לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you are not alone


you're never alone

Avatarכינוי:  Anna-Mania

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אני לא אוהבת אותך, אני אוהבת את עצמי.


 

 

אני מסתכלת במראה.

עור בהיר, לחיים סמוקות. פה ושם יש איזה גומות.

אני לא ישרה, לא מושלמת.

לא הכינו אותי עם סרגל ועיפרון, לא עשו אותי בתבנית.

אני אחת ויחודית.

 

אני לא מושלמת, אבל הפגמים שלי הם חלק ממני

האי סימטריה, היא מה שהופכת אותי למי שאני

אני לא כמו בפרסומות או כמו הדוגמניות הזוהרות

אני לא כמו יהלום מנצנץ שקורא עליך תיגר

אני לא כמו בובה, עם החיוך המושלם

 

אבל אני כן בת אדם

אני כן חייה וקיימת, צוחקת ומחייכת

אני כן מחבקת, אוהבת

אני, עם החיוך הדבילי ועם הפגמים העקומים

אני, עם האי סימטריות ועם הגיוון

 

בת אדם, ולא יותר

ומסתבר... שזה כל מה שמשנה.

 

 


 

 

החיים זורמים כל כך מהר. אני מוצאת את עצמי המון פעמים עצבנית וכועסת ושנייה

אח"כ שוכחת הכל, צוחקת. החיים לא נעשו שונים בהרבה - וגם לא קלים,

אבל אני השתנתי, צעד אחד צעד.

 

למרות שזו רק התחלה, אני סופסוף מרגישה אותה.

את התחושה של "אני אוהבת את עצמי, אני כבר לא אוהבת אותך."

את התחושה של "זאת מי שאני, ואני מושלמת כפי שאני,"

ואת ההרגשה הנהדרת של "אני אוהבת את החיים שלי".

 

נכשלתי היום במבחן במתמט', אבל עודדתי חברה טובה.

למדתי לעכל אכזבות ולצפות ליותר טוב. כי יהיה טוב. חייב להיות.

 

למדתי שהחיים קצרים ואנחנו בוחרים איך נחייה אותם בזמן הקצר הזה.

ואני לא מתכוונת לבכות על אף אחד. להיפגע מאף אחד, בזמן הכל כך קצר הזה שנתנו לי.

 

ואני מאושרת. למרות שאני עייפה ולמרות שיש לי כל כך הרבה להשלים בלימודים

ולעשות בחיים...אני מאושרת. הרי תמיד יהיה מה לעשות, וטוב שכך.

 


 

"לעולם אל תתני את עצמך לגבר," אמרתי לחברה, שנפרדה מהחבר שלה שישר ברח לזרועות

חתיכה אחרת. אחרי שהם היו שנה ויותר חברים - כאילו כלום. "לעולם אל תהיי תלויה בו. הוא בכלל

בר מזל שמישהי כמוך הסתכלה עליו," אמרתי לה והבנתי שבאותו הזמן, גם דיברתי על עצמי.

 

"איך את יודעת כל כך הרבה?" היא אמרה לי בעיניים גדולות. מזכירה לי את עצמי חסרת התקווה והניסיון.

אבל לי לא היה מישהי שתבין אותי ותמנע ממני את הטעויות.

 "מניסיון רע באה חוכמה טובה," אמרתי, מחבקת אותה.

 

ידיד שלי רץ לספר לי שהאקס שלי לבש את השרשרת שקניתי לו, השרשרת שהוא הוריד כשרבנו.

הסתכלתי עליו ברוגע, צוחקת. "על מה אתה כל כך מתרגש? זאת בסך הכל שרשרת..הוא כנראה מצא אותה מחמיאה.

לא פלא, זה ידוע שיש לי טעם טוב בשרשרות." ובחיוך גדול הלכתי משם, משאירה את הידיד פעור פה - שכן ציפה

לראות אותי מתרגשת ושואלת בקוצר נשימה "זה אומר שהוא עוד אוהב אותי??"

 

אבל לא. גם את עצמי הפתעתי בחיוך.

כן. אני כבר לא אוהבת אותך, אני אוהבת את עצמי.

 

 

 

 

 

לשם שינוי, אוהבת את עצמי.

וגם אתכן :)

 

Anna-Mania

3>

 

נכתב על ידי Anna-Mania , 9/4/2008 17:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של holy Dav ב-13/4/2008 16:38
 



...


 

אתה הולך מאושר

הכל בעננים

בטוח שזה אמיתי

הפתעה! זה ה-1 באפריל!

 

 

 

 

 

אחד באפריל שמח אנשים.

אלוהים הצליח לעבוד עליי כהוגן, מגיע לו קרדיט!

 

 

 

 

 

 

Anna-Mania

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Anna-Mania , 1/4/2008 23:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Anna-Mania ב-12/4/2008 13:36
 



לדף הקודם   
דפים:  

27,158
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnna-Mania אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anna-Mania ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)