לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

אהבה שממשיכה


יום השואה השנה החזיר אותי למסע, בפסח לפני 3 שנים, לכפר הולדתה של סבתא שלי בצ'כיה ולקברי משפחתה.

כאן הוא הפרק האחרון ששולח למסע מתחילתו, למי שמעוניין להזכר.

המסע הזה היה אבן דרך בשבילי מבחינת החיבור לשורשי המשפחה,

היום בבוקר חשבתי על כך שאם היו נותנים לי מסע אחד בזמן, כיום לפחות הבחירה שלי הייתה להגיע לשם, בימי ילדותה של סבתא לידה,

לפני שהחל האיום של מלחמה"ע והכל אבד.

אני זוכרת את ההתרגשות שלי מהחיבור שחשתי לאדמה שם - משהו כל כך רחוק וכל כך קרוב ומוכר בו זמנית.

 

ברור לי שלא באופן רציונלי וודאי שלא מתוכנן אבל באופן העמוק שבו דרכי העולם והבריאה עובדות,

אין שום מקריות בכך שנכנסתי להריון פחות מחודשיים לאחר שהייתי שם,

סגרתי עוד קשר במעגל המשפחתי שקשור לשורשיי ונפתח מקום למעגל החדש ולאדם החדש שנוסף דרכי לשושלת הזאת,

שלמרות הכל, לא נכחדה והיא חיה ונושמת וממשיכים לעבור דרכה אהבת האדם והאדמה והספר.

 

כאן אני היום בחיבור של עצב ופליאה.

נכתב על ידי , 12/4/2010 14:22   בקטגוריות משפחה, נקודה בזמן, נשמה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של idiom ב-13/4/2010 09:18




30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)