לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

כפור בהרי ירושלים


קמתי בבוקר, יצאתי לעשות סיבוב ועל המכוניות שכבת כפור והעמק כולו לבן...

(לא רואים יותר מדי טוב בתמונות, אבל תפעילו את הדמיון)

נראה שמכינים אותנו לקראת יום רביעי (כן, אני רוצה שלג!!!).

ואני צריכה למצוא את המעיל החם שאני לובשת פעם או פעמיים בשנה

ולהכין מרק ירקות ועדשים גדול וחם....

אני ממש מתרגשת

 

 

ושני דברים בעניין אחר לגמרי, שחשוב לי להביא פה, כי חשוב לי לזכור שאני לא לבדי בעולם הזה -

זה הראשון -

 

בזאר במקלט לקורבנות סחר מקלט "מעגן" הינו המקלט היחיד לקורבנות סחר בישראל. בנשים שוהות בו כיום 36 נשים. המקלט עורך פעמיים בשנה באזאר במסגרתו יכולות הנשים חפצים לקבל שונים.

הנשים השוהות במקלט זקוקות לתיקים גדולים, בגדי חורף לנשים ובעיקר צעיפים, מעילים, כפפות, כובעים חמים, וכן תיקים וחגורות . במקלט שוהים כיום גם שישה מילדיהן של הנשים, בגילאים 0-2.5 והם זקוקים, לבגדי ילדים, נעליים, צעצועים , מי שמעוניינת לתרום למטרה חשובה זו, מוזמנת לפנות למקלט בשבועיים הקרובים, בטלפון 03-6041004/8 אנא המשיכו והפיצו מייל זה

 

וזה השני

מה הייתם עושים אם הייתם רואים מודעה שמישהו רוצה למסור משהו שאתם צריכים?

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שהוא נמצא חמש דקות מהבית או מקום העבודה שלכם?

ראיתי מישהו שרוצה לתת מכשיר ביבי-סנס. הוא גר ליד העבודה שלי.

אז השארתי הודעה.

אחרי שעה בערך הוא התקשר אלי והזמין אותי לבוא אליו ולקחת.

כל הסיפור, מרגע שראתי את המודעה שלו ועד שיצאתי ממנו עם ביבי-סנס ביד ותחושה מדהימה בלב, לקח פחות מארבע שעות.

אני מודה שעד שלא הגעתי אליו הבייתה ופגשתי אותו פנים אל פנים, חשבתי שזה טוב מדי בכדי להיות אמיתי.

אבל כמו שאמרתי, הגעתי אליו ובנוסף למכשיר עצמו הוא ישב והסביר לי איך להפעיל אותו משך עשר דקות.

זה קורה באמת. זה קרה לי, זה יכול לקרות לכם ואתם יכולים לגרום לזה לקרות לאנשים אחרים.

האושר שמלווה פגישה כזו בין מישהו שרוצה לתת ומישהו שרוצה לקבל הוא מדהים לדעתי.

שווה לנסות.

כנסו לאתר אגורה וחפשו שם משהו שאתם צריכים או שתחפשו בבית דברים שסתם מעלים אבק ויוכלו להיות שימושיים למישהו אחר ופרסמו אותם באתר.

ספרים, בגדים, רהיטים, מחשבים, אוספים מגיל ההתבגרות. מי יודע, בטוח שיש משהו שפעם הייתם צריכים ועכשיו לא.

http://www.agora.co.il

שילחו את האימייל הזה לעשרה חברים לפחות .

אם אין לכם עשרה חברים כנסו לאתר, אולי מישהו רוצה למסור כמה :-)

" הזבל של מישהו אחד הוא האוצר של מישהו אחר "

כל טוב

 

 

נכתב על ידי , 25/12/2006 07:53   בקטגוריות בטבע, נקודה בזמן, תמונה ועוד  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונת הסלע ב-28/12/2006 06:08




30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)