לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יוצאת מארון הקודש


הבלוג של אשתו של אלוהים: על פמיניזם, אקטיביזם, סוציאליזם, זכויות אדם וחווה, פוליטיקה, חברה, תרבות, חינוך, תיקון ושינוי חברתי
כינוי: 

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

"המתיני למחמאות"


 

"היי", אמר לי האיש שלי בסוף השבוע אחרי שחזרתי מחופשת הקיץ-סתיו השנתית שלי, "שמת לב שיש לך יותר שערות לבנות משחורות על הראש? מה קרה שהזדקנת ככה תוך חודש?".

זה בגלל החדשות, אמרתי לו. אפילו בחופשות שלי אני ראיתי טלוויזיה, ונדבקתי ל-CNN בשביל לראות מה קורה בניו אורלינס. קשה, קשה. החדשות האלה מזקינות אותי.

הבוקר קפצתי לעיר וקניתי צבע לשיער. מישל, הספרית הקבועה שלי, הידועה בכינויה מישמיש (סיפור אמיתי!), לא הייתה, אז החלטתי לצבוע לבד את מחלפות ראשי בשחור פחם. מצאתי משהו במבצע, קניתי בחיוך (המוכר הג'ינג'י הזכיר לי את דוד) וחזרתי הביתה. א' עזר לי עם החלק האחורי של הראש. אלוהים אמנם גדול, אבל בקטנות הוא גם יכול לסייע. מאז שהפסקתי להסתפר, קשה יותר לצבוע לבד. אין ברירה.

אחרי שקראתי את ההוראות לצביעה (לא צריך להיות מדענית טילים בשביל זה), צבענו יחד (בונדינג ודאחקות וכו') והחלטתי לקרוא את הברושור המצורף בתוך הקופסא רק בסיום המלאכה. פשוט לא ייאמן כמה בולשיט אפשר לדחוף לדף כפול של הוראות צביעה לשיער. 

יש שם הסברים פשוט אינפנטיליים, מזל שלא ניקדו אותם, בחיי. "1. מרחי את הצבע על השיער... 2. פזרי את הצבע תוך כדי עיסוי השיער... 3. המתיני 20 דקות... 4. שטפי את השיער במים פושרים... 5. המתיני למחמאות"

 

המתנתי. והמתנתי. מרוב שעמום שאף אחד לא בא להחמיא, מצאתי זוג מספריים וגזרתי לעצמי גם פוני. עכשיו אני נראית כמו סמי ג'ו, רק בגירסה הדרמתית-פחם. בארוחת הצהריים א' העיר לי שאני מזכירה לו קצת את לילית. מחר מסתמן שאקנה כובע.

נכתב על ידי , 18/9/2005 17:50   בקטגוריות תמיד אישה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא במשרה חלקית ב-24/9/2005 09:08
 



כליה לכל המרבה במחיר! רק היום!


 

אם חד-הורית פירסמה הודעה בפורום חברתי: "מעוניינת לתרום כליה... אין לי ברירה, כל המשכורת שלי הולכת לתשלום השכירות והמיסים ונשאר קצת לאוכל הכולל לחם גבינה וחלב. ואם אמות כתוצאה מהניתוח, אז מה גם ככה אלו לא חיים..."

 

יש שמצקצקים. יש לך כסף לאינטרנט, אבל לאוכל אין? כאילו אינטרנט זה משהו כזה, שרק עשירים יש להם. היום בכל משרד יש חיבור, הרוב מחוברים ומכירים את הפורטלים הגדולים. אבל תעזבו את הטינופות שישר מזכירים שחיבור לאינטרנט יכול לשלם שכירות, אני רוצה להזכיר לכל המצקצקים האחרים בנושא, ובעיקר, האמת, לחארות שיושבים בראשי החברות שמפעילות ערוצי טלוויזיה ועיתונים.

 

יושב אחד, פנסיונר עם הרבה מייק אפ בתוכנית טלוויזיה ומסביר שזה בניגוד לחוק לסחור באיברים, בטח ובטח כשמדובר באיברים מאנשים חיים, כמו הסיפורים האלה שאנחנו שומעים פה על מסחר בכליות תמורת פחות מ-50 אלף דולר. אותה מהדורת חדשות או תוכנית טלוויזיה משודרת בערוץ שאחוזים נכבדים ממנו שייכים לאותה חברה שיש לה גם איזה עיתון. ובעיתון, הפלא ופלא, לא שמעו על חוק. כי הם - תמורת כמה מאות שקלים בשבוע - יסכימו לפרסם מודעות של סרסורי איברים של אנשים עניים שלא מוצאים פתרון פיננסי מלבד למכור כליה לכל המרבה במחיר.

 

מזכיר לי גם את זה שיש איסור בחוק לפרסם מודעות של זונות ועסקי זנות שמגלגלים מאות מליוני שקלים בשנה במדינת ישראל. במודעה קצת מובטלת יש דיסקליימר שאומר פחות או יותר כי אסור לפרסם מודעות לשירותי זנות. באותו עמוד תמצאו עשרות ואף מאות מודעות של "חושנית אירופאית מארחת בביתה" או "חתיך יוצא יחידה קרבית יפתור לך את בעיות הליבידו". הצביעות הזו מוציאה אותי מהכלים.


 

 

נכתב על ידי , 18/9/2005 14:05   בקטגוריות דת ומדינה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמוס, נביא זעם מינורי ב-29/9/2005 08:10
 





108,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשתו של אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשתו של ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)