לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

כוחות החיים


פוסט המרפסת של אידיום היקרה דגדג בי חשק לכתוב,

הוא פגש אותי בדיוק בהתרגשויות הקטנות מכוחות החיים שחוזרים ומפציעים בעציצי המרפסת ובגינה הקטנה שלי

(וזאת לעומת כוחות החיים של העשבים שמצויים בשפע בדשא שאני באכזריותי מנסה לקפד באיבם, כי יש להם קוצים איומים ונוראים כשהם גדלים),

אבל אחרי הדגדוג הזה הגיעו גלי האבק ואחריהם שב הקור המכווץ ומצב הרוח המתהפך

ופתאום צריך לאחוז בכח הראש במה שקודם הגיע בצורה כל כך טבעית

החיבורים האלה שבין הטבע והנפש והחיים, איך שהם לעיתים מחיים ולעיתים מכבים...

 

בכל אופן, רציתי לומר שכנראה שלא סתם לא כתבתי פה כמעט לאחרונה,

שמתי לב שיותר מדי קורה לי ששואלים אותי מה שלומי ואני עונה מה שלומה של הנסיכה הקטנה.

זה לא רק בגלל ש"שלומי קשור בחוט בשלומה" (תודה לזלדה),

אלא כי זה קל לי יותר בתקופה שבה אני לא מספיק קרובה לעצמי ומעדיפה להשאר במישור מסויים על יתרונותיו וחסרונותיו.

 

אבל כמו עציץ התאנה והבוגנוויליה והלואיזה שמצמיחות עלים חדשים על ענפים שנראו יבשים בחורף

וכמו אור השמש שסופסוף חזר להגיע אל חלוננו בזמן שאני פותחת את עיניי ולא בעכוב מעיק של חשכה בוקרית

וכמו הפסח ששוב מזכיר לי את החופש ואת האפשרות לבחור לצאת מהמצרים - מכל מצר שהוא - מנטלי ופיזי

ולהכיר תודה על כל מה שיש לי,

ככה גם אני קצת מתעוררת, מגששת,מלבלבת עלים חדשים.

 

וואלה, יצאלי פוסט אופטימי על אף כל האבק...

 

נ.ב.1 אגב גינה וטבע ונפש - באחת מהטיוטות שלא הגיעו לכדי השלמה סיפרתי על החלום שהיה לי לפני איזה זמן, שאני לא זוכרת את תוכנו אבל בסופו אמרתי לעצמי (בחלום כמובן) שאני צריכה לכתוב בבלוג שהדבר הכי משמעותי שקרה לי השנה הוא הקומפוסט שהתחלתי לעשות בתחילתה. לא סתם. הקומפוסט הוא אמיתי לגמרי ולא רק סימלי, ויש משהו מרגש בשאריות הירקות והאורז שמושלחות יחד עם עלים וגזמים לפח פלסטיק שחור והופכים בקצב שלהם לזבל מזין לאדמה ולצמחים החיים. למשהו שונה וחדש.

 

נ.ב.2 תודה לאמא שלי, הצלמת המופלאה, על התמונה החדשה לבלוג - אירוס הגלבוע, שנתון מרץ 2010.

 

נכתב על ידי , 16/3/2010 11:16   בקטגוריות בטבע, אפשרות להכרות, בלוג ועוד, נקודה בזמן  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של idiom ב-18/3/2010 14:26




30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)