לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

אפשרות של הכרות


אני מתחילה בשימבורסקה ועוברת ממנה אליי

אפשרויות / ויסלבה שימבורסקה

 

אֲנִי מַעֲדִיפָה קוֹלְנוֹעַ.

אֲנִי מַעֲדִיפָה חָתוּלִים.

אֲנִי מַעֲדִיפָה עֲצֵי אַלּוֹן עַל גְּדוֹת הורטה.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אֶת דיקנס עַל דוסטויבסקי.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אֶת עַצְמִי מְחַבֶּבֶת אֲנָשִׁים

עַל פְּנֵי עַצְמִי אוֹהֶבֶת אֱנוֹשׁוּת.

אֲנִי מַעֲדִיפָה לְהַחֲזִיק חוּט וּמַחַט לִשְׁעַת חֵרוּם.

אֲנִי מַעֲדִיפָה צֶבַע יָרֹק.

אֲנִי מַעֲדִיפָה שֶׁלֹּא לִטְעֹן

שֶׁהַשֵּׂכֶל אָשֵׁם בְּכֹל.

אֲנִי מַעֲדִיפָה יוֹצְאֵי-דֹּפֶן.

אֲנִי מַעֲדִיפָה לָצֵאת מֻקְדָּם יוֹתֵר.

אֲנִי מַעֲדִיפָה לְשׂוֹחֵחַ עִם הָרוֹפְאֵים עַל מַשֶּׁהוּ אַחֵר.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אִיּוּרִים יְשָׁנִים.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אַתְּ הַגִּחוּךְ שֶׁבִּכְתִיבַת שֶׁיָּרִים

עַל הַגִּחוּךְ שֶׁבְּאִי-כְּתֵבָתָם.

אֲנִי מַעֲדִיפָה בְּאַהֲבָה יְמֵי-שָׁנָה

שֶׁאֶפְשָׁר לַחֲגֹג מִדַּי יוֹם.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אֶת הַמוֹרַלִיסְטִים

שֶׁאֵינָם מַבְטִיחִים לִי דָּבָר.

אֲנִי מַעֲדִיפָה טוֹב-לֵב פִּקֵּחַ מִפֹּתֶּה.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אֶת כְּדוֹר-הָאָרֶץ בִּלְבוּשׁ אֶזְרָחִי.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אֲרָצוֹת כְּבוּשׁוֹת עַל אֲרָצוֹת כּוֹבְשׁוֹת.

אֲנִי מַעֲדִיפָה לִהְיוֹת מֵסוּיֵגֶת.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אֶת גֵּיהִנּוֹם הַתֹּהוּ-וּבֹהוּ עַל גֵּיהִנּוֹם הַסֵּדֶר.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אֶת אַגָּדוֹת הָאַחִים גְרִים עַל עַמּוּד רִאשׁוֹן בָּעִתּוֹן.

אֲנִי מַעֲדִיפָה עָלִים לְלֹא פְּרָחִים עַל פְּרָחִים לְלֹא עָלִים.

אֲנִי מַעֲדִיפָה כְּלָבִים שֶׁזְּנָבָם לֹא קוֹצֵץ.

אֲנִי מַעֲדִיפָה עֵינַיִם בְּהִירוּת, כְּיוֹן שֶׁשֶּׁלִי כֵּהוֹת.

אֲנִי מַעֲדִיפָה מְגָרוֹת.

אֲנִי מַעֲדִיפָה דְּבָרִים רָבִים שֶׁלֹּא צִיַּנְתִּי כָּאן

עַל דְּבָרִים רָבִים אֲחֵרִים, שֶׁגַּם אוֹתָם לֹא צִיַּנְתִּי.

אֲנִי מַעֲדִיפָה אֲפָסִים מְפֻזָּרִים בְּחָפְשִׁיּוֹת

עַל כְּאֵלָה שֶׁהִצְטָרְפוּ בְּטוּר לְסִפְרָה.

אֲנִי מַעֲדִיפָה זְמַן חֲרָקֵי עַל זְמַן כּוֹכְבֵי.

אֲנִי מַעֲדִיפָה לְהִקִּישׁ בְּעֵץ.

אֲנִי מַעֲדִיפָה שֶׁלֹּא לִשְׁאֹל כַּמָּה זְמַן עוֹד וּמָתַי.

אֲנִי מַעֲדִיפָה לָקַחְתָּ בְּחֶשְׁבּוֹן אֲפִלּוּ אֶת הָאֶפְשָׁרוּת

שֶׁלְּקִיּוּם יֵשׁ הַצְדָּקָה מִשֶׁלוֹ.

 

ומה לגביי? טוב, אנסה, הגרסא שלי – נתון לשינויים

 

אני מעדיפה ספרים

אני מעדיפה טבע

אני מעדיפה בית מסודר, אבל לרוב הוא מבולגן

אני מעדיפה כלנית על צבעוני

אני מעדיפה ציפורים וחתולים על דגים וכלבים

אני מעדיפה אמת מכאיבה על שקר מתעתע.

אני מעדיפה לא להרגיש נבוכה ולהיות אסרטיבית

(ומקווה להשתפר בזה עם הזמן)

אני מעדיפה שירה על פרוזה

אני מעדיפה פרוזה על פילוסופיה

אני מעדיפה את אתי הילסום

אני מעדיפה להיות יותר אמיצה

אני מעדיפה מגוון ועניין על שגרה ובטחון

(ולפעמים ההיפך)

אני מעדיפה יותר אהבה

אני מעדיפה לא לאבד את התמימות

ולהיות מפוקחת

גם לא את התקווה.

אני מעדיפה לתת ולא להזקק

אני מעדיפה את הירוק של החורף והאור של הקיץ

אני מעדיפה לאזן את הזמן לבד עם הביחד

אבל לדעת שיש לי עם מי להיות ביחד

אני מעדיפה לחגוג חגים בטבע עם חברים

אני מעדיפה את לאדאק

ואת העמק

אני מעדיפה להתבונן בפרטים הקטנים

אני מעדיפה לסלוח

אני מעדיפה להרגיש חשופה במידה

אני מעדיפה לקום בבוקר מוקדם על ללכת לישון בלילה מאוחר

אני מעדיפה אנשים לא נחרצים

אני מעדיפה יותר לחלום

אני מעדיפה שיבינו אותי בלי שאצטרך להסביר

אני מעדיפה להגיד תודה

 

תוספת - נראה לי הגיוני להפנות מכאן הנה, כדי להבין את ה"פרוייקט".

 

נכתב על ידי , 21/11/2006 16:21   בקטגוריות שיר ועוד, בלוג ועוד, אפשרות להכרות, כתיבה שלי  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   20 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונת הסלע ב-5/2/2007 13:20




30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)