לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you are not alone


you're never alone

Avatarכינוי:  Anna-Mania

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

מול כל העולם.


 

 

רגע אחד בוכה

רגע אחד צוחקת

 

רגע אחד תוהה

רגע אחד לא חושבת

 

רק רוצה לברוח רחוק

להיעלם ברקיע

 

לשכב על דשא טרי

או להתעורר בבוקר חורפי

 

לא לבכות יותר

ולא להתבלבל

 

להיות עצמי

ולא יותר

 

 

 

לא יותר.

 

 


 

 

הייתה מסיבה.

היינו מלא אנשים ורקדנו. היה כל כך כיף, עד שהוא הופיע.

הוא בא עם איזה ידידה פאקצה שלו, שניהם ישבו בצד מרוחקים כמו זוג צנונים.

 

מתנשפת מרוב ריקודים עם חיוך על הפנים באתי בסה"כ לומר לו שלום.

הוא אפילו לא הביט בי. הוא התנהג כאילו עומדת מולו טינופת תת אנוש ולא בנאדם.

"את משפילה את עצמך," הוא אמר.

 

הסתכלתי עליו, תוהה.

"אם אני משפילה את עצמי לפחות אני נהנית, ולא באה למסיבה כדי לשבת כמו מעפן." יריתי לעברו והלכתי משם.

פתאום הופיע ידיד שלי, שלאחרונה התקרבנו מעט. שהוא אומנם לא חתיך כמו האקס או כמו שאר הבנים שיצאתי,

אבל יש לו אישיות ותמימות שמשכו אותי משום מה.

 

התיזמון היה מושלם. בדיוק חזרתי לרחבה עצבנית וכועסת, אבל הוא הופיע ונרגעתי בצורה מדהימה.

נישקתי אותו מול כל העולם, מול האקס.

 

אח"כ כל הערב הייתי איתו. ואז כשהלכתי הביתה מוקדם כי עבדתי למחרת התעלמתי ממנו, חוץ מSMS קטן

ששלחתי לו.

"חבל שזה היה צריך להיגמר ככה."

 

היום ראיתי אותו בבית הספר. פשוט התנהגתי כאילו הוא לא קיים.

פשוט לא קיים.

 

עם אותה ההרגשה.. שחבל שזה היה צריך להיגמר ככה.

 

 

 

 

 

אבל בתאכלס הוא צודק, לא?

אני הייתי ממש משפילה את עצמי אם הייתי הולכת לדבר עם חרא מתנשא כמוהו.

 

 

 

הייתי נותנת הכל כדי להיות במקום כזה,

הרחק מהכל.

 

Anna-Mania

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Anna-Mania , 23/3/2008 20:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילי ב-24/3/2008 20:03



27,158
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnna-Mania אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anna-Mania ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)