לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

מסע


מסע / מארק סטרנד

 

מסע ממשיך עד שהוא נפסק

מסע שנפסק אינו מסע עוד

מסע מאבד דברים בדרך

מסע עובר דרך דברים, דברים עוברים דרכו

כשמסע נגמר הוא מאבד את עצמו לטובת מקום

כשמסע נזכר הוא מתחיל יומן

שהוא מסע חדש על אודות מסע ישן

מסע לאורך זמן שונה ממסע אל תוך הזמן

מסע ממשי הוא אל תוך העתיד

מסע הרהורים הוא אל תוך העבר

מסע לרומא הוא שניהם ביחד

מסע לפיטסבורג הוא כנראה לא זה ולא זה

אדם במסע כל הזמן מנופף לשלום

מסע צלול קפוא בזמן

מסע בוחן את גבולותיו שלו

מסע שמיימי נגמר בכאב לב

הזרוע היא מסע בתוך השרוול

מסע ריק יוצר עיגול

מסע בלי מטריה אינו שלם

מסע תמיד מתחיל במקום ושמו כאן

ארוז את המזוודות ודמיין את המסע שלך

פרוק את המזוודות ודמיין שהמסע שלך הסתיים

מסע הוא צעד אחד יותר מדי

מסע עם ערפל חייב להיות סיפור לא גמור

אם אתה מפחד ממסע, אל תקנה נעליים

 

תרגום: עוזי וויל

 

שתהיה שנה אזרחית טובה - מסע מרגש ומפתיע לטובה

נכתב על ידי , 31/12/2007 20:23   בקטגוריות שיר ועוד, נקודה בזמן  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של eternally ב-2/1/2008 14:25
 



יש עוד זמן אבל


סוף ההריון וההתחלה החדשה כבר מתקרבים ומורגשים.

אני גם יותר פנויה להיות עם זה, אחרי המשימה הגדולה שהשלמתי (מעבר הדירה).

בבית החדש הקירות הופכים לאט לפחות זרים ויותר מחבקים ומוכרים

ובתוכי אני מרגישה אותך כבר שלמה ומלאת חיים משל עצמך.

אני סוגרת קצוות, קובעת והולכת לתורות אחרונים - שיננית, רופא, קוסמטיקאית...

אנשים מספרים לי על שקי הבגדים והאביזרים השונים שהם אוספים עבורנו,

כמה שפע את מביאה איתך, עוד לפני שהגעת לעולם הזה.

ואני עצמי לעיתים מרגישה שלמה ועגולה ובשלה

וברגעים אחרים - ילדה מפוחדת מהעולם שמשתנה לה כל כך.

הגוף עצמו בעיקר מבקש לנוח, ולהתכרבל ולתת לו אפשרות להתכונן ולעשות את שלו

אבל חופשת חנוכה נגמרה וצריך גם לצאת כל יום לעבודה....

היום אני יוצאת ליומיים במדבר עם חברים - גם הנפש צריכה הזנה.

 

בשבוע האחרון מלווה אותי השיר תפילה של ברכט שכבר הבאתי הנה פעם -

 

יהי הכל

 

יְהִי הַכֹּל שַׁיָּךְ לְכֹל שֶׁיּוּכַל לְהֵיטִיב עִמּוֹ

הַיֶּלֶד לָאִשָּׁה הָאִמָּהִית לְמַעַן יִגְדַּל

הָעֲגָלָה לְעֶגְלוֹן הַטּוֹב לְמַעַן יִנְהַג בָּהּ הֵיטֵב

וְהָאֲדָמָה לָמַשְׁקִים אוֹתָהּ מַיִם לְמַעַן תִּתֵּן פִּרְיָהּ בְּעִתּוֹ.

 

ברטולד ברכט, לחן – שלמה גרוניך

 

כך, כשהלא נודע לובש צורה אפלה ומאיימת, אני שרה אותו לי ולה

והוא הופך לסוג של מצפן.

ללכת בכוון הטוב וההטבה - זה כבר נותן אור וכוון.

(וזה קל לרצות את זה, אבל מאתגר לפעמים גם לממש את זה בתוך המציאות המורכבת תמיד).

 

בחוץ החושך מתחיל להאפיר ועוד מעט הזריחה,

אלך לארגן לי תיק לטיול.

שתהיה לכולם שבת מופלאה!

 

נכתב על ידי , 14/12/2007 05:34   בקטגוריות לקראת שבת וחג, נקודה בזמן, שיר ועוד, נשמה  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-18/12/2007 19:01
 



לדף הבא
דפים:  

30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)