לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

להיות חופשיה


תודה למברכים ולדואגים - שבנו בשלום - שלמות ושמחות

מאז שנולדה הנסיכה, לא רק שלא היה לי חופש כזה, אלא בעיקר לא הרגשתי כל כך חופשייה

כראוי לחג החרות

שואפת לקחת איתי הלאה מהרוח הזאת המיוחדת והזמן הזה האחר ונקיון הלב

 

וגם לאילה היה נפלא - עם הים והאבנים והחול, עם החתולים והכלבים, עם תכלת החבר שלה ושאר החברים והמרחב הזה

 











נכתב על ידי , 13/4/2009 10:51  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלחשנית ב-23/5/2009 19:25
 



נקיון פסח


הנסיכה ישנה כבר, אני כמעט סיימתי להשליך לכל עבר דברים בנסיון לארוז ולהתארגן

מה שכחתי? מה לקחתי יותר מדי?

ועוד מעט אני אחפון אותה בזרועותיי, אעלה אותה לאוטו הנאמן ונצא לדרך הארוכה לסיני

לספר ביציאה מבין המצרים...

 

יש את הרגע הזה אחרי שעוברים את הגבול ומתחילים לסוע על הכביש שם, מימין ההרים, משמאל הים,

פתאום מתרווחת הנשימה, מאטה, מעמיקה והגב שוקע קצת עמוק יותר בכסא, למרות החששות מהנהיגה המטורפת.

 

ופעם ראשונה לעבור גבול עם בתי, קטנתי,

פעם ראשונה?

לא הייתה תקופה שעברתי בה כל כך הרבה גבולות בתוכי ומחוצה לי כמו מאז שהיא נולדה

וכשהיא בתוכי היא כבר הייתה בסיני והייתה בהודו ונוכחותה הייתה חזקה לי כבר אז

ובכל זאת, פעם ראשונה שאושיט 2 דרכונים - זו אני וזו בתי.

 

אני מחכה כל כך לטבול איתה במים, לאסוף צדפים ולשחק בהם

לראות את חדוות הגילוי שלה ניצתת שוב ושוב

להנות מחברת חברים ומחברת עצמי.

 

אני מאחלת לעצמי חרות פנימית אמיתית בפסח הזה

ונקיון שמנער שכבות ומסיר את המיותרות

ולב פתוח ושמח

וכשאני אשאל מה נשתנה?

אוכל להגיד - השתנה, השתנה.

 

מאחלת גם לכם את כל אלו ועוד

שייפתחו כל המצרים ושנופתע מהרוחב האפשרי שייווצר

 

חג שמח מאד

 

נכתב על ידי , 7/4/2009 20:50  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללה ב-11/4/2009 17:29
 





30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)