה זה בהחלט מעורר פליאה. רוב הנשים לא מכירות את השושלת הנשית.

 

אז הנה, עכשיו אני שולחת אתכן למשימה. לכו תבדקו. זה תמיד יוצא מעניין. שתפו את החברות/אחיות/קולגות לעבודה/שכנות במשימת הסיסטרהוד החדשה. דברו עם סבתא, שבטח זוכרת את הסבתא שלה. בדקו את העניין, זה תמיד יוצא מרתק.

 

עוד מעט ראש השנה, חג משפחתי שכזה, ההתכנסות המשפחתית יכולה לסייע.

 

מה דעתכן?

 

 

נכתב על ידי , 26/8/2004 06:39   בקטגוריות Herstory  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלוכסנת רחוקה ב-1/9/2004 11:37
 



לדף הבא
דפים:  

108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)