לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you are not alone


you're never alone

Avatarכינוי:  Anna-Mania

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

מילים שיכולות להרוג


 

 

ההתכווצות הפתאומית

הקור שחודר ללב כמו רעל

 

הרצון לאחוז במשהו חזק

כדי לא ליפול, כדי להתמודד

 

לעמוד ישר וזקוף

למרות שהלב רועד מבפנים

 

להיות חסרת כל הבעה

אפילו שכל שריר ושריר בגוף

רוצה נקמה

 

ההתכווצות הפתאומית הזאת

הכאב החד כמו אלפי סכינים

 

הבחילה והייגון

הרצון להיעלם מבפנים

 

להיאחז במשהו חזק

ולא לתת לרעד

לנצח אותך

ולהרוג אותך מבפנים.

 

 


 

 

"אני חייב להראות לך משהו," אמר החבר הכי טוב שלי, "אני מצטער שהתפרצתי עליו ככה

ואמרתי דברים שבטח תכעסי עליי...אבל לא יכולתי. פשוט לא יכולתי."

 

הוא הראה לי שיחה פשוטה במסן.

הם דיברו עליי.

 

התבוננתי וקפאתי במקום. כל מילה חותכת את הבשר, את הנשמה

מילים שיכולות להרוג

 

הם דיברו על המסיבה, שהתנשקתי עם הידיד

האקס קרא לי במילים שמעולם לא חלמתי אפילו שאשמע אותו אומר - ועוד עליי. באותו הרגע הבנתי שהכל מת בנינו.

מילים כל כך רדודות, כל כך משפילות, שהרגשתי כאילו אני צריכה לאחוז במשהו, שלא אפול. אשבר.

זה פשוט היה מישהו אחר. זה היה האח התאום והרשע שלו...זה לא היה האדם שאהבתי. לא עוד.

 

החבר הכי טוב שלי התעצבן עליו, ופתאום דיבר על הבחור שיצאתי איתו לדייט.

"הוא הרבה יותר טוב ממך במיטה, רק שתדע." הוא אמר לו. אני הסמקתי והוא התנצל, האגו של האקס עיצבן אותו.

 

איך שהאקס דיבר עליי, היה אפשר לחשוב שהוא מדבר על זונה ביצ'ית. הרבה הרבה מאוד מילים

שכוללות את המילה "שרמוטה," - "שרלילה" ועוד מילות גנאי משפילות.

 

ואני פשוט עמדתי שם וקראתי הכל, רועדת מבפנים.

רוצה להקיא. רוצה לברוח.

רוצה כל כך כל כך לשכוח.

הייתי נותנת הכל כדי לשכוח.

 

 

זה כל כך לא הוגן! זה כל כך לא!

כל הזמן נאבקתי עליו, כל הזמן רציתי אותו - והוא, אלוהים אדירים אין לי מושג מה עלה

לו בראש - כי אם הייתי עם בנים אחרים הוא היה מקנא. ואומר לי שהוא אוהב אותי.

 

אז התחלתי לצאת עם בנים! אז התחלתי לחיות! אז מה אם חשבתי עליו כל היום...התחלתי לחיות.

 

למה זה מגיע לי? שידברו עליי כאילו אני פושעת מגעילה?

למה זה מגיע לי, זאת עם הלב השבור, שישפילו אותה?

 

אני יודעת שתבואו ב"הוא חרא עזבי אותו.."

אבל עזבתי מזמן..אני לא מדברת איתו כבר איזה שבוע...

 

 

אבל בכל זאת, לראות את האהבה הראשונה שלך מדברת עליך ככה...

האהבה הראשונה שעברתי איתה כל כך הרבה...

אין מילים לכאב.

 

 

 

 

זה כבר לא שבר

זה נמק.

 

 

 

 

 

Anna-Mania

שהתרגלה לכאב

 

 

 


 

לפני 4 שנים בדיוק...

 

זאת מסיבה של חברה.

יש דיי.ג'יי ויש שתייה קלה. אחרי הכל, אנחנו כולה בני 14.

אני עוברת בין כל הילדים, מחייכת לאחד וצוחקת עם חברה

הם רוקדים ומדברים והכל נראה נורא חביב.

אני אומרת לידיד שלי "בוא נלך לשתות משהו, אני נורא צמאה.."

ושנינו חוצים את רחבת הריקודים, ששם יש הרבה פנים לא מוכרים, חדשים

בצד יש ג'ריקן ועליו כל מני בקבוקים. אני לוקחת משהו לשתות

 

בחור בא ונעמד לידי. הוא נראה קצת ביישן, שונה משאר הבנים.

שנינו מביטים אחד בשני, נבוכים, מחייכים

אני מציגה לו את שמי ואת שם הידיד שלי בתמימות והוא את שלו

אני בטוחה שהוא נרתע ממני, אבל בעתיד אגלה שהוא התאהב ממבט ראשון

ושלושתינו, אני הוא והידיד יושבים הרחק מהמסיבה ומדברים...

לא מודעים בכלל למה שיקרה בעתיד...

 

 

אילו ניתנה לי ההזדמנות, ושוב הייתי ב-2005, בסה"כ

ילדה צעירה, כיתה ט'. לא פגועה, לא שבורה, עדיין שלמה, תמימה.

