לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זיווגים


מקום ממנו אני מקווה שיצאו זוגות מאושרים וגם נושאים אחרים. פרטים נוספים בפוסט הראשון .

כינוי: 

בת: 68





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

אני מעדיפה


הבנות המועדפות עלי החליטו לחשוף את ההעדפות שלהן .

הנה יונת הסלע   

 http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=355764&blogcode=5310631

חושפת את העדפותיה .

והנה האקס אקסטרימית אהובתי

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=261962

חושפת גם היא את הג'נאנות שלה

 

גמני רוצה

 

תאמת? אני מעדיפה מליון דולר.

ואם יורשה לי , עדיף עשרה מליון,

תסלחו לי, אבל באמת

שלא אתנגד גם למאה מליון

ואפילו עם מיליארד

אני מאמינה שאסתדר

כי בסה"כ מה אני רוצה ?

שיהיה לי כל מה שאני צריכה

ושלא יהיו לי דאגות

ושאוכל להעניק לחברות שלי

את כל מה שהן רוצות וצריכות

ושלא תהיינה להן דאגות .

וושתהיה לי האפשרות

לתקן את העולם.

אם אין ברירה

אסתדר גם עם בן זוג מושלם

עשיר וונדיב

 זקן , ערירי וחולה

או חכם ואוהב ,צעיר ויפה ,

אבל זו כבר באמת דרישה

מוגזמת לפי כל קנה מידה

זהו בלי ספק הפוסט

 הכי מטומטם שכתבתי עד כה

אבל תמיד יש לאן לרדת

הוא סתם כתוב בשורות קצרות

למרות שהוא בכלל לא לירי

אבל לפחות זו האמת.

ותאמת , הכי הכי

אני חולמת

על עולם בלי כסף בכלל

ואם תרצו תאמינו.

שאנה טובה.

נכתב על ידי , 31/12/2006 08:36  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tctijj, tctijj ב-30/6/2007 22:11



3,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)