לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

שעון הטבע


מראה שחלפה לה עוד שנה

 




עוד שבוע המקסימה בבנות, בת שנה,

אבל הנה, השקדיות שפרחו כבר שבות לפרוח.

מישהו גילה לי שתאריך הלידה שלה הוא יומיים לאחר יום תחילת האביב עפ"י הרפואה הסינית

כאילו שלא ידעתי כבר מזמן שהיא הביאה איתה את האביב.

 

(אני מסתכלת על התמונות מהשבועות הראשונים לנוכחותה בעולמנו ורואה תמונה אחרי תמונה שלי מסתכלת עליה בהערצה

ואותה לרוב ישנה בנחת...)

נכתב על ידי , 29/1/2009 17:23   בקטגוריות נשמה, נקודה בזמן, תמונה ועוד  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-5/2/2009 17:44
 



ואני מי אני מה אני


עוד שבועיים הקטנטונת בת שנה

הקסם והפלא רק גדלים יחד איתה, העומק והזיק השובב בעיניים, התקשורת שלה עם העולם שסביבה, המתיקות.

 

במקביל, אני, אמאשל, חווה זעזועים פנימיים שכאלו שמתריעים שהגיע הזמן להפנות מחדש מבט פנימה, מבט החוצה

איפה אני בעולם כיום? לאן הדרך שלי אני מובילה? מה הזהות החדשה שלי? - אמא, אבל לא רק אמא.

 

אתמול לקחתי לי יום לעצמי,

בשבע בבוקר הפקדתי את האוצר אצל אבא, ונסעתי למדבר, מדבר יהודה,

דוקא הייתי שם לא מזמן, בעין גדי,אבל איתה, ועכשיו זה היה זמן לעצמי.

המקום הזה משמעותי בשבילי, הוא מסמל לי מעברים ושינויים גדולים בחיים שלי ובתוכי,

אפילו ההתעברות עם איילה, קרתה כנראה שם לחופיו של ים המלח.

גם בזמן המדוד שהיה לי הספקתי לעשות טיול ארוך במדבר למקום אהוב עליי ואחר כך לרדת לים

ולפגוש בדיוק בזמן אדם שהוביל אותי למעיין חם מדהים ומבודד מהמולת שאר המטיילים

ככה זה בדרך כלל, כשמדייקים ברצונות מקבלים תשובה מדוייקת מהעולם

אבל כל כך קשה לדייק בתוך הריצה ההשרדותית של היומיום...

 

טוב, זה פוסט חסר שורה תחתונה

אני יודעת שאני בדרך, וזו רק עוד תחנה, אפילו לא תחנה שעוצרים בה, תחנה תוך כדי הליכה...

כל כך רוצה לעשות את הנכון והטוב בשבילי, בשבילה, עם הרמוניה גם עם כל שאר החלקים שמרכיבים את עולמי.

 

נ.ב. למי שיש רעיונות נחמדים ליומולדת שנה שכוללים שתי משפחות וכמה ילדים בכמה גילים (בני דודים)

אשמח לשמוע.

נכתב על ידי , 17/1/2009 15:40  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונת ב-28/1/2009 10:11
 



לדף הבא
דפים:  

30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)