אילו ניתנה לי ההזדמנות... והייתי שוב במסיבה

הייתי עוצרת וחוזרת הביתה.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Anna-Mania , 26/3/2008 08:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Anna-Mania ב-30/3/2008 21:19
 



דממה


 

 

 

הרוח נשבה, מלטפת את צמרות העצים ברכות. הלילה ירד והירח זהר בשמיים הכהים, יחד עם הכוכבים הרחוקים

הדממה נסחפה בשדות, כך שכל שיכולת לשמוע זה את שלוות הישנים

 

היה נדמה שכל העולם ישן שנת ישרים, ואף אחד לא מביט מעלה בשמיים אל הירח,

ואף אחד לא מתלטף ברוח החמימה. הכל היה דממה

 

אך ילדה אחת קטנה כן הביטה מעלה לירח, ועצמה את עינייה לתחושת הרוח

ילדה קטנה, לבושה בשמלה לבנה ושערה קלוע בצמה קטנטנה

 

היא ישבה שם לבדה

השמלה שלה זוהרת באור הירח, ועינייה נוצצות בזוהר הכוכבים..

 

כמה חבל, היא חשבה, שכל העולם ישן ולא רואה עד כמה נפלא הוא הלילה

שכל העולם עסוק בשינה כה עמוקה ולא מביט בלבנה הגדולה

 

ולמחרת כולם שוב יקומו וימהרו לרדוף אחר חלומותיהם

ומחר כולם שוב ירוצו אחר שאיפותיהם

 

ואף אחד לא יעצור לרגע את הזמן

ואף אחד לא יביט לרגע מעלה

אל הלבנה, ויראה כמה נהדרת היא..

השלווה

 

 

 


 

 

השלווה. זה כל מה שאני מחפשת עכשיו.

אני ישנה ממש מעט, אולי בגלל כמות הקפאין שאני צורכת לאחרונה,

או סתם בגלל יותר מדי עומס, מחשבות ותהיות.

 

למדתי לאהוב את השעות הקטנות של הלילה,

כשכל העולם ישן והכל קופא לפתע מהתעסוקות הבלתי פוסקות של היום יום

 

למדתי להנות מהשלווה הפתאומית,

כשזה רק אני, הירח והדממה.

 

 

הידיד שהתנשקתי איתו אמר לי שהוא רוצה לדבר איתי. זה בסדר, ציפיתי שזה יגיע מתישהו.

הוא בטח ירצה לדעת איפה אנחנו עומדים.

עכשיו גם הבחור שיצאתי איתו בסילבסטר התקשר אליי..

ורק עם האקס אני לא מדברת ולא רואה...ובכל זאת מרגישה אותו בכל תא ותא בגופי.

 

אני מחזיקה את עצמי בכוח.

רוצה לבכות וסתם לשכב כל היום בלי מעש.

אבל זה לא נכון וזו לא הדרך..ואני מכריחה את עצמי לחיות.

לצחוק, ללמוד, להנות... אז מה אם זה זיוף?

אחרי אימונים רבים אולי אני אפילו אאמין לזה.

 

בינתיים אני פשוט מודה לכל יום שעובר שאני חייה.

בלי להסביר את זה, אני פשוט מרגישה שעון גדול מתקתק מאחוריי,

מודיע לי לחיות ומהר, כי גם ככה הזמן שלי על כדור הארץ קצר.

 

 

 

אני מוצאת את הלבנה מרגיעה, משום מה.

 

 

 

 

 

 

Anna-Mania

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Anna-Mania , 25/3/2008 20:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Baloo ב-25/3/2008 21:43
 



מול כל העולם.


 

 

רגע אחד בוכה

רגע אחד צוחקת

 

רגע אחד תוהה

רגע אחד לא חושבת

 

רק רוצה לברוח רחוק

להיעלם ברקיע

 

לשכב על דשא טרי

או להתעורר בבוקר חורפי

 

לא לבכות יותר

ולא להתבלבל

 

להיות עצמי

ולא יותר

 

 

 

לא יותר.

 

 


 

 

הייתה מסיבה.

היינו מלא אנשים ורקדנו. היה כל כך כיף, עד שהוא הופיע.

הוא בא עם איזה ידידה פאקצה שלו, שניהם ישבו בצד מרוחקים כמו זוג צנונים.

 

מתנשפת מרוב ריקודים עם חיוך על הפנים באתי בסה"כ לומר לו שלום.

הוא אפילו לא הביט בי. הוא התנהג כאילו עומדת מולו טינופת תת אנוש ולא בנאדם.

"את משפילה את עצמך," הוא אמר.

 

הסתכלתי עליו, תוהה.

"אם אני משפילה את עצמי לפחות אני נהנית, ולא באה למסיבה כדי לשבת כמו מעפן." יריתי לעברו והלכתי משם.

פתאום הופיע ידיד שלי, שלאחרונה התקרבנו מעט. שהוא אומנם לא חתיך כמו האקס או כמו שאר הבנים שיצאתי,

אבל יש לו אישיות ותמימות שמשכו אותי משום מה.

 

התיזמון היה מושלם. בדיוק חזרתי לרחבה עצבנית וכועסת, אבל הוא הופיע ונרגעתי בצורה מדהימה.

נישקתי אותו מול כל העולם, מול האקס.

 

אח"כ כל הערב הייתי איתו. ואז כשהלכתי הביתה מוקדם כי עבדתי למחרת התעלמתי ממנו, חוץ מSMS קטן

ששלחתי לו.

"חבל שזה היה צריך להיגמר ככה."

 

היום ראיתי אותו בבית הספר. פשוט התנהגתי כאילו הוא לא קיים.

פשוט לא קיים.

 

עם אותה ההרגשה.. שחבל שזה היה צריך להיגמר ככה.

 

 

 

 

 

אבל בתאכלס הוא צודק, לא?

אני הייתי ממש משפילה את עצמי אם הייתי הולכת לדבר עם חרא מתנשא כמוהו.

 

 

 

הייתי נותנת הכל כדי להיות במקום כזה,

הרחק מהכל.

 

Anna-Mania

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Anna-Mania , 23/3/2008 20:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילי ב-24/3/2008 20:03
 



לדף הבא
דפים:  

27,158
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnna-Mania אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anna-Mania ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)