לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

העולם הסודי 2


אקס הייתה הרבה יותר נועזת ממני

תום הרבה יותר רחב אופקים

אידיום הרבה יותר פיוטית

דנג'ה הרבה יותר פוליטי 

דודה מלכה ושלומית הרבה יותר פופולריות

ולא כולל פניאלין מצחיקה בטירוף

וזו ש מעוררת השראה

וכן הלאה...

 

ואני באורח פלא הרגשתי שאני פה, מאד אני

ולכן קשרים משמעותיים ואהבה שקיבלתי פה היו לי משמעותיים לפעמים יותר מאלו בעולם האמיתי

שבלי שמות בדויים אבל לעיתים קרובות עם הרבה יותר מסכות.

כאילו רק אתמול האתר הראשון שהייתי נכנסת אליו עוד לפני המייל, היה ישראבלוג

ועולם מלא התקיים פה לצד העולם החיצוני - מצחיק, מרגש, מחבר, מרחיב אופקים ויוצר חברויות אמת גם בעולם האמיתי.

 

אבל כמעט כל מי שכתב באותה תקופה, כולל אותי כבר לא כותב

ואני מרגישה, בכנות, שמעבר לנוסטלגיה ולהכרת התודה האמיתית שאני חשה למקום הזה

אולי באמת זה לא נורא אם הוא ימשיך להתקיים בעיקר בזיכרון ובלב ולא יישאר כמין אנדרטה.

 

ויש לי בלוג של תקופת חיים שלמה לגבות

ועוד בלוגון שפתחתי לבתי, אהובתי, כשנולדה, ורק אתמול חשבתי לכתוב בו עדכון עבורה

ודמיינתי איך עוד כמה שנים היא כבר תוכל לקרוא בו את מכתבי האהבה שלי אליה

 

 

ומה שבאמת באמת התחשק לי כשקראתי את ההודעה של מריאט

זה שכל אחד מהאנשים שאהבתי לקרוא ותקשרתי איתם בעולם הסודי הזה של ישראבלוג

יחזור לכתוב, לפחות פוסט אחד

ככה, כמה טיפות מים על הגעגוע

 

ואם זה פוסט אחרון באמת

אז תודה ואהבה 

נכתב על ידי , 28/3/2014 22:51   בקטגוריות אפשרות להכרות, דיאלוג, בלוג ועוד, נקודה בזמן  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עובד זר ב-26/8/2016 08:28
 



וכמה ילדים יפים שפגשנו באותו טיול


בכפר הפלאחים דריג'את שבאותו אזור



 











נכתב על ידי , 27/3/2011 18:30   בקטגוריות בטבע, דיאלוג, תמונה ועוד  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ק.ק ב-29/5/2011 18:04
 




דפים:  
30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)